Blijft inderdaad erg fijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef on_air het volgende:
Ik hou wel van Sia.
Deze ook nog steedsquote:
Ook zeer fijn ! mooie stem heeft Estellequote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze ook nog steeds
American Boy
En waarom komt iedereen altijd tijdens de Popquiz ouwehoeren hier
Dankje, Rabquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb Changes van Stevie Ann nu al vaker in het spotje gehoord dan de hele plaat op 3FM. Dráái die plaat dan ook!!!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef MadSteven het volgende:
Hoi hoi!
Arbeidsvitaminen-ringtones (cq jingles) te downloaden voor noppes!
En tot die tijd... Een spannend muziekje!
JeroenV, wb !quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef JeroenV het volgende:
Zo, ik meld me ook weer eens.
Lang geleden dat ik in 3FM topics gepost heb...
Maar sinds een weekje weer regelmatig de radio aanstaan
Welke was dat? Was etenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef Sersjee het volgende:
Deze van Franz Ferdinand heb ik nog niet eerder op de radio gehoord, leuk plaatje.
Walk awayquote:
Welkom terugquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef JeroenV het volgende:
Zo, ik meld me ook weer eens.
Lang geleden dat ik in 3FM topics gepost heb...
Maar sinds een weekje weer regelmatig de radio aanstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belde net voordat 3FM dat ging doen. "HALLO?!, HALLO?!" zo werd er dus opgenomen![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:40 schreef Resco het volgende:
Mooi zeg, die geheime zender die op de frequentie van 3FM zit/zat. Zijn 06 voor heel het land op 3FM, piepen ze ook niet even weg ofzoDa's de standaard 3FM-behandeling voor zendpiraten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belde net voordat 3FM dat ging doen. "HALLO?!, HALLO?!" zo werd er dus opgenomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |