Nee, volgens mij is het geen keeper..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
SCCCCHNEEEEEELLL!!!! GEGEN DIE MAUERRRR!!
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien is het wel het beste als jij dat over mij denkt![]()
Ik snap ook niet hoe ze een Belg Wouter van den Bosch kunnen noemen.quote:Doe ik ook, geen idee hoe ze erbij komen om een Duitse Nico Martens te maken
Tja.. maar die Duitser zit volgens mij niet bij een bot, dus dan kan ik het niet verklaren..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ja
![]()
[..]
Ik snap ook niet hoe ze een Belg Wouter van den Bosch kunnen noemen.![]()
Waarschijnlijk als Nederlander gekocht en toen een bot team geworden een andere verklaring heb ik niet.
Kan dat ie wel in een bot team zat maar toen er een nieuwe manager kwam verkocht is. Anders is t gewoon een overloper\veraderquote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tja.. maar die Duitser zit volgens mij niet bij een bot, dus dan kan ik het niet verklaren..
verrader ga ik dan maar vanuit. Ik ben ook een lafaardquote:Op zondag 17 mei 2009 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan dat ie wel in een bot team zat maar toen er een nieuwe manager kwam verkocht is. Anders is t gewoon een overloper\verader
Er zit een groot verschil tussen een lafaard en een verraderquote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verrader ga ik dan maar vanuit. Ik ben ook een lafaard![]()
bijdehandjequote:Op zondag 17 mei 2009 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een lafaard en een verrader
Aangezien een lafaard te laf is om iemand te verraden zijn dit meestal geen verraders
Ik deed dat inderdaad niet, had niet eens een B teamquote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
Deed je dat voorheen niet dan?
Dan heb je een berg training weg gegooit zeg![]()
Waar heb jij t over?quote:
Ach iedere keer een orginele TT verzinnen is niet makkelijk.quote:
Zo dan hoe lang heb je zo gespeeld dan want je hebt echt een berg training en geld weg gegooit....quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik deed dat inderdaad niet, had niet eens een B team![]()
Ikke ookquote:Op maandag 18 mei 2009 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Woensdag tegen een botje voor de beker... altijd fijn
Geregeldquote:Op maandag 18 mei 2009 00:27 schreef NelisZ het volgende:
In de beker een tegenstander die ik makkelijk (met PIC) moet kunnen hebben. Helaas niet de bot die Alltid had voorspeld, maar dat schijnt mogelijk te zijn
Verder zal vanaf dit seizoen een TOTO worden georganiseerd voor de Fokhattrick fed. Ik zal morgen (als de wedstrijdschemas gemaakt zijn) op zoek gaan naar 5 interessante wedstrijden, en een topic openen waar de voorspellingen kunnen worden gepost etc. Mocht je het idee hebben dat jou wedstrijd interessant gaat worden mag je me altijd tippen/[q] Mijn wedstrijd wordt wel interessant. Vorig seizoen verloren en gewonnen tegen hem. Gaaf dat je dit op je wil nemen!
![]()
[q]
ps. Nico: ik heb een sollicitatie ingediend om toto organisator te worden binnen de fed. dan kan ik direct de wedstrijden via hattrick bekend maken
dat is wel Koei of Llink waardig eerlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik deed dat inderdaad niet, had niet eens een B team![]()
nee maar deze is wel heel slecht..quote:Op maandag 18 mei 2009 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
Ach iedere keer een orginele TT verzinnen is niet makkelijk.
15quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Lodewijk van der Well.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |