Zal vrouwen moeten zijn denk ik, ben het totaal niet met je eensquote:Op maandag 19 september 2005 14:34 schreef schatje het volgende:
Ik vind twee zoenende mannen mooier om te zien dan twee trouwen die het doen.
Ach maakt niet zoveel uit, ze zegt toch niet veel in een grote groepquote:
Eens! Maar hoorde haar net even over eitjes en 31 dagen enz. had er even geen zin isquote:Op maandag 19 september 2005 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind Tanja toch wel positief verandert hoor
Dat is je eigen onzekerheid over je sexuele geaardheidquote:Op maandag 19 september 2005 14:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal vrouwen moeten zijn denk ik, ben het totaal niet met je eens![]()
Met zappen op canal+ is ingevallen in een gay film, sorry kan er echt niet tegen![]()
KRIBBET is een homofielquote:Op maandag 19 september 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is je eigen onzekerheid over je sexuele geaardheid![]()
![]()
![]()
Haha. Waar zou het niveau nou lager zijn? In de tuin van het BB huis of hier in dit topicquote:Op maandag 19 september 2005 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
KRIBBET is een homofiel![]()
la-lala-lalala![]()
Ik zeg WEEKENDOPDRACHTquote:Op maandag 19 september 2005 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
geef die mensen eens iets te doen... dat gehang in die tuin
Die moet een veeg hebbuh.quote:
???quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef BBscanner het volgende:
Jositi Band!!!
die zaten in de dbk?quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef BBscanner het volgende:
Jositi Band!!!
Drillen net als in het leger.quote:Op maandag 19 september 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
Zo ben weer terug.... Ze liggen nog steeds hetzelfde als toen ik wegging zie ik...
BB, doe er eens wat aan!!
Nee; Iedereen begon met potten en pannen muziek te maken; vandaar mijn spontane ingeving de Josti Band!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |