Eensch.quote:Op maandag 19 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
Ze weten niet op wie ze moeten stemmen, jahoor, geloof je het zelf![]()
Ze weten het dondersgoed echt wel, maar zitten gewoon een beetje te slijmen.
Lieske met d'r eczeem, die mag voortaan niet meer in bad en in de jacuzziquote:Op maandag 19 september 2005 01:07 schreef Shirley het volgende:
Linda heeft schimmel!
Ze heeft de hele avond in de kamer gezeten en meegedaan met hints..quote:Op maandag 19 september 2005 01:02 schreef FlowKey het volgende:
Ik heb Lieske nog helemaal niet gezien vanavond ...![]()
Chantal komt aan met de NRC.quote:Op maandag 19 september 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Psychologen die je karakters uitpluizen bij NSE?
Fok!kers die jullie als South Park poppetjes tekenen!!
hm ... hintsquote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft de hele avond in de kamer gezeten en meegedaan met hints..
Het was een hele flauwe versie van hints en daarom wel leuk eigenlijkquote:
zo leuk dat je echt zegt: 'je hebt wat gemist man!'??quote:Op maandag 19 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was een hele flauwe versie van hints en daarom wel leuk eigenlijk
Thanks...quote:Op maandag 19 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
Ik had 2 sec de woonkamerstream open: Tanja aan het woord, Lieske reageert.
Oke en hup naar de andere maar weer.![]()
Jazekers...quote:Op maandag 19 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was een hele flauwe versie van hints en daarom wel leuk eigenlijk
Oh mèn, die appel verpest haat Paracetamolspiegel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: toen heb ik een appel gegeten, heb ik een paracetamol achterover getikt, en ben ik op bed gaan liggen![]()
Net zo mooi gespeeld als Lieske gister, boer met kiespijn tijdens het feestjequote:Op maandag 19 september 2005 01:16 schreef teun911 het volgende:
Hoe vaak ik Dildo nou al niet heb horen dat ze niet jaloers is..
'het maakt mij niet uit'
'ik vind het prima'
'ik ben er niet kwaad om'
'Ik ben een onzettende egoist, ik wil graag alle aandacht voor mezelf'
paar sound bites van Dildo.
Omdat het haar kennelijk zó koud laat, dan ga je niet iets met iemand anders bespreken, zoals met Lieske?quote:Op maandag 19 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Als jij iets bij Roel doet wat me niet aanstaat, dan zeg ik dat meteen. Ik ben geen 16 jarige puber meer"
Goh, waarom heeft ze dan nog nooit iets tegen Lieske gezegd? Misschien had ze dan te horen gekregen dat Lieske helemaal niets met Roel wil.
Ja, het laat Dido duidelijk koudquote:Op maandag 19 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat het haar kennelijk zó koud laat, dan ga je niet iets met iemand anders bespreken, zoals met Lieske?
Of een verhaal over een studentenvereniging.quote:Op maandag 19 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Misschien had ze dan te horen gekregen dat Lieske helemaal niets met Roel wil.
Geen idee, we zullen het nooit voor 200% weten, maar het kan.quote:Op maandag 19 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het laat Dido duidelijk koud
Wie is Dido om te zeggen tegen anderen wat ze wel of niet tegen Roel mogen doen. Ze hebben toch niks, ze voelt toch nix.quote:Op maandag 19 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Als jij iets bij Roel doet wat me niet aanstaat, dan zeg ik dat meteen. Ik ben geen 16 jarige puber meer"
Goh, waarom heeft ze dan nog nooit iets tegen Lieske gezegd? Misschien had ze dan te horen gekregen dat Lieske helemaal niets met Roel wil.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt dat Lieske boos naar bed ging, wat dus absoluut niet waar was. Lieske had enorme buikpijn en ging daarom in bed liggen.
Op momenten als deze is me weer duidelijk waarom Linda meteen exit moet.
Misschien was het psycho-somatische buikpijn?quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Linda loopt nu knalhard te liegen over Lieske. Ze zegt dat Lieske boos naar bed ging, wat dus absoluut niet waar was. Lieske had enorme buikpijn en ging daarom in bed liggen.
Wie zegt dat Lieske écht buikpijn had, kan ook zijn dat ze gewoon echt verdrietig was...quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Linda loopt nu knalhard te liegen over Lieske. Ze zegt dat Lieske boos naar bed ging, wat dus absoluut niet waar was. Lieske had enorme buikpijn en ging daarom in bed liggen.
Heemstede is net zo kak als het Gooiquote:Op maandag 19 september 2005 01:23 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dit geroddel is erger dan bij een tennisbaan in t Gooi.
Ze gelooft zo langzamerhand haar eigen verhalennog volgens mijquote:Op maandag 19 september 2005 01:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik word een beetje bang van Dido...
3/4quote:Op maandag 19 september 2005 01:23 schreef Shirley het volgende:
Welke stream is Roel?
Klopt. t Treinstationetje heet ook zo cool : Heemstede - Aerdenhout. Heerlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heemstede is net zo kak als het Gooi![]()
absoluut niet ... dat begon bij mij al twee dagen terugquote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Ben ik helemaal gek als ik na vandaag Tanja opeens leuker ga vinden?![]()
Iemand die Lieske niet leuk vindt, is ervan overtuigd dat ze liegt over die buikpijn. Dat ze totaal niet reageerde toen Linda met Roel tongde, doet daar niets aan af schijnbaarquote:Op maandag 19 september 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie zegt dat Lieske écht buikpijn had, kan ook zijn dat ze gewoon echt verdrietig was...
Maar iig, gaat er nu deze week wel een weer exit?
Helemaal niet johquote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Is niet bitchen. Dat is helpen. En dan is Dido weer de heldin.quote:Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Dido gaat bitchen tegen Chantal!![]()
Waarom moet jij altijd verantwoordelijk zijn voor iedereen?
Ik heb gehoord dat Roel wel goed is in dergelijke klusjes.quote:Op maandag 19 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jopelijk flikkert iemand haar een keer over de schutting
ja.quote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Ben je nou zo naïef of geloof je alles wat mensen je laten zien?quote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die Lieske niet leuk vindt, is ervan overtuigd dat ze liegt over die buikpijn. Dat ze totaal niet reageerde toen Linda met Roel tongde, doet daar niets aan af schijnbaar
Meiden in de slaap kamer... roddelen enzo ( Ingrid, <Linda, Dido, Natte alie, Chantiquote:Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef Pardoes- het volgende:
wat gebeurt er op stream 1, iemand beeld?
Ik ben zo naief johquote:Op maandag 19 september 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ben je nou zo naïef of geloof je alles wat mensen je laten zien?![]()
Als jij ergens gruwelijk van baalt, maar niet wilt dat mensen dat zien, dan kan je je kop toch ook opzetten, en niemand heeft er erg in.
Ja. Lees de BB site maar voor het verslag.quote:Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
weet iemand of Roel een sanctie heeft gehad voor het bierfles-incident van gisteren?
geen sanctie..quote:Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
weet iemand of Roel een sanctie heeft gehad voor het bierfles-incident van gisteren?
Wel.quote:
Wat heeft dat ermee te maken, ik zeg dat niemand toch weet of ze nu echt ziek was, of dat ze zich kut voelde.quote:Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef FlowKey het volgende:
ff for the record Delta ... wat heb jij tegen Lieske dan?
Okee, dan durf ik het ook wel toe te geven als er meer mensen zijn...quote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Nee, hij zei dat hij spijt had en daar is het bij gebleven uiteindelijkquote:Op maandag 19 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
maakt het uit?quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken, ik zeg dat niemand toch weet of ze nu echt ziek was, of dat ze zich kut voelde.
Dat zou ik bij elke bewoner zeggen, als er iets gebeurd en die afdruipt om 12 uur op zaterdagavond met "oh ik heb buikpijn".
Dat is toch geen sanctie.quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wel.
21:17Roel krijgt straf
Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide. Erg gevaarlijk natuurlijk voor de mensen die erachter liepen, en hij wordt dan ook bestraft. Zou hij vanavond verrast worden met het horen van zijn muziek: dit gaat niet meer door. "Flippen", zegt Roel die er duidelijk van baalt. Hij ziet in dat hij niet goed bezig is geweest en accepteert de sanctie dan ook, in de hoop dat hij later nog wat van zijn muziek terughoort in het Huis. "Wij (de dames, red.) wisten dat jouw muziek zou worden gedraaid", zegt Dido. "Maar we mochten het niet zeggen." Roels actie van gisteravond had te maken met de drank die hij ophad. "Ze vroegen zich af of er iets was dat ik hem er overheen gooide. Dat ik ergens mee zat ofzo, maar dat was niet zo. Ze vonden het goed dat ik het inzie."
Same here, alleen van mij mogen ze Ingrid er nog bij gooien.quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Okee, dan durf ik het ook wel toe te geven als er meer mensen zijn...![]()
Overigens vond ik haar gisteren wel charmant met die zatte Roel op haar schoot, en met Ralph er ook nog bij was het echt pa, ma en de (dronken) kleuter.(die z'n zwembroekje niet aankreeg alleen)
Het was eeneens zo'n gezellig stelletje dat ik het toen heel even niet erg vond als die 3 over zouden blijven, maar dan moet Roel wel in een constante dronken bui blijven anders werkt t niet.
standje dus.. en geen sanctie..quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wel.
21:17Roel krijgt straf
Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide. Erg gevaarlijk natuurlijk voor de mensen die erachter liepen, en hij wordt dan ook bestraft. Zou hij vanavond verrast worden met het horen van zijn muziek: dit gaat niet meer door. "Flippen", zegt Roel die er duidelijk van baalt. Hij ziet in dat hij niet goed bezig is geweest en accepteert de sanctie dan ook, in de hoop dat hij later nog wat van zijn muziek terughoort in het Huis. "Wij (de dames, red.) wisten dat jouw muziek zou worden gedraaid", zegt Dido. "Maar we mochten het niet zeggen." Roels actie van gisteravond had te maken met de drank die hij ophad. "Ze vroegen zich af of er iets was dat ik hem er overheen gooide. Dat ik ergens mee zat ofzo, maar dat was niet zo. Ze vonden het goed dat ik het inzie."
Het staat er toch echt.quote:Op maandag 19 september 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch geen sanctie.![]()
HummieRoel.
![]()
Inderdaad. Tanja fleurt altijd op bij Roel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:34 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik vind t wel gezellig nu bij Roel, Lieske en Tanja. Kozie!
Ja, ze spelen elke dag de favoriete muziek van de bewoners.quote:
Ik quote voor het eerst: "Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide."quote:Op maandag 19 september 2005 01:35 schreef Shirley het volgende:
Ik quote nogmaals: ''Hij ziet in dat hij niet goed bezig is geweest en accepteert de sanctie dan ook''
Dat lijkt me wel zo goed als zeker.quote:Op maandag 19 september 2005 01:39 schreef Kolomo het volgende:
Misschien nomineert Tanja Lieske deze keer wel niet, zou positief zijn...
Roel: Ja Claudia, doe nog maar een beschuitje.''quote:Op maandag 19 september 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Had je nog honger Ralph.... eh Roel?"
Oké, lekker belangrijk. Hij heeft iig spijt ervan.quote:Op maandag 19 september 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik quote voor het eerst: "Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide."
Geen kans op. Dan had ze al lang met hem gezoend. Ze heeft al talloze kansen gehad. Al véél eerder dan Dido. Lieske wil niets van Roel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:41 schreef FlowKey het volgende:
Lieske wil weer wat van Roel ... ik ben bang dat ze van ee koude kermis gaat thuiskomen![]()
En mooi dat het voor haar ook Ralph niet zal zijn: da's weer een kansje op een andere bewoner op het bankske.quote:Op maandag 19 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo goed als zeker.
wel iets volgens mij ... alleen niet datquote:Op maandag 19 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen kans op. Dan had ze al lang met hem gezoend. Ze heeft al talloze kansen gehad. Al véél eerder dan Dido. Lieske wil niets van Roel.
ik wil straks hoogstpersoonlijk een paar filmpjes en screencaps doornemen met Dido als ze eenmaal over die schutting gegooid isquote:Op maandag 19 september 2005 01:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido heeft t weer over t feit dat het haar ECHT NIET uitmaakt dat Roel niet voor haar kiest. En ze vind het nog steeds een ge-wel-di-ge actie dat ze uit de jacuzzi stapte.
Dat proberen ze toch al een maandquote:Op maandag 19 september 2005 01:40 schreef MissHobje het volgende:
wat een roddel gedoe in die wijven slaapkamer joh..
krijg echt de indruk dat ze Lieske een loer gaan raaien ofzo ?
Tja, er zitten wel wat Lieske stemmers bij ja... Ik had belsoten het niet te luisteren... misschien toch ff wel doen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:40 schreef MissHobje het volgende:
wat een roddel gedoe in die wijven slaapkamer joh..
krijg echt de indruk dat ze Lieske een loer gaan raaien ofzo ?
Beetje vaag te volgen.
Precies. Ze vindt Roel de aardigste in het huis en is duidelijk wel een type van aanraken enzo. Volgens mij had Roel ook net zo goed een meisje kunnen zijn. Al haar reacties van de laatste dagen wijzen daarop.quote:Op maandag 19 september 2005 01:43 schreef FlowKey het volgende:
[..]
wel iets volgens mij ... alleen niet dat
Tja, Lies heeft de pech dat ze met Dido and-the-like in een huis opgescheept zitquote:Op maandag 19 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Ze vindt Roel de aardigste in het huis en is duidelijk wel een type van aanraken enzo. Volgens mij had Roel ook net zo goed een meisje kunnen zijn. Al haar reacties van de laatste dagen wijzen daarop.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske heeft gehoord dat als je n aansteker voor een gebruiker van pillen of coke houd dat ze dan niet terugschrikken en dat je dan kan merken of ze gebruiken.
Nee maar het bekt lekker.quote:Op maandag 19 september 2005 01:49 schreef FlowKey het volgende:
pillen slikken is rechts?
Roel beaamde dat ook meteen. Ik had het zelf ook nog nooit gehoord.quote:Op maandag 19 september 2005 01:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske heeft gehoord dat als je n aansteker voor een gebruiker van pillen of coke houd dat ze dan niet terugschrikken en dat je dan kan merken of ze gebruiken.
Ik heb ook niet gezegd dat het niet waar zou zijn.quote:
Nee, met het verwonderde mij ook. Het verhaal is in ieder geval nieuw voor mij.quote:Op maandag 19 september 2005 01:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het niet waar zou zijn.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:50 schreef Pardoes- het volgende:
Ik zit naar die slaapkamer te loeren, maar sta ik alleen in mijn mening dat Dido en Nathalie de grootste galbakken in het huis zijn?
quote:Then again, zou het er beter op worden als deze buitengewoon irritante types het huis zouden verlaten?
Rob bijvoorbeeld MOET echt wegquote:Op maandag 19 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Alle irritante types moeten niet weg, maar een aantal mag toch wel
Goed gequote ook!quote:Op maandag 19 september 2005 01:52 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lekker onderbouwd ook.
Ze heeft zelf ook nooit anders gezegd. Was meer een verzinsel hier.quote:Op maandag 19 september 2005 01:48 schreef Day het volgende:
Nou, het valt dus reuze mee met het drugsgebruik van Tanja en het is ook jaren geleden.
quote:
Tja, beetje een Lieske opmerking weerquote:Op maandag 19 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel beaamde dat ook meteen. Ik had het zelf ook nog nooit gehoord.
quote:
Ja, het was net zo gezellig met z'n 3-en.quote:Op maandag 19 september 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat die andere graftakken er nu bij komen
quote:Op maandag 19 september 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat die andere graftakken er nu bij komen
Gister de egale rooie ook nogquote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind die broek van Lieske wel geinig eigenlijk![]()
![]()
lekker vrolijk printje![]()
Eigenlijk staat alles haar goedquote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind die broek van Lieske wel geinig eigenlijk![]()
![]()
lekker vrolijk printje![]()
Ja ze voldoen aan alle slechte stereotypen ... maar wie is er dan reclame voor het sterke geslacht?quote:Op maandag 19 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
De meeste vrouwen in het BB huis zijn wat mij betreft geen reclame voor de andere sexe
Whehehehquote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Rica het volgende:
En een Niff Niff Niff (een ingehouden gna gna gna)
Ik vind Ralph wel een prettig persoon.... Geen macho, geen flauwkuk, geen teaser...quote:Op maandag 19 september 2005 02:01 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ja ze voldoen aan alle slechte stereotypen ... maar wie is er dan reclame voor het sterke geslacht?
Nee vrouw, Scan. En noem nou niet Lieke, want zij is wel leuk (ik geef het toe), maar geen sterke vrouw.quote:Op maandag 19 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Ralph wel een prettig persoon.... Geen macho, geen flauwkuk, geen teaser...
Hoe vind je Menno en Roel dan voor de mannenquote:Op maandag 19 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
De meeste vrouwen in het BB huis zijn wat mij betreft geen reclame voor de andere sexe
Geen IQ.quote:Op maandag 19 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Ralph wel een prettig persoon.... Geen macho, geen flauwkuk, geen teaser...
Het kan Lieske geen reet schelen, dat is zinloos. Dat gezoen met Linda idem dito.quote:Op maandag 19 september 2005 02:02 schreef wickie het volgende:
Lieske heeft echt totaal geen benul van wat er gisteravond tussen roel en dido heeft plaatsgevonden.....kan iemand haar niet even informeren, iedereen heeft een mening over lieske en haar gevoelens tegenover roel maar niemand vraagt of zegt wat tegen haar
Zit me er ook behoorlijk aan te ergeren. Ben bezig met een soundfilter om die iritante geluiden er uit te filteren als het werkt post ik de Gna-Gna-Anti-Chantal Sound Killer wel even!quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Rica het volgende:
Die chantal heeft twee lachen.
Een Gna Gna Gna
En een Niff Niff Niff (een ingehouden gna gna gna)
Meestal zijn het ook per drie.
Zoooo nep.
Volgens mij valt dat wel mee. Door zijn manier van praten lijkt het allemaal niet al te diep te gaan, maar toch zei hij gisteren tegen Tanja ook wel een aantal rake dingen.quote:
Ja dat zeker..quote:Op maandag 19 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk staat alles haar goed
Dat is toch normaalquote:Op maandag 19 september 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe vind je Menno en Roel dan voor de mannen![]()
De een neukt z'n hele vriendinnengroep af, de ander loopt als een geile puber achter alle vrouwen aan in het BB huis![]()
Ja als dat normaal is, dan zijn de vrouwen toch ook normaal?quote:
En volgens mij hebben die dingen ook indruk gemaakt.quote:Op maandag 19 september 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Door zijn manier van praten lijkt het allemaal niet al te diep te gaan, maar toch zei hij gisteren tegen Tanja ook wel een aantal rake dingen.
Zelfde niveau.quote:Op maandag 19 september 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. Door zijn manier van praten lijkt het allemaal niet al te diep te gaan, maar toch zei hij gisteren tegen Tanja ook wel een aantal rake dingen.
Als Dido de laatste vrouw op aarde was werd ik op slag homo.quote:Op maandag 19 september 2005 02:03 schreef APK het volgende:
Zelfs als Ingrid een kerel is, dan nog heb ik haar 100x liever in mijn bed dan die Dido.
we hadden het niet over wat normaal was, maar over wat reclame was ... there's a differencequote:Op maandag 19 september 2005 02:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja als dat normaal is, dan zijn de vrouwen toch ook normaal?![]()
Ik antwoorde niet op jullie hoor met "normaal", maar op APK.quote:Op maandag 19 september 2005 02:06 schreef FlowKey het volgende:
[..]
we hadden het niet over wat normaal was, maar over wat reclame was ... there's a difference
Ik wil er een mp3 mix van maken.quote:Op maandag 19 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zit me er ook behoorlijk aan te ergeren. Ben bezig met een soundfilter om die iritante geluiden er uit te filteren als het werkt post ik de Gna-Gna-Anti-Chantal Sound Killer wel even!![]()
Tanja is een heel klein beetje los gekomen. Nu nog ook interesse tonen in anderen en het gaat een stuk beter met haar.quote:Op maandag 19 september 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
Dan zal ik het ook maar zeggen: Heeft Tanja een lachkick van een paar uur??
Ze heeft nog nooit zoveel gelachen en gesproken, ze komt echt een beetje los en dat dankzij Roel![]()
Haai lieverdquote:Op maandag 19 september 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Dido de laatste vrouw op aarde was werd ik op slag homo.
Ja, ook al heeft ze d'r lul nogquote:Op maandag 19 september 2005 02:03 schreef APK het volgende:
Zelfs als Ingrid een kerel is, dan nog heb ik haar 100x liever in mijn bed dan die Dido.
en kan ze de schade (wat nl vind van Tanja) wellicht nog een beetje beperkenquote:Op maandag 19 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is een heel klein beetje los gekomen. Nu nog ook interesse tonen in anderen en het gaat een stuk beter met haar.
Ben bang dat we veel Tanja morgen in de uitzending krijgen te zienquote:Op maandag 19 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is een heel klein beetje los gekomen. Nu nog ook interesse tonen in anderen en het gaat een stuk beter met haar.
Ben er momenteel mee bezig om het op te nemen er er een leuke remix van te maken!quote:Op maandag 19 september 2005 02:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wil er een mp3 mix van maken.
Moet ik eerst even uitvinden hoe ik op moet nemen.
Werk ze!quote:Op maandag 19 september 2005 02:09 schreef FlowKey het volgende:
Ik moet ff wat werken ... prettige nacht nog allemaal![]()
Ze heeft vandaag al 1 poging gedaan, hoor. Toen Chantal begon te huilen liep ze naar d'r toe om te vragen wat er was en later gaf ze d'r een chocolaatje uit d'r noodvoorraad.quote:Op maandag 19 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn idee beetje jatten.quote:Op maandag 19 september 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben er momenteel mee bezig om het op te nemen er er een leuke remix van te maken!
Go Tanja!quote:Op maandag 19 september 2005 02:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dido zit Ralph weer af te zeiken.
Tanja: "Ik vind Ralph wel een toffe peer, ik mag m wel"
Dido stil.
![]()
Chantal aan het huilenquote:Op maandag 19 september 2005 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 1 poging gedaan, hoor. Toen Chantal begon te huilen liep ze naar d'r toe om te vragen wat er was en later gaf ze d'r een chocolaatje uit d'r noodvoorraad.
Ik merk wel dat Tanja Rob op 'ignore' heeft gezet sinds zij opmerking dat zij niks kan weten, omdat ze de hele dag slaapt.
Echt hé, Dido moet opzoutenquote:Op maandag 19 september 2005 02:11 schreef wickie het volgende:
Lieske vertelt een verhaal en ja hoor Dido dr overheen met nog beter verhaal over hetzelfde onderwerp. Bah bah......
Daar is Dido niet van gedient ben ik bangquote:
King Kongquote:Op maandag 19 september 2005 02:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
aaaaaaaaaaaaarggggggggggghhhhhhh
Hoe hebben ze haar weer tot leven gebrachtquote:Op maandag 19 september 2005 02:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
WIL JE DAT NOOIT MEER DOEN!quote:Op maandag 19 september 2005 02:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
niet zo vreemd, Liesje kan helemaal geen verhaal vertellenquote:Op maandag 19 september 2005 02:11 schreef wickie het volgende:
Lieske vertelt een verhaal en ja hoor Dido dr overheen met nog beter verhaal over hetzelfde onderwerp. Bah bah......
quote:Op maandag 19 september 2005 02:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
In de slaapkamer draait Natte Lie het Ralph-verhaal weer af. Hoezo geobsedeerd?quote:Op maandag 19 september 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen die zeikwijven niet weer terug naar de slaapkamer gaan? Waarom moesten ze ook zo nodig weer naar de kamer komen eigenlijk. Of hebben ze gehoord dat het té gezellig was tussen Roel, Tanja en Lieske?
Precies Dido is zo lief om haar te reden van een stilte waar niemand om moet lachen alleen Lieske zelfquote:Op maandag 19 september 2005 02:14 schreef Wup het volgende:
[..]
niet zo vreemd, Liesje kan helemaal geen verhaal vertellen
volgens mij valt iedereen daarom ook altijd stil, er is gewoon geen touw aan vast te knopen
Zou zo leuk zijn als die Natte er eeder uit ligt dan Ralphjuhquote:Op maandag 19 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
In de slaapkamer draait Natte Lie het Ralph-verhaal weer af. Hoezo geobsedeerd?
Dat gebeurt wel regelmatig ja. Lieske lacht zich dan helemaal krom om haar eigen verhaal. Blijkbaar doen die verhalen het op de uni wel goed. Ach ja... kan gebeurenquote:Op maandag 19 september 2005 02:16 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Precies Dido is zo lief om haar te reden van een stilte waar niemand om moet lachen alleen Lieske zelf
Dido & lief tegen Liesje gaat dan toch ook weer niet op:)quote:Op maandag 19 september 2005 02:16 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Precies Dido is zo lief om haar te reden van een stilte waar niemand om moet lachen alleen Lieske zelf
Dat gaat ook zeer zeker gebeuren. Heeft Nathalie wel fans eigenlijk?quote:Op maandag 19 september 2005 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou zo leuk zijn als die Natte er eeder uit ligt dan Ralphjuh![]()
Nou TE ERG!quote:Op maandag 19 september 2005 02:19 schreef marbe het volgende:
ze heeft dus gepist in een hamsterkooi.......
Dido's verhalen zijn ook nooit erg boeiend , het wordt pas echt erg als ze begint met : o, ik heb nog zo een goed verhaal......' dat zijn altijd dode vogeltjesquote:Op maandag 19 september 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
EERLIJK, Dido komt met een verhaal en tanja zit te![]()
![]()
![]()
![]()
offtopc @ Ricaquote:
Misschien wel ja, ik kan er niet om lachen iedergeval. Sorry lieskequote:Op maandag 19 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel regelmatig ja. Lieske lacht zich dan helemaal krom om haar eigen verhaal. Blijkbaar doen die verhalen het op de uni wel goed. Ach ja... kan gebeuren
Ik doe vanavond een gebedje dat Tanja Dido maar mag nominerenquote:Op maandag 19 september 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
EERLIJK, Dido komt met een verhaal en tanja zit te![]()
![]()
![]()
![]()
Ik in iedergeval nietquote:Op maandag 19 september 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat ook zeer zeker gebeuren. Heeft Nathalie wel fans eigenlijk?
Nee hoor... dat stopt bij 21quote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske heeft liggen maffen op de keukenvloer maarja toen was ze wel pas 18 en een half
Ik dacht dat je ophield met halven tellen als je 7 bent ofzo
Vanmiddag zei ze in de tuin tegen Dido dat het veel beter met Ralph ging.quote:Op maandag 19 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
In de slaapkamer draait Natte Lie het Ralph-verhaal weer af. Hoezo geobsedeerd?
Same thought !!!quote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe vanavond een gebedje dat Tanja Dido maar mag nomineren
Tnx!quote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
offtopc @ Rica
Je moet de wave output opnemen kan met de standaard recorder in WinXP of Win98 maar (staat ergens bij bureau accesoires) of je kan dit gebruiken is mischien handiger en het is freeware! Succes ermee
Dat mens is ook heel erg gedaald in achting, vraag me af hoe vaak we het Roel verhaal nog te horen krijgenquote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido's verhalen zijn ook nooit erg boeiend , het wordt pas echt erg als ze begint met : o, ik heb nog zo een goed verhaal......' dat zijn altijd dode vogeltjes
quote:Op maandag 19 september 2005 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[Ik weet nu ook waarom de streams continue in het buffer blijven hangen.
Ik wist niet dat deze livestreams ook al gezien wordt als up- en downloaden, want voor de rest download ik nooit iets.![]()
![]()
Sneu voor je, maar ik ga jouw domme commentaren niet missen.quote:Op maandag 19 september 2005 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet nu ook waarom de streams continue in het buffer blijven hangen.
Ik wist niet dat deze livestreams ook al gezien wordt als up- en downloaden, want voor de rest download ik nooit iets.![]()
![]()
Kans is aardig groot, ze zal Lieske nog wel willen houdenquote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe vanavond een gebedje dat Tanja Dido maar mag nomineren
Ja ik denk t, jammer eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Waar is King Ralph eigenlijk. Slaapt ie al?
Ik op zich ook niet, maar wel om de enthousiasme waarmee ze het vertelt.quote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Misschien wel ja, ik kan er niet om lachen iedergeval. Sorry lieske
Jeetje dat is kut voor je!quote:Op maandag 19 september 2005 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[Geachte chello abonnee,
Uw modemsnelheid is met onmiddellijke ingang teruggezet.
De hoeveelheid data die u op dit moment heeft gebruikt is tweemaal de
hoeveelheid die voor chello easy is vastgesteld.
Tot het einde van de maand zal uw modemsnelheid beperkt worden tot maximaal 48
Kbps voor zowel het up- als het download verkeer. Alle onderdelen van de chello
dienst blijven gewoon voor u beschikbaar, maar tegen een lagere snelheid.
Vanaf de 1e van de volgende maand zullen de modeminstellingen weer op de voor
uw chello abonnement geldende snelheid worden teruggezet.
Als u verwacht in de toekomst vaker grotere hoeveelheden data te gebruiken,
willen wij u graag attenderen op chello light. Bij dit product zijn grotere
hoeveelheden datagebruik toegestaan.
Bijgaand sturen wij u een link naar een speciale pagina waar u uw datagebruik zelf in de gaten kunt houden <http://datagebruik.chello.nl>. U dient hier uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw emailadres in te voeren om in te kunnen loggen.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben ingelicht.
![]()
Wat een onzin ja, heb je een download limiet ofzo.quote:Op maandag 19 september 2005 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[Geachte chello abonnee,
Uw modemsnelheid is met onmiddellijke ingang teruggezet.
De hoeveelheid data die u op dit moment heeft gebruikt is tweemaal de
hoeveelheid die voor chello easy is vastgesteld.
Tot het einde van de maand zal uw modemsnelheid beperkt worden tot maximaal 48
Kbps voor zowel het up- als het download verkeer. Alle onderdelen van de chello
dienst blijven gewoon voor u beschikbaar, maar tegen een lagere snelheid.
Vanaf de 1e van de volgende maand zullen de modeminstellingen weer op de voor
uw chello abonnement geldende snelheid worden teruggezet.
Als u verwacht in de toekomst vaker grotere hoeveelheden data te gebruiken,
willen wij u graag attenderen op chello light. Bij dit product zijn grotere
hoeveelheden datagebruik toegestaan.
Bijgaand sturen wij u een link naar een speciale pagina waar u uw datagebruik zelf in de gaten kunt houden <http://datagebruik.chello.nl>. U dient hier uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw emailadres in te voeren om in te kunnen loggen.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben ingelicht.
![]()
Ja het is in feite downloaden. Je slaat het niet op maar de data wordt wel naar je verzonden.quote:Op maandag 19 september 2005 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Jij trekt volle zalenquote:Op maandag 19 september 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Sneu voor je, maar ik ga jouw domme commentaren niet missen.![]()
ik vind het vooral grappig dat ze er doodleuk mee doorgaat, alsof ze niet eens merkt dat ze steeds genegeerd wordtquote:Op maandag 19 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik op zich ook niet, maar wel om de enthousiasme waarmee ze het vertelt.
Je doet je naam eer aan!quote:[b]Op maandag 19 september 2005 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende
![]()
Alleen Tanja-Chello heeft een datalimiet.quote:Op maandag 19 september 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
Wij hebben ook chello (weet niet welke) maar mag toch hopen dat het hier niet gebeurd!
Wij betalen iets van 50 euro per maand voor chello, zit ik aan de goede kant?quote:Op maandag 19 september 2005 02:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja het is in feite downloaden. Je slaat het niet op maar de data wordt wel naar je verzonden.
Mijn verbruik zal ook wel behoorlijk omhoog gegaan zijn, maar heb gelukkig Kwello classic.
Linda zei eerder vanavond dat ze waarschijnlijk niet meer op dezelfde gaat stemmen (Lieske) maar dat ze eigenlijk iemand anders wil kiezen. Ze twijfels echter, omdat ze weet dat die persoon er nooit uitgaat (Tanja). Wat mij betreft kiest ze voor de tweedequote:Op maandag 19 september 2005 02:27 schreef APK het volgende:
Linda denkt dat Lieske -en misschien- Tanja stemmen gaan krijgen.
Linda gaat geen rekening meer houden met 'wat, euh, het programma wil'![]()
Sommige mensen trappen daarin, bijvoorbeeld ikquote:Op maandag 19 september 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Strategisch haar schouder een beetje ontbloot: Dido
[afbeelding]
Ja, helaas... Ben ook een beetje bang dat ik, als hij er een keer uit zou vliegen, helemaal geen zin meer heb om ook nog maar 1 stream te bekijken. Moet er niet aan denken dat er straks alleen nog maar van die types als bv. Dido en Nathalie zitten.quote:Op maandag 19 september 2005 02:25 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja ik denk t, jammer eigenlijk.
Samen met deel 1 meer dan 100.000.quote:Op maandag 19 september 2005 02:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Scanman!!!! Tietuh!!!!!! deel 2
Jij trekt volle zalen
Dat is classic. Heb nog nooit iets gemerkt van limieten.quote:Op maandag 19 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wij betalen iets van 50 euro per maand voor chello, zit ik aan de goede kant?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |