En ik prefereer m'n bed!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik prefereer het origineel...
* DaMook ookquote:
inderdaad, vreselijke rapper, dacht altijd dat het een soort grap wasquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enige leuke is dat sampeltje. Wel een vreselijk beroerde rapper.
Begin van de plaat is zo vet ! dan komt het geluid eerst door de linker en daarna de rechter speaker, echt mooi gedaan. Maar het is niet mijn favo Queen nummer maar het geluid gaat wel een stuk harder als de plaat er op is.quote:
Ik heb het vooral wel gehoord, maar heb dan ook vrijwel niets met Queenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin van de plaat is zo vet ! dan komt het geluid eerst door de linker en daarna de rechter speaker, echt mooi gedaan. Maar het is niet mijn favo Queen nummer maar het geluid gaat wel een stuk harder als de plaat er op is.
Vermoeden had ik al een beetje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:03 schreef cosmick het volgende:
Ik heb het vooral wel gehoord, maar heb dan ook vrijwel niets met Queen.
't Is nie mijn ding, net zoals dat andere groepje, U2. Vind ik ook nergens boeiend of interessant.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al een beetje.Zo jammer, want ze hebben zulke toffe platen gemaakt.
uuhhm met U2 heb ik eerlijk gezegd ook niet bijster veel..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:17 schreef cosmick het volgende:
't Is nie mijn ding, net zoals dat andere groepje, U2. Vind ik ook nergens boeiend of interessant.
Ik ook (niet al jaren, maar wel een tijdje)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:27 schreef Againzender het volgende:
Het spannend muziekje als ringtone. Die heb ik al jaaaaaren
Zap mijn radio ook ffquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
En *zap*. Kanhetnietmeeraanhoren.
dat zal wel weer een boete wordenquote:
Ga ik naar Kink... hoor ik RACOON met "brother"!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
En *zap*. Kanhetnietmeeraanhoren.
Ha, lijkt mij ook niet nee inderdaad. Driekeerniksquote:
Dat zeg ik: Krezipquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, lijkt mij ook niet nee inderdaad. Driekeerniks.
Zo moeilijk is het toch niet om een leuk, vlot en catchy popliedje te schrijven en in te sturen waarbij natuurlijk wel die typische cliché's vermeden dienen te worden?
Die maken opzich wel meer kans dan Hind denk ik. Al is de verschijning van Sjakkelien niet echt een pluspuntquote:
Gooi er een lalalala of papapapa in en we winnen, zie ook ding a dongquote:
Makkie iddquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Gooi er een lalalala of papapapa in en we winnen, zie ook ding a dong
Eensch.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
Ik wil Stenders
Niks tegen Michiel, maar daar luister ik 's avonds al naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |