Geilquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Tanja trekt nu de bezwete kant van Ralph aan
edit: ze wil het niet, dus gaat niet door
Ik zou het ook vies vinden, ongeacht de persoon.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze het gewoon vies vindt. Ze wil niet het shirt van iemand anders aanhebben.
Zou hij nu uit de kast komenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef charlysilva het volgende:
Joost"Ik lijk wel een homo"
Menno"Ja man!"
waarom is ze zo "intens" sjaggo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Tanja trekt nu de bezwete kant van Ralph aan
edit: ze wil het niet, dus gaat niet door
omdat ze wat moet doen nu ineensquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom is ze zo "intens" sjaggo?
omdat ze met Ralph zit?
omdat ze wat moet doen nu ineens?
omdat het nu eens niet over haar kan gaan?
all of the above?
of gewoon omdat het weer tijd werd te zeiken en te zeuren over iets?
of tref ik haar toevallig op een slecht moment![]()
Nee hoor, ze heeft 2 dagen een opleving gehad en is nu gewoon weer Tanjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom is ze zo "intens" sjaggo?
omdat ze met Ralph zit?
omdat ze wat moet doen nu ineens?
omdat het nu eens niet over haar kan gaan?
all of the above?
of gewoon omdat het weer tijd werd te zeiken en te zeuren over iets?
of tref ik haar toevallig op een slecht moment![]()
haar hand zit toch onder de trui?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft haar hand duidelijk niet goed zitten. Waarom zegt BB nu niets?
Hij moet IN de mouw zitten.quote:
En dat gaat dus juist voor rumoer zorgen, Rob heeft donders goed in de gaten dat er een aantal bij zitten die maar een beetje lopen te kloten en daar komt morgen heibel overquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Rob en Roel gaan goed, werken prima door zonder te zeiken. Ziet er heel efficient uit wat ze doen.
2 mannen, hèquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Rob en Roel gaan goed, werken prima door zonder te zeiken. Ziet er heel efficient uit wat ze doen.
30.000 zakjes vullen met plaatjes en een schaartjequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:04 schreef -Delta- het volgende:
Yesssssss een opdracht![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn ze aan het doen, ze zitten aan elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Ah oke, thanksquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
30.000 zakjes vullen met plaatjes en een schaartje![]()
30.000 zakjes vullen met 10 blaadjes en nog wat andere dingen. Dichtplakken. Klaar. Ze moeten 8 uur per dag werken. Dat houdt in per duo 3 of 4 zakjes maken per minuut. Alle blaadjes moeten in de juiste volgorde en er mag met tellen ook niets fout gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:04 schreef -Delta- het volgende:
Yesssssss een opdracht![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn ze aan het doen, ze zitten aan elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |