Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:34 schreef Marc63 het volgende:
Dat is dan weer minder. Waarom vraagt ie niet Stevie Wonder aan voor zn vrouw en kind? Tis misschien wel erg cliché maar klinkt iig beter dan James CBlunt.
Romeo + Juliet en Moulin Rouge zijn ook briljante films. Ik heb ze allebei pas gezien nadat ze bij het vak Film bij Media en Cultuur besproken waren. Tot in de details zijn ze uitgewerkt.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Bass Luhrman vind ik dan echt een stuk beter. Zeer bijzondere plaat en wat een tekst. Geweldig!
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.
Barry: Yea we have it.
Barry's Customer: Great, Great, can I have it?
Barry: No, no, you can't.
Barry's Customer: Why not?
Barry: Well, it's sentimental tacky crap. Do we look like the kind of store that sells I Just Called to Say I Love You? Go to the mall.
Daarom.
En het klopt echt gewoon van begin tot einde wat ie zegtquote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
F*cking briljante plaat ! moest eerst niets hebben van deze pratende meneer maar als je er goed voor gaat zitten en je luistert goed naar de tekst dan is het gewoon een heel bijzonder en positief liedje.
Hoe goed de tekst ook is, dit is geen muziek vind ik. Ik lees liever een boekquote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
F*cking briljante plaat ! moest eerst niets hebben van deze pratende meneer maar als je er goed voor gaat zitten en je luistert goed naar de tekst dan is het gewoon een heel bijzonder en positief liedje.
Nu ben ik je geloof ik even kwijt...quote:Op maandag 19 mei 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Romeo + Juliet en Moulin Rouge zijn ook briljante films. Ik heb ze allebei pas gezien nadat ze bij het vak Film bij Media en Cultuur besproken waren. Tot in de details zijn ze uitgewerkt.
Volgens mij komt er dit jaar een nieuwe film van hem uit.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]High Fidelity
Maar ik had het eigenlijk over Isn't She Lovely. Dat had ie voor zn dochter geschreven.
Baz Luhrman heeft Romeo + Juliet en Moulin Rouge geregisseerd.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu ben ik je geloof ik even kwijt...![]()
Of zit het liedje van Baz Luhrman bij een film?
Precies! helemaal goed gewoon.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:44 schreef Timo20 het volgende:
En het klopt echt gewoon van begin tot einde wat ie zegt![]()
Ieder zijn smaakquote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
Hoe goed de tekst ook is, dit is geen muziek vind ik. Ik lees liever een boek
aha, okay ! dat wist ik niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Baz Luhrman heeft Romeo + Juliet en Moulin Rouge geregisseerd.
Slechts 1 van de vele briljante quotes. Superfilm!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef on_air het volgende:
[..].
Ah joh, de kans op deze quote te posten laat ik niet voorbij gaan natuurlijk.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Romeo + Juliet en Moulin Rouge zijn ook briljante films. Ik heb ze allebei pas gezien nadat ze bij het vak Film bij Media en Cultuur besproken waren. Tot in de details zijn ze uitgewerkt.
Volgens mij komt er dit jaar een nieuwe film van hem uit.
Tot morgenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:54 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg vast: tot morgen (gaat lekker met fok....)
nope ik voetbal ook nietquote:Op maandag 19 mei 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
[..]
nope
dat niet. Ik ben nog nooit in een sportschool wezen trainen
Tot morgenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:54 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg vast: tot morgen (gaat lekker met fok....)
Die vechtsport ken ik wel (niet zelf gedaan) een beetje.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
nope ik voetbal ook niet
Ik doe aan pencak Silat, een Indonesische vechtsport
Bert isquote:Op maandag 19 mei 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tot morgen
Vannacht trouwens geen Antiroos maar Bert van Lent. Heb em zelf nog nooit gehoord, maar hij schijnt nogal populair te zijn.
Via andere nummers bellen? 'k kan bijvoorbeeld vanuit een nummer in Amersfoort eerst jou bellen en daarna het 3FM nummer er bij prikken. 't is maar een ideetje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kud.
Heb vandaag al 4 keer gesmst naar collega's, maar nog niks.. Help!!
's Maandags zeker niet. Maar nu met een zonnetje en koffie gaat het welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:34 schreef on_air het volgende:
Ik ben 's ochtends zeker geen vrolijke energie bom.
Wat was de dare heb weekenddna moeten missen van de week?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:44 schreef Sirolf het volgende:
Domien wordt binnen een paar seconden ontmaskerd door Bert!
Dat gaat nog een moeilijke dare worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |