Geen idee!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef Feivel1 het volgende:, Da's kort, want volgens mij bestaat LLiNK nog niet zo lang.
Ask Breuls!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee!![]()
Sirolf > DRAMA ! vraag mij de laatste tijd af of er ubberhaubt nog wat aan dit forum wordt gedaan qua beheer. Ik lees al maanden dat ze lopen te tweaken om het sneller te maken maar ik merk er echt geen f*ck van.
Het is idd. weer ont-zet-tend traag vandaagquote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf > DRAMA ! vraag mij de laatste tijd af of er ubberhaubt nog wat aan dit forum wordt gedaan qua beheer. Ik lees al maanden dat ze lopen te tweaken om het sneller te maken maar ik merk er echt geen f*ck van.
Ik kreeg net een fax binnen dat die in het buitenland zit op het moment. Is gewoon gevluchtquote:
al enorm bekend bij onsquote:
Haha, okay!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
al enorm bekend bij onsMaar toch bedankt voor de tip
Lekker is dat..quote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
Ik kreeg net een fax binnen dat die in het buitenland zit op het moment. Is gewoon gevlucht
quote:In Hoensbroek is een man ernstig gewond geraakt bij een ongeval op een bedrijfsterrein op industrieterrein De Koumen. De man werd bij het verlaten van het toilet overreden door een vorkheftruck. Hij raakte bekneld en liep ernstig beenletsel op.
Het slachtoffer is daarna naar het ziekenhuis gebracht. Hij verkeert niet in levensgevaar.
Het is zeker anders want de zang wordt nu door een ander lid van de band gedaan, maar het blijft allemaal wel erg simpel qua opzet. Maar goed, het wordt tijd voor een nieuwe plaat dus laat maar komen. ps: hoef die plaat niet zo vaak te horen als de New Songquote:Op maandag 19 mei 2008 21:03 schreef on_air het volgende:
MOTHERFUCKER (the new song) is wel weer 'anders' en best okay.
Als ik FF hoor vraag ik me regelmatig af hoe briljant Kurt Cobain geweest zou zijn zonder Dave Grohl.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:19 schreef on_air het volgende:
Dit is zo mooi. Wat kan die man zingen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
One and One?! Robert Miles... zou het?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |