Mjah, maar zo heel serieus doet ze dr ook weer niet over heb ik het idee.quote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Linda blijft maar denken dat Bart haar vriendje is.... Bart heeft op een weblog aangegeven dat ze dus géén relatie hebben. Alleen dat ze een goeie band hebben gekregen een maand voor Linda het huis inging. Is best wel zielig voor Linda eigenlijk.
Nou, zaterdagavond kreeg ik toch wel ff het idee dat ze Bart behoorlijk serieus neemt.quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, maar zo heel serieus doet ze dr ook weer niet over heb ik het idee.
De heren zijn het gewoon vergetenquote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef Lienekien het volgende:
De heren moesten toch gaan schoonmaken?
Delfzijl heeft een strandquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee daar heb je geen stranden, daar loopt de Waddendijk.
[afbeelding]
moeilijk te zeggen, omdat chantal zich ermee bemoeide.quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, maar zo heel serieus doet ze dr ook weer niet over heb ik het idee.
quote:Op maandag 19 september 2005 13:37 schreef flugeltje het volgende:
Linda: 'Als ik mezelf in iemand zou kunnen verplaatsen, zou ik iemand willen zijn die de hele dag vrij is en dan zou ik de hele week Big Brother gaan zitten kijken'.
Ze wil op óns lijken
kwestie van tijd en linda ligt te seksenquote:Op maandag 19 september 2005 13:35 schreef flugeltje het volgende:
Linda over Bart: 'hij kent mij, hij weet toch dat ik met iedereen loop te hoeren en te sloeren'...
Alleen áls ze haar duidelijk maken hoe Bart hun 'relatie' ziet.quote:Op maandag 19 september 2005 13:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
kwestie van tijd en linda ligt te seksen
quote:"Even voor de duidelijkheid, die opmerking was niet van mij, maar van iemand die onder mijn naam zit. Tuurlijk vind ik Linda geen kutwijf!! Linda is gewoon een top meid en gaat het nog lang uithouden daar!
Verder wil ik even zeggen dat wij officieel helemaal geen relatie hebben, maar dat we gewoon erg close waren 'n maand voordat ze vertrok. Ik vind het helemaal niet erg dat ze gezoend heeft met Roel als mensen dat soms denken."
Ik ook, maar ik heb nu een week vakantie... (Linda had het slechts over een week)quote:
Wat is ze soms ook een simpel mens zeg.quote:Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef -Delta- het volgende:
Lieske's definitie van "eerste grote liefde" is iemand waar je heel erg verliefd op bent geweest
het is de leeftijd (en de haarkleur)quote:Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef -Delta- het volgende:
Lieske's definitie van "eerste grote liefde" is iemand waar je heel erg verliefd op bent geweest
Wat is daar mis mee?!quote:Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef -Delta- het volgende:
Ab Normaal?quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid heeft bij dat roze konijn in het programma gezeten, waarom verbaasd me dat dan weer niet.
Past precies bij die anita's, johnnies en zonnebankgebruinde woonwagenkamptypes
Soms?quote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is ze soms ook een simpel mens zeg.
ah, ok, da n voldoe ik ook aangezien ik na vandaag de rest van de week vrij hebquote:Op maandag 19 september 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nu een week vakantie... (Linda had het slechts over een week)
Mensen bedoelen daar gewoon mee, met wie je je eerste relatie hebt gehad.quote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
meestal is de verliefdheid bij een grote liefde op z'n minst wederzijds(denk ik dan
)
Eigenlijk diep triest... Ik heb 2 weken vakantie. Daar is nu één week van voorbij. We hebben bewust niets gepland omdat we een keer écht de batterij op wilden laden en uitrusten... Ontspannen enzo...quote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, ok, da n voldoe ik ook aangezien ik na vandaag de rest van de week vrij heb
ja zo kun je het ook zeggen, het is in ieder geval niet zoals lieske zegtquote:Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen bedoelen daar gewoon mee, met wie je je eerste relatie hebt gehad.
Niet je eerste verliefdheid, daar heb je er als kind wel 20 van toch.![]()
Kennelijk hebben mensen verschillende definities van 'grote liefde'.quote:Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen bedoelen daar gewoon mee, met wie je je eerste relatie hebt gehad.
Niet je eerste verliefdheid, daar heb je er als kind wel 20 van toch.![]()
Dingen zijn nooit zoals Lieske zegt.quote:Op maandag 19 september 2005 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja zo kun je het ook zeggen, het is in ieder geval niet zoals lieske zegt![]()
Lieske is al heel snel in de benjaminrol geduwd door de bewoners in het huis. Je krijgt dan als toeschouwer ook de neiging haar minder serieus te nemen, doen ze in het huis immers ook niet.quote:Op maandag 19 september 2005 13:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dingen zijn nooit zoals Lieske zegt.![]()
Maar goed, ze bedoelt het wel altijd goed, dan is dat wel ergens weer schattig.
quote:Op maandag 19 september 2005 13:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk diep triest... Ik heb 2 weken vakantie. Daar is nu één week van voorbij. We hebben bewust niets gepland omdat we een keer écht de batterij op wilden laden en uitrusten... Ontspannen enzo...
Gevolg is dat ik dus de hele dag BB zit te volgen en nog mínder slaap krijg dan als ik moet werken![]()
Ik denk dat ik gék wordt volgende week als ik weer moet werken. Moet dan ook op gaan passen dat ik het internet op m'n werk met rust laat. Anders denk ik dat op den duur voor onbepaalde tijd vakantie krijg van m'n baas....quote:Op maandag 19 september 2005 13:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
En?? Ga je het missen als je weer moet werken of heb je de kans om nog iets mee te pikken van het BB gebeuren
![]()
Ben blij dat ik tot december heb vrij genomen![]()
![]()
Mensen thuis zien zelf gewoon dat het een jong en naïef ding is, heeft niks met de bewoners te maken, iedereen vormt z'n eigen mening wel.quote:Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
Je krijgt dan als toeschouwer ook de neiging haar minder serieus te nemen, doen ze in het huis immers ook niet.
Misschien heb je wel gelijk en is ze gewoon wat naief... Ik kan mezelf er echter niet aan storen om dezelfde reden als jij aangeeft. Ze is gewoon oprecht en dat ze nog jong is kun je haar niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen thuis zien zelf gewoon dat het een jong en naïef ding is, heeft niks met de bewoners te maken, iedereen vormt z'n eigen mening wel.
Ralph zei net toch ook niks lulligs tegen haar, nam haar gewoon serieus, ik vind het alleen weer zoals gewoonlijk weer van die kinder uitspraken.
Maar gun haar veel langer een plek in het huis dan bv Tanja.
Lieske is/lijkt iig oprecht en probeert gewoon altijd gezellig mee te doen.![]()
Omdat dat vlees anders zo tegen d'r knieën tikt...quote:Op maandag 19 september 2005 14:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal: "en borst is gewoon vlees"
Roel: "Waarom heb je dan een BH om?..."
Ik stoor me er niet aan, ik moet er gewoon elke keer weer om lachen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk en is ze gewoon wat naief... Ik kan mezelf er echter niet aan storen om dezelfde reden als jij aangeeft. Ze is gewoon oprecht en dat ze nog jong is kun je haar niet kwalijk nemen.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gék wordt volgende week als ik weer moet werken. Moet dan ook op gaan passen dat ik het internet op m'n werk met rust laat. Anders denk ik dat op den duur voor onbepaalde tijd vakantie krijg van m'n baas....![]()
Daarom zei ze natuurlijk ook dat een borst net zo is als je kuiten.... Zij heft haar borsten zonder BH natuurlijk al onder de knieën hangen...quote:Op maandag 19 september 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat dat vlees anders zo tegen d'r knieën tikt...![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat dat vlees anders zo tegen d'r knieën tikt...![]()
Hey Kribbet, ben je er weerquote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet waard
Misschien dat je wel streamverslagen kunt lezen en 's avonds kan je dan de schade hier inhalen
![]()
Ik heb het hele gebeuren vorige week de hele week moeten missen, kon alleen de uitzendingen op TV bekijken![]()
![]()
Echt afkicken was dat
![]()
Had het nooit verwacht dat ik naar BB zou kijken maar door de combinatie met FOK! is het heel erg leuk om de dag door te komen
![]()
Die heb ik helemaal nog niet gezien.....quote:Op maandag 19 september 2005 14:06 schreef Rianne84 het volgende:
waar is de buik eigenlijk?
misschien ligt ze wel om hulp te gillen en hoort niemand haarquote:Op maandag 19 september 2005 14:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal nog niet gezien.....
Zou ze stiekem aan het bevallen zijn
Lieske ontkracht in haar eentje de veronderstelling dat vrouwen eerder volwassen zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is de leeftijd (en de haarkleur)
Weet je dat ik dat best nog zie gebeuren?quote:Op maandag 19 september 2005 14:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
misschien ligt ze wel om hulp te gillen en hoort niemand haar![]()
Tanja zei laatst nog dat ze alleen wilde bevallen, dus wie weet is ze al bezigquote:Op maandag 19 september 2005 14:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
misschien ligt ze wel om hulp te gillen en hoort niemand haar![]()
Sinds vrijdag eind van de middag alweerquote:
of ze is weer dvd'tjes kijken met haar moederquote:Op maandag 19 september 2005 14:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja zei laatst nog dat ze alleen wilde bevallen, dus wie weet is ze al bezig![]()
50 Delenquote:Op maandag 19 september 2005 14:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sinds vrijdag eind van de middag alweer![]()
Moest eerst een stuk of 50 delen van de commentaren doorlezen en een paar dagen bijkomen maar ik ben de komende 7 weken weer aanwezig(sorry mensen
)
Dit is echt heerlijkquote:Op maandag 19 september 2005 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Kribbet je hebt gelijk zo is het hier ook ik zit ook nog wel een tijdje (waarschijnlijk tot februari) thuis en dit is gewoon een leuk tijdverdrijf.
Het grote BB afkicktopic.quote:Op maandag 19 september 2005 14:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit is echt heerlijkVan het video kijken, lezen en slapen had ik wel even genoeg gekregen en door de vakantie's van familie en vrienden toch minder bezoek dus dan is BB echt te gek
![]()
Je zal na december toch iets anders moeten zoeken, misschien een "after BB "![]()
![]()
Dank jequote:Op maandag 19 september 2005 14:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
50 Delen![]()
![]()
![]()
Gezellig dat je weer bent hoor![]()
Ik wil nu al lid wordenquote:
Ja je kunt ook niet alles altijd bijhouden en volgenquote:Op maandag 19 september 2005 14:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Er is vorige week zoveel geplaatst dat ik niet alles heb gelezen hoor![]()
Is die Jala (?) nog geweest??![]()
Jep, nog een aantal keer, ja. Plaatst dan een aantal posts, is dan weer beledigd en gaat weer weg.quote:Op maandag 19 september 2005 14:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Er is vorige week zoveel geplaatst dat ik niet alles heb gelezen hoor![]()
Is die Jala (?) nog geweest??![]()
Vijftig is te oud voor haar.quote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal over mannen: ik vind rond de 30 voor mij goed, 33 ofzo is prima
Chantal: denken jullie dat mannen die wat ouder zijn, een betere minaar zijn?
Chantal: een jongere is sneller produktief zeg maar
Chantal wil zo graag jong en popi zijn. Triest eigenljik.quote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Vijftig is te oud voor haar.
Imo kan ze beter alles pakken wat ze krijgen kan.
De komende 7 weken ben ik het toch wel van plan hoorquote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja je kunt ook niet alles altijd bijhouden en volgen![]()
Hij is nog geweest, na een paar dagen kwam hij weer terug...nu weer ff niet gezien.
Hehe... leuk, leukquote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef schatje het volgende:
Menno: "Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippen".
Dank je!quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef Day het volgende:
[..]
Jep, nog een aantal keer, ja. Plaatst dan een aantal posts, is dan weer beledigd en gaat weer weg.
Welkom back Kribbet. Ik zit zelf ook nog een tijdje thuis en ben hopeloos verslaafd geraakt aan BB, maar moet wel eerlijk zeggen dat het door Fok komt. Jullie worden bedankt!
![]()
Helaas Kribbet....quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben een jonge, lelijke kerel zonder geld, Ik mag/kan dus niet vreemd gaan![]()
Gelukkig ben ik heel gelukkig getrouwd en je weet het he, de lelijkste mannen hebben de knapste vrouwenquote:
Ik hoorde haar net wel dacht ik, iets over die miljoenen filmquote:Op maandag 19 september 2005 14:28 schreef Pardoes- het volgende:
zit ingrid er niet bij in de tuin?
Leer ze en we kunnen niets belovenquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Day het volgende:
Er gebeurt niet zo veel en ik moet nog iets aan mijn studie doen en vanavond naar school.
Posten jullie niet teveel?
Laters!
Ach, ze schijnt toch niet echt een relatie te hebben met Bartquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef flugeltje het volgende:
Linda probeert nu te verdedigen dat zoenen geen vreemdgaan is...
Soms kan zelfs zij leuk uit de hoek komen (en daarna schoppen we haar weer terugquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef schatje het volgende:
Joost: "Als ik iemand aantrekkelijk vind ga ik er niet mee bed".
Chantal: "Jij stapt het bad uit".
Moet je ook je boodschappenlijstje doorbellenquote:Op maandag 19 september 2005 14:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook ff wat kleren aantrekken en boodschappen doen enzo...
Tot straks.
Zal vrouwen moeten zijn denk ik, ben het totaal niet met je eensquote:Op maandag 19 september 2005 14:34 schreef schatje het volgende:
Ik vind twee zoenende mannen mooier om te zien dan twee trouwen die het doen.
Ach maakt niet zoveel uit, ze zegt toch niet veel in een grote groepquote:
Eens! Maar hoorde haar net even over eitjes en 31 dagen enz. had er even geen zin isquote:Op maandag 19 september 2005 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind Tanja toch wel positief verandert hoor
Dat is je eigen onzekerheid over je sexuele geaardheidquote:Op maandag 19 september 2005 14:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal vrouwen moeten zijn denk ik, ben het totaal niet met je eens![]()
Met zappen op canal+ is ingevallen in een gay film, sorry kan er echt niet tegen![]()
KRIBBET is een homofielquote:Op maandag 19 september 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is je eigen onzekerheid over je sexuele geaardheid![]()
![]()
![]()
Haha. Waar zou het niveau nou lager zijn? In de tuin van het BB huis of hier in dit topicquote:Op maandag 19 september 2005 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
KRIBBET is een homofiel![]()
la-lala-lalala![]()
Ik zeg WEEKENDOPDRACHTquote:Op maandag 19 september 2005 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
geef die mensen eens iets te doen... dat gehang in die tuin
Die moet een veeg hebbuh.quote:
???quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef BBscanner het volgende:
Jositi Band!!!
die zaten in de dbk?quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef BBscanner het volgende:
Jositi Band!!!
Drillen net als in het leger.quote:Op maandag 19 september 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
Zo ben weer terug.... Ze liggen nog steeds hetzelfde als toen ik wegging zie ik...
BB, doe er eens wat aan!!
Nee; Iedereen begon met potten en pannen muziek te maken; vandaar mijn spontane ingeving de Josti Band!quote:
dank uquote:Op maandag 19 september 2005 15:32 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee; Iedereen begon met potten en pannen muziek te maken; vandaar mijn spontane ingeving de Josti Band!![]()
Zal mijn commentaren op de live feeds voortaan wat beter onderbouwen!![]()
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft het rijmschema van een limerick niet helemaal door
Eerst een veeg uit de Roel pan, en dan weer verder praten.quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft het rijmschema van een limerick niet helemaal door
Die zal wel bij de dokter zitten.quote:Op maandag 19 september 2005 15:36 schreef Rianne84 het volgende:
is menno al terug?
Ik dacht altijd dat ik lesbisch wasquote:Op maandag 19 september 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is je eigen onzekerheid over je sexuele geaardheid![]()
![]()
![]()
Kunnen we een keertje afspreken in een park ofzo? Nu wil ik het eigenlijk wel is zeker wetenquote:Op maandag 19 september 2005 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
la-lala-lalala![]()
Plies Plies niet meer.quote:Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Nog eentje dan, omdat ze zo leuk is
[afbeelding]
Ik denk hier, met z'n alle kijken naar 12 mensen in een huisquote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha. Waar zou het niveau nou lager zijn? In de tuin van het BB huis of hier in dit topic![]()
![]()
Waar geen flikker gebeurt.quote:Op maandag 19 september 2005 15:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk hier, met z'n alle kijken naar 12 mensen in een huis![]()
Ik schijn een flikker te zijnquote:
Linkje van die weblog ??quote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Linda blijft maar denken dat Bart haar vriendje is.... Bart heeft op een weblog aangegeven dat ze dus géén relatie hebben. Alleen dat ze een goeie band hebben gekregen een maand voor Linda het huis inging. Is best wel zielig voor Linda eigenlijk.
(zeker ook omdat ze zaterdag gewoon sex had kunnen hebben)
Mocht Nat haar kop in beeld komen zou je er een screenshot van kunnen maken.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 15:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik schijn een flikker te zijn![]()
KRIBBET wil een afspraakje met Gert
)
http://bigbrother.fok.nl/blog/421quote:
Hobje!quote:
Hoi allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Hobje!![]()
Zworld!
Tis ikke.. aka DawN
quote:Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Jeanette wordt afgezeken... Linda zegt dat ze liep te blèten....
Open deurtje...
Limmerick schema is dus A-A-B-B-Aquote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Joost moet de laatste regel rijmen op regel 3 en 4 ....
Okee, bij deze beloof ik Chantal vandaag niet meer te capturenquote:Op maandag 19 september 2005 15:59 schreef Katth het volgende:
Scanman lekker bezig![]()
*behalve die van Chantal dan*
TOP!quote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, bij deze beloof ik Chantal vandaag niet meer te capturen
Dat kan je de 50 plussers van dit forum niet aan doen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry dude.quote:Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen we een keertje afspreken in een park ofzo? Nu wil ik het eigenlijk wel is zeker weten![]()
![]()
Beter.quote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
scanman jij mag van mij alles posten.quote:Op maandag 19 september 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Mag Tanja nog wel?
Zonde erg zonde zou er liever in bijtenquote:Op maandag 19 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Roel gebruikt Lieske's heerlijke achterwerk als kussen
[afbeelding]
heej WTFquote:Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Hobje!![]()
Zworld!
Tis ikke.. aka DawN
Even lekker rimmenquote:Op maandag 19 september 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zonde erg zonde zou er liever in bijten![]()
Met die rode bieten van gister zekerquote:
Daar moet je 'schijt' aan hebbenquote:Op maandag 19 september 2005 16:10 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Met die rode bieten van gister zeker
Morgenquote:Op maandag 19 september 2005 16:15 schreef Miepje01 het volgende:
Is er al een weekopdracht?
ojee wat heeft ze met Cash & Carlo?quote:Op maandag 19 september 2005 16:08 schreef Marrije het volgende:
Naat weer met d'r Cash & Carlo verhaal...
Mijn droom is uitgekomenquote:Op maandag 19 september 2005 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik voelde dat er een bepaalde spanning tussen jullie hing.
Arme babyquote:
Misschien ;'Hoe bak is mezelf bruin?' Nee, helaas nog niet!quote:Op maandag 19 september 2005 16:15 schreef Miepje01 het volgende:
Is er al een weekopdracht?
Ze lijkt nu wel heel erg op Jay van Jay and Silent Bob vind ik.quote:
TVPquote:Op maandag 19 september 2005 16:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ojee wat heeft ze met Cash & Carlo?
edit: laat maar, ik lees het al
Daar was ze assistent cq babe, met d'r a-cup, zoals ze zelf zegt...quote:Op maandag 19 september 2005 16:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ojee wat heeft ze met Cash & Carlo?
edit: laat maar, ik lees het al
Aaahh ik zat me er juist zo op te verheugenquote:Op maandag 19 september 2005 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry dude.
Doe mij maar zoenende/zoenen met vrouwen.
Heb weleens een jongen geprobeerd hoor, maare..
Misschien dat er in het blote boys topis nog wat users zitten die je van dienst kunnen zijn.![]()
Chantal: ik denk dat alle b-sterren zo zijnquote:Op maandag 19 september 2005 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Carlo wordt effe afgezeken
[afbeelding]
En weer zit ze weer "even" alleenquote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Even roken....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Chantal ;Mijn nichtje is getrouwd met Jimmie Geduld!quote:Op maandag 19 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Nu dissen ze de soapsterren met mooie koppies even.
Volgens Chantal is alleen Katja goed terecht gekomen
Ze weet duidelijk niet waar ze over lult.
Ingridquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
Wie zit Menno nu weer aan de kont te voelen?
[afbeelding]
Die rok is van Ingrid dus als ze geen kleding hebben verwisseld....................quote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Toch wel? Ik dacht zwart haar te zien, maar blijkbaar niet dus.quote:
Nee....ze heeft en of andere doek om d'r hoofd.quote:Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch wel? Ik dacht zwart haar te zien, maar blijkbaar niet dus.
Hoeveel van die theedoeken heeft ze meegenomen het huis inquote:Op maandag 19 september 2005 16:27 schreef Bergie het volgende:
[..]
Nee....ze heeft en of andere doek om d'r hoofd.
Ze richtte zich net op en toen zag ik haar gezicht!
denk ingrid didoquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Menno voor zijn rug (hij moet zich drukken voor de weekopdrachtquote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef wickie het volgende:
Ik schakel net in en zie dat er echt weer helemaal niks gebeurd!
Wie heeft er trouwens een dokter nodig?
Ze zou er gewoon uit moeten worden verbannen door alle zwangere vrouwen (die niet roken dan) gadverde gadverquote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Even roken....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, veel te mooi weer om te werkenquote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze nu eigenlijk uberhaubt al met poetsen begonnen??
Met het poetsen van de plaat wel jaquote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze nu eigenlijk uberhaubt al met poetsen begonnen??
Niet om het één of ander hoor, maar was het niet een directe opdracht van BB?? Zou Hummie dit gaan pikken?quote:Op maandag 19 september 2005 16:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, veel te mooi weer om te werken
ik vind dat toch ook wel erg knap steeds.... ik snap niet dat die lui niet alle idee van tijd helemaal kwijt zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 16:33 schreef Zody het volgende:
de tijd word weer eens met 2 min verschil geraden! top
Zou het niet weten, afwachten maarquote:Op maandag 19 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet om het één of ander hoor, maar was het niet een directe opdracht van BB?? Zou Hummie dit gaan pikken?
Wie is Karin?quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef teun911 het volgende:
Moest Karin nou naar een speciale kamer komen?
of een gewoon dagboekkamer?
kan je die citeren [ ik heb geen streams]quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef wickie het volgende:
Die limerick van roel was wel echt heel erg goed
Een schimmel specialist zeker..quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Linda heeft een schimmel en daarom is er nu een vrouwelijke dokter in de extra kamer.
ja, door met Liesje in hetzelfde bad te gaan zitten bijvoorbeeld...:)quote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
schimmels zijn geen soa hoor kan je ook krijgen zonder sex
Linda bedoelde ik; ignore me. Ik moet ook geen streams op mijn werk luisteren. Teveel afleidingquote:
Nee, die waren niet besmettelijk.quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, door met Liesje in hetzelfde bad te gaan zitten bijvoorbeeld...:)
Dat blijkt..quote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die waren niet besmettelijk.
ow, gelukkig maar anders moet ze het weer dagenlang ontgeldenquote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou het niet weten, dank je voor de uitlegquote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
schimmels zijn geen soa hoor kan je ook krijgen zonder sex
klopt anders moest roel ook bij de dokter komen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bedankt voor de meldingquote:Op maandag 19 september 2005 16:41 schreef regenworm het volgende:
dido heeft een witte string aan.
doordat je 'HET' met zeep wast?quote:Op maandag 19 september 2005 16:42 schreef wickie het volgende:
het is een gewone schimmelinfectie, die kun je echt overal van krijgen, ik heb er laatst een gehad omdat ik antibiotica slikte, maar het kan ook doordat je het met zeep wast.
of gewoon moe...quote:Op maandag 19 september 2005 16:43 schreef flugeltje het volgende:
Tanja heeft gisteren bij dat basketballen ook wel heel erg haar best gedaan, misschien heeft ze een terugval ofzo...
Die zitten over het algemeen dus 'daar' idd...quote:Op maandag 19 september 2005 16:44 schreef teun911 het volgende:
[..]
doordat je 'HET' met zeep wast?Wil niet weten waar die schimmelinfectie precies zat geloof ik
![]()
Klopt het nu dat alle (jongere) dames in het huis een string aanhebben?quote:Op maandag 19 september 2005 16:41 schreef regenworm het volgende:
dido heeft een witte string aan.
En wie zit er nu in een afkick centrum? Juist Jimmy Geduld.quote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Chantal ;Mijn nichtje is getrouwd met Jimmie Geduld!![]()
Dus ze kent alle verhalen van achter de schermen.![]()
Dan is het Menno zijn schuld! Die zat naakt met zijn kloppende paal in de Jaccuzi;)quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zitten over het algemeen dus 'daar' idd...![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Mooie fake van misterDre :
[afbeelding]
Is op die manier niet besmettelijk, kan wel door sexueel contact overgedragen worden...quote:Op maandag 19 september 2005 16:46 schreef teun911 het volgende:
[..]
Dan is het Menno zijn schuld! Die zat naakt met zijn kloppende paal in de Jaccuzi;)
Te veel informatie!quote:Op maandag 19 september 2005 16:46 schreef teun911 het volgende:
[..]
Dan is het Menno zijn schuld! Die zat naakt met zijn kloppende paal in de Jaccuzi;)
.....ervaring...?????quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is op die manier niet besmettelijk, kan wel door sexueel contact overgedragen worden...
Dus als je kerel vreemdgaat kun je zo zijn vrouwtje-voor-erbij terugpakken![]()
quote:
Ik moet toegeven, ze heeft wel humor (jammer dat ze het zelf niet door heeftquote:
Geweldig!!!quote:Op maandag 19 september 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Mooie fake van misterDre :
[afbeelding]
Net als de kip....binnen 40 minuten gaarquote:
Gelukkig niet zelf.... Maar ik kan nog medelijden krijgen als ik aan m'n vriendinnetje denk die er zoveel last van had....quote:
Kan ook wel eens tussen je tenen zitten (tenminste dat heb ik gehoordquote:Op maandag 19 september 2005 16:54 schreef wickie het volgende:
Beste Teun9nogwatttes waar dacht jij dan dat Linda een schimmelinfectie heeft?
Vrouwen, als die is schimmel hebben dan is dat vrijwel altijd een vaginale schimmel.
Je kan ook een schimmelinfectie in je mond hebben, spruw genaamd (ook weleens ehad door antibiotica), een soort van heel veel kleine aften, maar dit komt vrijwel nooit bij grote mensen voor, het is meer een 'baby' schimmel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |