Ik stoor me er niet aan, ik moet er gewoon elke keer weer om lachen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk en is ze gewoon wat naief... Ik kan mezelf er echter niet aan storen om dezelfde reden als jij aangeeft. Ze is gewoon oprecht en dat ze nog jong is kun je haar niet kwalijk nemen.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gék wordt volgende week als ik weer moet werken. Moet dan ook op gaan passen dat ik het internet op m'n werk met rust laat. Anders denk ik dat op den duur voor onbepaalde tijd vakantie krijg van m'n baas....![]()
Daarom zei ze natuurlijk ook dat een borst net zo is als je kuiten.... Zij heft haar borsten zonder BH natuurlijk al onder de knieën hangen...quote:Op maandag 19 september 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat dat vlees anders zo tegen d'r knieën tikt...![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat dat vlees anders zo tegen d'r knieën tikt...![]()
Hey Kribbet, ben je er weerquote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet waard
Misschien dat je wel streamverslagen kunt lezen en 's avonds kan je dan de schade hier inhalen
![]()
Ik heb het hele gebeuren vorige week de hele week moeten missen, kon alleen de uitzendingen op TV bekijken![]()
![]()
Echt afkicken was dat
![]()
Had het nooit verwacht dat ik naar BB zou kijken maar door de combinatie met FOK! is het heel erg leuk om de dag door te komen
![]()
Die heb ik helemaal nog niet gezien.....quote:Op maandag 19 september 2005 14:06 schreef Rianne84 het volgende:
waar is de buik eigenlijk?
misschien ligt ze wel om hulp te gillen en hoort niemand haarquote:Op maandag 19 september 2005 14:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal nog niet gezien.....
Zou ze stiekem aan het bevallen zijn
Lieske ontkracht in haar eentje de veronderstelling dat vrouwen eerder volwassen zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is de leeftijd (en de haarkleur)
Weet je dat ik dat best nog zie gebeuren?quote:Op maandag 19 september 2005 14:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
misschien ligt ze wel om hulp te gillen en hoort niemand haar![]()
Tanja zei laatst nog dat ze alleen wilde bevallen, dus wie weet is ze al bezigquote:Op maandag 19 september 2005 14:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
misschien ligt ze wel om hulp te gillen en hoort niemand haar![]()
Sinds vrijdag eind van de middag alweerquote:
of ze is weer dvd'tjes kijken met haar moederquote:Op maandag 19 september 2005 14:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja zei laatst nog dat ze alleen wilde bevallen, dus wie weet is ze al bezig![]()
50 Delenquote:Op maandag 19 september 2005 14:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sinds vrijdag eind van de middag alweer![]()
Moest eerst een stuk of 50 delen van de commentaren doorlezen en een paar dagen bijkomen maar ik ben de komende 7 weken weer aanwezig(sorry mensen
)
Dit is echt heerlijkquote:Op maandag 19 september 2005 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Kribbet je hebt gelijk zo is het hier ook ik zit ook nog wel een tijdje (waarschijnlijk tot februari) thuis en dit is gewoon een leuk tijdverdrijf.
Het grote BB afkicktopic.quote:Op maandag 19 september 2005 14:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit is echt heerlijkVan het video kijken, lezen en slapen had ik wel even genoeg gekregen en door de vakantie's van familie en vrienden toch minder bezoek dus dan is BB echt te gek
![]()
Je zal na december toch iets anders moeten zoeken, misschien een "after BB "![]()
![]()
Dank jequote:Op maandag 19 september 2005 14:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
50 Delen![]()
![]()
![]()
Gezellig dat je weer bent hoor![]()
Ik wil nu al lid wordenquote:
Ja je kunt ook niet alles altijd bijhouden en volgenquote:Op maandag 19 september 2005 14:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Er is vorige week zoveel geplaatst dat ik niet alles heb gelezen hoor![]()
Is die Jala (?) nog geweest??![]()
Jep, nog een aantal keer, ja. Plaatst dan een aantal posts, is dan weer beledigd en gaat weer weg.quote:Op maandag 19 september 2005 14:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Er is vorige week zoveel geplaatst dat ik niet alles heb gelezen hoor![]()
Is die Jala (?) nog geweest??![]()
Vijftig is te oud voor haar.quote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal over mannen: ik vind rond de 30 voor mij goed, 33 ofzo is prima
Chantal: denken jullie dat mannen die wat ouder zijn, een betere minaar zijn?
Chantal: een jongere is sneller produktief zeg maar
Chantal wil zo graag jong en popi zijn. Triest eigenljik.quote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Vijftig is te oud voor haar.
Imo kan ze beter alles pakken wat ze krijgen kan.
De komende 7 weken ben ik het toch wel van plan hoorquote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja je kunt ook niet alles altijd bijhouden en volgen![]()
Hij is nog geweest, na een paar dagen kwam hij weer terug...nu weer ff niet gezien.
Hehe... leuk, leukquote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef schatje het volgende:
Menno: "Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippen".
Dank je!quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef Day het volgende:
[..]
Jep, nog een aantal keer, ja. Plaatst dan een aantal posts, is dan weer beledigd en gaat weer weg.
Welkom back Kribbet. Ik zit zelf ook nog een tijdje thuis en ben hopeloos verslaafd geraakt aan BB, maar moet wel eerlijk zeggen dat het door Fok komt. Jullie worden bedankt!
![]()
Helaas Kribbet....quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben een jonge, lelijke kerel zonder geld, Ik mag/kan dus niet vreemd gaan![]()
Gelukkig ben ik heel gelukkig getrouwd en je weet het he, de lelijkste mannen hebben de knapste vrouwenquote:
Ik hoorde haar net wel dacht ik, iets over die miljoenen filmquote:Op maandag 19 september 2005 14:28 schreef Pardoes- het volgende:
zit ingrid er niet bij in de tuin?
Leer ze en we kunnen niets belovenquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Day het volgende:
Er gebeurt niet zo veel en ik moet nog iets aan mijn studie doen en vanavond naar school.
Posten jullie niet teveel?
Laters!
Ach, ze schijnt toch niet echt een relatie te hebben met Bartquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef flugeltje het volgende:
Linda probeert nu te verdedigen dat zoenen geen vreemdgaan is...
Soms kan zelfs zij leuk uit de hoek komen (en daarna schoppen we haar weer terugquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef schatje het volgende:
Joost: "Als ik iemand aantrekkelijk vind ga ik er niet mee bed".
Chantal: "Jij stapt het bad uit".
Moet je ook je boodschappenlijstje doorbellenquote:Op maandag 19 september 2005 14:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook ff wat kleren aantrekken en boodschappen doen enzo...
Tot straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |