quote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef dimage het volgende:
Veenstra Veenstra is gek op Disney dan zal hij hier wel helemaal op kickenDIrect zijn BMW inruilen
[ afbeelding ]
Cool !quote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef dimage het volgende:
Veenstra Veenstra is gek op Disney dan zal hij hier wel helemaal op kickenDIrect zijn BMW inruilen
[ afbeelding ]
Heeey Hansquote:
Tis weer 4 uur geweest hequote:Op maandag 19 mei 2008 16:22 schreef MutZ het volgende:
Tis weer lekker druk hier
Ik ben vandaag lekker een dagje vrij, vrijdag + het weekend avonddiensten gehad en ik ga morgen de nacht in voor 3 dagen...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis weer 4 uur geweest he
En ik probeer te werken, maar het lukt nog niet erg
Op dat gebied hier dus eigenlijk niet, vandaag gewoon lekker een dag niets uitvoeren...quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Nieuws' noemt die knurft 't.
Stond pas 16 dagen geleden op de FP![]()
. Zeehond betrapt op verkrachting pinguïn
Ik snap 'm !quote:Op maandag 19 mei 2008 17:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op dat gebied hier dus eigenlijk niet, vandaag gewoon lekker een dag niets uitvoeren...
Oe, wanneer is dat?quote:
Zeker lekker, komende dagen worden voor mij dus ook rustig, de nachten alleen drukquote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik snap 'm !
komt door de drukte... maar een relaxte dag dus voor jou, heerlijk !
Coldplay
Juni 14.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oe, wanneer is dat?
Wel lekker, een festival op fietsafstand...
Shit, dan kan ik niet... Vorig jaar speelde Johan en toen kon ik ook al niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Juni 14.
www.beeckestijnpop.nl In de buurt van IJmuiden/Driehuis/Velsen-Zuid
Het een na grootste gratis festival in de buurt. Het grootste is natuurlijk bevrijdingspop in de Haarlemse Hout
Vet feesten dus?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef MutZ het volgende:
Zeker lekker, komende dagen worden voor mij dus ook rustig, de nachten alleen druk
nopequote:Op maandag 19 mei 2008 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker in de gewichten hangen? dat heb ik trouwens al te lang niet meer gedaan..
Zeker vooral voetbal?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
nope
dat niet. Ik ben nog nooit in een sportschool wezen trainen
Ah shit, ontdekt...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:14 schreef -Hans- het volgende:
LLiNK heeft 150.000 duizend leden nodig en als ze dat niet halen dan is het einde verhaal en dus misschien ook wel van MoveYourAss. Zou toch jammer zijn als het zo ver komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |