quote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef dimage het volgende:
Veenstra Veenstra is gek op Disney dan zal hij hier wel helemaal op kickenDIrect zijn BMW inruilen
[ afbeelding ]
Cool !quote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef dimage het volgende:
Veenstra Veenstra is gek op Disney dan zal hij hier wel helemaal op kickenDIrect zijn BMW inruilen
[ afbeelding ]
Heeey Hansquote:
Tis weer 4 uur geweest hequote:Op maandag 19 mei 2008 16:22 schreef MutZ het volgende:
Tis weer lekker druk hier
Ik ben vandaag lekker een dagje vrij, vrijdag + het weekend avonddiensten gehad en ik ga morgen de nacht in voor 3 dagen...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis weer 4 uur geweest he
En ik probeer te werken, maar het lukt nog niet erg
Op dat gebied hier dus eigenlijk niet, vandaag gewoon lekker een dag niets uitvoeren...quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Nieuws' noemt die knurft 't.
Stond pas 16 dagen geleden op de FP![]()
. Zeehond betrapt op verkrachting pinguïn
Ik snap 'm !quote:Op maandag 19 mei 2008 17:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op dat gebied hier dus eigenlijk niet, vandaag gewoon lekker een dag niets uitvoeren...
Oe, wanneer is dat?quote:
Zeker lekker, komende dagen worden voor mij dus ook rustig, de nachten alleen drukquote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik snap 'm !
komt door de drukte... maar een relaxte dag dus voor jou, heerlijk !
Coldplay
Juni 14.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oe, wanneer is dat?
Wel lekker, een festival op fietsafstand...
Shit, dan kan ik niet... Vorig jaar speelde Johan en toen kon ik ook al niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Juni 14.
www.beeckestijnpop.nl In de buurt van IJmuiden/Driehuis/Velsen-Zuid
Het een na grootste gratis festival in de buurt. Het grootste is natuurlijk bevrijdingspop in de Haarlemse Hout
Vet feesten dus?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef MutZ het volgende:
Zeker lekker, komende dagen worden voor mij dus ook rustig, de nachten alleen druk
nopequote:Op maandag 19 mei 2008 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker in de gewichten hangen? dat heb ik trouwens al te lang niet meer gedaan..
Zeker vooral voetbal?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
nope
dat niet. Ik ben nog nooit in een sportschool wezen trainen
Ah shit, ontdekt...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:14 schreef -Hans- het volgende:
LLiNK heeft 150.000 duizend leden nodig en als ze dat niet halen dan is het einde verhaal en dus misschien ook wel van MoveYourAss. Zou toch jammer zijn als het zo ver komt.
Geen idee!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef Feivel1 het volgende:, Da's kort, want volgens mij bestaat LLiNK nog niet zo lang.
Ask Breuls!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee!![]()
Sirolf > DRAMA ! vraag mij de laatste tijd af of er ubberhaubt nog wat aan dit forum wordt gedaan qua beheer. Ik lees al maanden dat ze lopen te tweaken om het sneller te maken maar ik merk er echt geen f*ck van.
Het is idd. weer ont-zet-tend traag vandaagquote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf > DRAMA ! vraag mij de laatste tijd af of er ubberhaubt nog wat aan dit forum wordt gedaan qua beheer. Ik lees al maanden dat ze lopen te tweaken om het sneller te maken maar ik merk er echt geen f*ck van.
Ik kreeg net een fax binnen dat die in het buitenland zit op het moment. Is gewoon gevluchtquote:
al enorm bekend bij onsquote:
Haha, okay!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
al enorm bekend bij onsMaar toch bedankt voor de tip
Lekker is dat..quote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
Ik kreeg net een fax binnen dat die in het buitenland zit op het moment. Is gewoon gevlucht
quote:In Hoensbroek is een man ernstig gewond geraakt bij een ongeval op een bedrijfsterrein op industrieterrein De Koumen. De man werd bij het verlaten van het toilet overreden door een vorkheftruck. Hij raakte bekneld en liep ernstig beenletsel op.
Het slachtoffer is daarna naar het ziekenhuis gebracht. Hij verkeert niet in levensgevaar.
Het is zeker anders want de zang wordt nu door een ander lid van de band gedaan, maar het blijft allemaal wel erg simpel qua opzet. Maar goed, het wordt tijd voor een nieuwe plaat dus laat maar komen. ps: hoef die plaat niet zo vaak te horen als de New Songquote:Op maandag 19 mei 2008 21:03 schreef on_air het volgende:
MOTHERFUCKER (the new song) is wel weer 'anders' en best okay.
Als ik FF hoor vraag ik me regelmatig af hoe briljant Kurt Cobain geweest zou zijn zonder Dave Grohl.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:19 schreef on_air het volgende:
Dit is zo mooi. Wat kan die man zingen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
One and One?! Robert Miles... zou het?!
But it's time to face the truth, I will never be with you.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet James Cunt![]()
![]()
![]()
Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:34 schreef Marc63 het volgende:
Dat is dan weer minder. Waarom vraagt ie niet Stevie Wonder aan voor zn vrouw en kind? Tis misschien wel erg cliché maar klinkt iig beter dan James CBlunt.
Romeo + Juliet en Moulin Rouge zijn ook briljante films. Ik heb ze allebei pas gezien nadat ze bij het vak Film bij Media en Cultuur besproken waren. Tot in de details zijn ze uitgewerkt.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Bass Luhrman vind ik dan echt een stuk beter. Zeer bijzondere plaat en wat een tekst. Geweldig!
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.
Barry: Yea we have it.
Barry's Customer: Great, Great, can I have it?
Barry: No, no, you can't.
Barry's Customer: Why not?
Barry: Well, it's sentimental tacky crap. Do we look like the kind of store that sells I Just Called to Say I Love You? Go to the mall.
Daarom.
En het klopt echt gewoon van begin tot einde wat ie zegtquote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
F*cking briljante plaat ! moest eerst niets hebben van deze pratende meneer maar als je er goed voor gaat zitten en je luistert goed naar de tekst dan is het gewoon een heel bijzonder en positief liedje.
Hoe goed de tekst ook is, dit is geen muziek vind ik. Ik lees liever een boekquote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
F*cking briljante plaat ! moest eerst niets hebben van deze pratende meneer maar als je er goed voor gaat zitten en je luistert goed naar de tekst dan is het gewoon een heel bijzonder en positief liedje.
Nu ben ik je geloof ik even kwijt...quote:Op maandag 19 mei 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Romeo + Juliet en Moulin Rouge zijn ook briljante films. Ik heb ze allebei pas gezien nadat ze bij het vak Film bij Media en Cultuur besproken waren. Tot in de details zijn ze uitgewerkt.
Volgens mij komt er dit jaar een nieuwe film van hem uit.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]High Fidelity
Maar ik had het eigenlijk over Isn't She Lovely. Dat had ie voor zn dochter geschreven.
Baz Luhrman heeft Romeo + Juliet en Moulin Rouge geregisseerd.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu ben ik je geloof ik even kwijt...![]()
Of zit het liedje van Baz Luhrman bij een film?
Precies! helemaal goed gewoon.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:44 schreef Timo20 het volgende:
En het klopt echt gewoon van begin tot einde wat ie zegt![]()
Ieder zijn smaakquote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
Hoe goed de tekst ook is, dit is geen muziek vind ik. Ik lees liever een boek
aha, okay ! dat wist ik niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Baz Luhrman heeft Romeo + Juliet en Moulin Rouge geregisseerd.
Slechts 1 van de vele briljante quotes. Superfilm!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef on_air het volgende:
[..].
Ah joh, de kans op deze quote te posten laat ik niet voorbij gaan natuurlijk.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Romeo + Juliet en Moulin Rouge zijn ook briljante films. Ik heb ze allebei pas gezien nadat ze bij het vak Film bij Media en Cultuur besproken waren. Tot in de details zijn ze uitgewerkt.
Volgens mij komt er dit jaar een nieuwe film van hem uit.
Tot morgenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:54 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg vast: tot morgen (gaat lekker met fok....)
nope ik voetbal ook nietquote:Op maandag 19 mei 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
[..]
nope
dat niet. Ik ben nog nooit in een sportschool wezen trainen
Tot morgenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:54 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg vast: tot morgen (gaat lekker met fok....)
Die vechtsport ken ik wel (niet zelf gedaan) een beetje.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
nope ik voetbal ook niet
Ik doe aan pencak Silat, een Indonesische vechtsport
Bert isquote:Op maandag 19 mei 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tot morgen
Vannacht trouwens geen Antiroos maar Bert van Lent. Heb em zelf nog nooit gehoord, maar hij schijnt nogal populair te zijn.
Via andere nummers bellen? 'k kan bijvoorbeeld vanuit een nummer in Amersfoort eerst jou bellen en daarna het 3FM nummer er bij prikken. 't is maar een ideetje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kud.
Heb vandaag al 4 keer gesmst naar collega's, maar nog niks.. Help!!
's Maandags zeker niet. Maar nu met een zonnetje en koffie gaat het welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:34 schreef on_air het volgende:
Ik ben 's ochtends zeker geen vrolijke energie bom.
Wat was de dare heb weekenddna moeten missen van de week?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:44 schreef Sirolf het volgende:
Domien wordt binnen een paar seconden ontmaskerd door Bert!
Dat gaat nog een moeilijke dare worden.
En ik prefereer m'n bed!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik prefereer het origineel...
* DaMook ookquote:
inderdaad, vreselijke rapper, dacht altijd dat het een soort grap wasquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enige leuke is dat sampeltje. Wel een vreselijk beroerde rapper.
Begin van de plaat is zo vet ! dan komt het geluid eerst door de linker en daarna de rechter speaker, echt mooi gedaan. Maar het is niet mijn favo Queen nummer maar het geluid gaat wel een stuk harder als de plaat er op is.quote:
Ik heb het vooral wel gehoord, maar heb dan ook vrijwel niets met Queenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin van de plaat is zo vet ! dan komt het geluid eerst door de linker en daarna de rechter speaker, echt mooi gedaan. Maar het is niet mijn favo Queen nummer maar het geluid gaat wel een stuk harder als de plaat er op is.
Vermoeden had ik al een beetje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:03 schreef cosmick het volgende:
Ik heb het vooral wel gehoord, maar heb dan ook vrijwel niets met Queen.
't Is nie mijn ding, net zoals dat andere groepje, U2. Vind ik ook nergens boeiend of interessant.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al een beetje.Zo jammer, want ze hebben zulke toffe platen gemaakt.
uuhhm met U2 heb ik eerlijk gezegd ook niet bijster veel..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:17 schreef cosmick het volgende:
't Is nie mijn ding, net zoals dat andere groepje, U2. Vind ik ook nergens boeiend of interessant.
Ik ook (niet al jaren, maar wel een tijdje)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:27 schreef Againzender het volgende:
Het spannend muziekje als ringtone. Die heb ik al jaaaaaren
Zap mijn radio ook ffquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
En *zap*. Kanhetnietmeeraanhoren.
dat zal wel weer een boete wordenquote:
Ga ik naar Kink... hoor ik RACOON met "brother"!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
En *zap*. Kanhetnietmeeraanhoren.
Ha, lijkt mij ook niet nee inderdaad. Driekeerniksquote:
Dat zeg ik: Krezipquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, lijkt mij ook niet nee inderdaad. Driekeerniks.
Zo moeilijk is het toch niet om een leuk, vlot en catchy popliedje te schrijven en in te sturen waarbij natuurlijk wel die typische cliché's vermeden dienen te worden?
Die maken opzich wel meer kans dan Hind denk ik. Al is de verschijning van Sjakkelien niet echt een pluspuntquote:
Gooi er een lalalala of papapapa in en we winnen, zie ook ding a dongquote:
Makkie iddquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Gooi er een lalalala of papapapa in en we winnen, zie ook ding a dong
Eensch.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
Ik wil Stenders
Niks tegen Michiel, maar daar luister ik 's avonds al naar
he, ik zit hard te werken jaquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:23 schreef Againzender het volgende:
Ga je straks Weezer draaien Michiel? Wat een verrassing!
Mn collega heeft mn nu op iets ander gezetquote:
Blijft inderdaad erg fijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef on_air het volgende:
Ik hou wel van Sia.
Deze ook nog steedsquote:
Ook zeer fijn ! mooie stem heeft Estellequote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze ook nog steeds
American Boy
En waarom komt iedereen altijd tijdens de Popquiz ouwehoeren hier
Dankje, Rabquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb Changes van Stevie Ann nu al vaker in het spotje gehoord dan de hele plaat op 3FM. Dráái die plaat dan ook!!!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef MadSteven het volgende:
Hoi hoi!
Arbeidsvitaminen-ringtones (cq jingles) te downloaden voor noppes!
En tot die tijd... Een spannend muziekje!
JeroenV, wb !quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef JeroenV het volgende:
Zo, ik meld me ook weer eens.
Lang geleden dat ik in 3FM topics gepost heb...
Maar sinds een weekje weer regelmatig de radio aanstaan
Welke was dat? Was etenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef Sersjee het volgende:
Deze van Franz Ferdinand heb ik nog niet eerder op de radio gehoord, leuk plaatje.
Walk awayquote:
Welkom terugquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef JeroenV het volgende:
Zo, ik meld me ook weer eens.
Lang geleden dat ik in 3FM topics gepost heb...
Maar sinds een weekje weer regelmatig de radio aanstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belde net voordat 3FM dat ging doen. "HALLO?!, HALLO?!" zo werd er dus opgenomen![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:40 schreef Resco het volgende:
Mooi zeg, die geheime zender die op de frequentie van 3FM zit/zat. Zijn 06 voor heel het land op 3FM, piepen ze ook niet even weg ofzoDa's de standaard 3FM-behandeling voor zendpiraten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belde net voordat 3FM dat ging doen. "HALLO?!, HALLO?!" zo werd er dus opgenomen![]()
Ik heb hier in Drachten ook een piraat. Die hoor ik vooral op mn wekkerradio. Hier beneden heb ik alleen een ruis. Het is niet vaak gelukkig en dan ook maar 10 minuten. (de ruis, de wekkerradio knal ik dan gewoon uit. Weet niet hoelang ie boven te horen is)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's de standaard 3FM-behandeling voor zendpiraten.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's de standaard 3FM-behandeling voor zendpiraten.
Dat wordt m'n nieuwe ringtone...quote:
Had je dat anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
Ja hoor, nog steeds niet verhuisd naar het KXRadio/Q-music/Radio 538/Lutjebroek Lokaal-topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
Koffie, bier en 3FM houden mij op de been!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
De server-schoppengever (Breuls) zit in Engeland, vandaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef TheZapster het volgende:
Zucht wat is er toch met fok de laatste tijden, zo verdomd sloom
Jup, en nu gaat het nog wel maar over een uur zal het wel helemaal bagger zijn..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef TheZapster het volgende:
Zucht wat is er toch met fok de laatste tijden, zo verdomd sloom
Tof man! die ga ik binnenkort ook maar eens checken want het lijkt mij wel een aardige film.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:22 schreef Timo20 het volgende:
Vannacht naar de voorvertoning van de nieuwe Indiana Jones film![]()
![]()
![]()
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:22 schreef Timo20 het volgende:
Vannacht naar de voorvertoning van de nieuwe Indiana Jones film![]()
![]()
![]()
Geloof dat Maricha hier een keer had geschreven dat ze met de fiets zou gaan als het mooi weer zou zijn, maar qua weer valt het misschien nog wat tegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gaat ze fietsen? Heb ik iets gemist?Fighters
Mja, ik ben vandaag weer met de fiets naar het station gegaan... maar dat had een wat andere reden...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Maricha hier een keer had geschreven dat ze met de fiets zou gaan als het mooi weer zou zijn, maar qua weer valt het misschien nog wat tegen.
45 min lopen naar schoolquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik ben vandaag weer met de fiets naar het station gegaan... maar dat had een wat andere reden...![]()
Half uur fietsen naar het station, kwartier met de trein en 10 minuten lopen... en op de terugweg hetzelfde maar dan andersom...quote:
quote:
Morgen zeker ook?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Mja, ik ben vandaag weer met de fiets naar het station gegaan... maar dat had een wat andere reden...![]()
Morgen heb ik nog niets in m'n agenda staan, dus hoef niet weg.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen zeker ook?Ja, leve het openbaar vervoer... kan gelukkig dagelijks met de fiets naar het werk want met de bus vind ik maar een drama.
Lekker relaxedquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Morgen heb ik nog niets in m'n agenda staan, dus hoef niet weg.
Toevallig had ik het er gisteren nog over, het is om 22.15 nog net te donker om te fietsen. Maar met een week of 2 (als het weer goed is!) ga ik zeker fietsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |