The Comforter is een BBS die ook naar zwarte bessen ruikt, héérlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:13 schreef Koningin het volgende:
You snap the whip is inderdaad echt heel erg fijn, die geur is zooo heerlijk.
Hebben ze daar nog meer producten van eigenlijk??
Er is ook nog een jelly met dezelfde geur, die paarse... ben alleen even de naam kwijt. Ook erg lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
The Comforter is een BBS die ook naar zwarte bessen ruikt, héérlijk.
die met di glitter-frummeltjes erin?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Er is ook nog een jelly met dezelfde geur, die paarse... ben alleen even de naam kwijt. Ook erg lekker
Ik weet niet wat voor produkt het is en of er cacaoboter in zit, maar ik lees toevallig net dit op de site..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoi hoi!
Is de samenstelling van Fresh Farmacy geweizigd ofzo?
Mn vorige blokje was keihard en ging maaaaanden mee, en het blokje wat ik nu heb is superzacht en smelt gewoon wegOok zit er een soort scrub in ineens. Ik ben bang dat het over 2 weken al helemaal op is joh!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Er is ook nog een jelly met dezelfde geur, die paarse... ben alleen even de naam kwijt. Ook erg lekker
Er zit geen cacaoboter inquote:Op zondag 15 juli 2007 15:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor produkt het is en of er cacaoboter in zit, maar ik lees toevallig net dit op de site..
Heb jij het warm? Dan hebben je producten het ook warm. Producten met een hoog gehalte aan cacaoboter smelten dan sneller. Bewaar deze producten op een koele plaats. Product gesmolten? Leg deze dan zo snel mogelijk in de koelkast. Hoewel de vorm van je product misschien veranderd is, veranderd de werking echter niet. Je kunt je product dan ook gewoon blijven gebruiken. Omdat het Mailorder Team helaas geen invloed kan uitoefenen op het weer, kunnen we helaas geen garantie geven op de producten die verzonden worden met veel cacaoboter. Bestellen van deze producten is dan ook op eigen risico.
quote:Beste Leonie,
Dank voor je emailtje.
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je Fresh Farmacy zo ontzettend zacht is.
We hebben het voor je nagekeken, maar we hebben vanuit de fabrieken geen
informatie gehad over een verkeerd geproduceerde voorraad. We raden je daarom
aan om even terug te gaan naar de winkel met je stuk. Ze kunnen je daar een
nieuw stukje geven!
We hopen dat je ondanks deze vervelende ervaring blijft genieten van onze
producten.
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |