Nopequote:Op zondag 25 mei 2008 08:33 schreef Broekie het volgende:
Mogguh! Ik heb gisteravond WDNA gemist. Heeft Domien z'n dare nou nog gehaald?
quote:"Waarom Marisa haar spullen pakte"
AMSTERDAM - Giel Beelen en zijn vriendin Marisa Heutink zijn uit elkaar. De breuk lijkt definitief. „Marisa heeft hun woning in Haarlem inmiddels al verlaten”, vertelt een ingewijde. „Zij zag het leven met Giel niet meer zitten. Ze wilde vertrekken voor er baby’s van kwamen.”
De oorzaak van de verbroken relatie zou het werk van de 3FM-dj, die vandaag 31 jaar wordt, zijn. „Hij heeft het de afgelopen tijd alleen maar drukker gekregen. Daardoor was hij minder vaak thuis en dat gaf spanningen.”
Het stel was in totaal acht jaar samen en trouwde drie keer met elkaar. Alle huwelijken werden gesloten tijdens vakanties, namelijk in Jamaica, Mexico en de Amerikaanse gokstad Las Vegas. Allemaal bleven ze overigens onofficieel omdat ze nooit in Nederland zijn bekrachtigd. „Ik vind het romantisch Marisa steeds opnieuw mijn ’ja’-woord te geven,” vertelde Giel in een eerder interview. „Dan hoor ik ook hoe zij steeds weer opnieuw ’ja’ zegt tegen mij.”
Giel en Marisa zijn niet de enigen die hun relatie op de klippen zagen lopen. Ook de liefde tussen Irene van der Laar en de vader van haar 1 jaar oude zoontje Vince, Sander Brinkhuijsen, zou in zwaar weer verkeren.
De 39-jarige presentatrice, die ook negen jaar oude dochter India heeft met Wessel van Diepen, werd drie jaar geleden al door hem ten huwelijk gevraagd. Maar daar is het nooit van gekomen. Bij Irene en Sander lijkt het Sander te zijn die wil breken. Irene zou te verdrietig zijn om te reageren.
Gisteren na uw tip es rustig beluisterd. Klinkt erg goedquote:Op zondag 25 mei 2008 11:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh joh! Leuk. Had ik nog niet eerder geregistreerd (alsin gehoord).
Gaat goedquote:Op zondag 25 mei 2008 12:28 schreef TheZapster het volgende:
Zucht Eddie begint me ook al te irriteren
Ze heeft het dan ook ruim binnen de tijd gered.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:14 schreef borisz het volgende:
39 ballonnen opblazen in 12 minuten. Dat is te doen.
GNR
quote:De Formule 1-coureurs zullen met gemengde gevoelens op zondagochtend naar buiten hebben gekeken. Sinds het begin van de ochtend regent het in Monaco en het ziet er niet naar uit dat het voor het einde van de middag droog zal worden
Dit moet een record zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 23:40 schreef TheZapster het volgende:
Zal ik dan maar eens posten na 6 uur niets
Ik begin al bijna ongerust te worden eigenlijk, zal alles wel goed gaan met Hans ?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
Hans zal er wel niet zijn, anders was dit nooit gebeurt![]()
* Sirolf hangt rond op Fabchannel, kijkend naar het concert van Kate Nash (voor de TIGste keerquote:
Giel? Geen idéé!quote:Op maandag 26 mei 200807:34 schreef on_air het volgende:
Wanneer gaat 'ie instorten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |