quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:08 schreef jmac het volgende:
Liefhebbers van muziek: Check nederland 2 !
Mijn oldschool videorecorder snort er vrolijk op losquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:08 schreef jmac het volgende:
Liefhebbers van muziek: Check nederland 2 !
Deze is leuker, Crystal Castle's "courtship dating"quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe single van Hot Chip.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:40 schreef cosmick het volgende:
Deze is leuker, Crystal Castle's "courtship dating".
En dan wordt je ontmaagd? What's the deal!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
Moet ik het nog maar weer eens zeggen?
Nog 8 nachtjes slapen
Pinkpopquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan wordt je ontmaagd? What's the deal!
Vorig jaar was er helemaal niemand om deze tijd met al die boze neger muziek.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:58 schreef cosmick het volgende:
Vroeger was het hier wel eens drukker trouwens.
Ik zou toch eerder voor RATM gaan.Goh wat baal ik dat ik die misquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral Porcupine Tree, QOSTA en The Hives zou ik denken.
Niet slecht maar geen RATM en Metallicaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga alleen op zaterdag. Dat wordt dus Foo Fighters, Editors, Kaiser Chiefs, Moke, Voicst en nog enkele andere acts.
Metallica vind ik niet zo heel erg om te missen. RatM daarentegen wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet slecht maar geen RATM en Metallica
Metallica speelt extra lang dacht ik gehoord te hebben en Metallica blijft prettig zolang ze het echte oude spul spelen tenminstequote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Metallica vind ik niet zo heel erg om te missen. RatM daarentegen wel.
De kust is weer veilig hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die Peter met z'n zieke geest weer.
Radio uit
Shit Peter de Ranzige dichter gemistquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die Peter met z'n zieke geest weer.
Radio uit
Stiekem nog een leuke plaat ookquote:
Oquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
Stevie Ann nu met Changes.
@home/ziggo. Blijkbaar storing in de centrale hier, want de individuele afspraak voor dinsdag belden ze vanmorgen af... We wachten es afquote:
Piles, nu kan het... goedenavond !quote:
Joost Strootman zeker maar wat mocht je dan sms'en?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:09 schreef Resco het volgende:
Had gesmst tijdens de mega top 50, werd ik terug gebeld door die Joost van de mega top 50, maar ben niet in de uitzending gekomen
Jah Joost, het ging er gewoon om waar een bepaald liedje in de mega top 50 stond. Kon je 2 albums + kaarten voor Alphabeat winnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Joost Strootman zeker maar wat mocht je dan sms'en?
Geen Corton maar wel Timur
Ahaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:40 schreef Resco het volgende:
Jah Joost, het ging er gewoon om waar een bepaald liedje in de mega top 50 stond. Kon je 2 albums + kaarten voor Alphabeat winnen.
Daar was een hele heisa over in Frankrijk als ik me goed kan herinneren die clip.Ze hadden mensen opgeroepen om dit te doen en filmen ofzoiets.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Okay.. gisteren tijdens MoveYourAss was al het nummer Stress van Justice te horen. Het is een heerlijke bak herrie maar bij een liedje hoort ook vaak een clip en als je denkt dat alleen het nummer al heftig is dan heb je de clip nog niet gezien.
Net de clip gezien en het is bijna 7 minuten lang terrorisme op het scherm. Mensen worden mishandeld en autospiegels gesloopt. Een oma wordt bestolen van haar tas en een vrouw wordt in de metro lastig gevallen.
Check it out: http://www.garagetv.be/video-galerij/lamazone/Justice_Stress.aspx
TMF en MTV zullen de clip niet snel gaan draaien, denk ik !
Half uurtje NL daarna ESFquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef Resco het volgende:
[..]
Je bent oranjefan of je bent het niet he? Ik kijk dus ook naar Oranje
ESF kijk ik gewoon jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij schaamt je echt nergens voor he
Ja, hahaha! Het is vooral schaamteloosquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef DaMook het volgende:
75 bekertjes verzamelen, ik ben nog nooit op pinkpop geweest, maar is dat zo moeilijk dan
.
Op beeckestijnpop hebben we daar koters van 7-8 jaar voorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, hahaha! Het is vooral schaamteloos
Ow ok danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Floortje is cool, Floortje is liefquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:06 schreef Marc63 het volgende:
Hey Tjibbe, ik zie dat je meeleest...
Hoe is het met Floortje?
"Ekstra Weekend Nazorg, met Tjibbe Tjibsma!"quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:14 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Floortje is cool, Floortje is liefVan de week ga ik Floortje nog ff bellen. Je gaat er meer over horen
Minimaal 2 minuten zingen vlak voor een groot optreden op het hoofdpodium was ook een leuke dare geweest.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |