Het staat er toch echt.quote:Op maandag 19 september 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch geen sanctie.![]()
HummieRoel.
![]()
Inderdaad. Tanja fleurt altijd op bij Roel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:34 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik vind t wel gezellig nu bij Roel, Lieske en Tanja. Kozie!
Ja, ze spelen elke dag de favoriete muziek van de bewoners.quote:
Ik quote voor het eerst: "Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide."quote:Op maandag 19 september 2005 01:35 schreef Shirley het volgende:
Ik quote nogmaals: ''Hij ziet in dat hij niet goed bezig is geweest en accepteert de sanctie dan ook''
Dat lijkt me wel zo goed als zeker.quote:Op maandag 19 september 2005 01:39 schreef Kolomo het volgende:
Misschien nomineert Tanja Lieske deze keer wel niet, zou positief zijn...
Roel: Ja Claudia, doe nog maar een beschuitje.''quote:Op maandag 19 september 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Had je nog honger Ralph.... eh Roel?"
Oké, lekker belangrijk. Hij heeft iig spijt ervan.quote:Op maandag 19 september 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik quote voor het eerst: "Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide."
Geen kans op. Dan had ze al lang met hem gezoend. Ze heeft al talloze kansen gehad. Al véél eerder dan Dido. Lieske wil niets van Roel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:41 schreef FlowKey het volgende:
Lieske wil weer wat van Roel ... ik ben bang dat ze van ee koude kermis gaat thuiskomen![]()
En mooi dat het voor haar ook Ralph niet zal zijn: da's weer een kansje op een andere bewoner op het bankske.quote:Op maandag 19 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo goed als zeker.
wel iets volgens mij ... alleen niet datquote:Op maandag 19 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen kans op. Dan had ze al lang met hem gezoend. Ze heeft al talloze kansen gehad. Al véél eerder dan Dido. Lieske wil niets van Roel.
ik wil straks hoogstpersoonlijk een paar filmpjes en screencaps doornemen met Dido als ze eenmaal over die schutting gegooid isquote:Op maandag 19 september 2005 01:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido heeft t weer over t feit dat het haar ECHT NIET uitmaakt dat Roel niet voor haar kiest. En ze vind het nog steeds een ge-wel-di-ge actie dat ze uit de jacuzzi stapte.
Dat proberen ze toch al een maandquote:Op maandag 19 september 2005 01:40 schreef MissHobje het volgende:
wat een roddel gedoe in die wijven slaapkamer joh..
krijg echt de indruk dat ze Lieske een loer gaan raaien ofzo ?
Tja, er zitten wel wat Lieske stemmers bij ja... Ik had belsoten het niet te luisteren... misschien toch ff wel doen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:40 schreef MissHobje het volgende:
wat een roddel gedoe in die wijven slaapkamer joh..
krijg echt de indruk dat ze Lieske een loer gaan raaien ofzo ?
Beetje vaag te volgen.
Precies. Ze vindt Roel de aardigste in het huis en is duidelijk wel een type van aanraken enzo. Volgens mij had Roel ook net zo goed een meisje kunnen zijn. Al haar reacties van de laatste dagen wijzen daarop.quote:Op maandag 19 september 2005 01:43 schreef FlowKey het volgende:
[..]
wel iets volgens mij ... alleen niet dat
Tja, Lies heeft de pech dat ze met Dido and-the-like in een huis opgescheept zitquote:Op maandag 19 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Ze vindt Roel de aardigste in het huis en is duidelijk wel een type van aanraken enzo. Volgens mij had Roel ook net zo goed een meisje kunnen zijn. Al haar reacties van de laatste dagen wijzen daarop.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske heeft gehoord dat als je n aansteker voor een gebruiker van pillen of coke houd dat ze dan niet terugschrikken en dat je dan kan merken of ze gebruiken.
Nee maar het bekt lekker.quote:Op maandag 19 september 2005 01:49 schreef FlowKey het volgende:
pillen slikken is rechts?
Roel beaamde dat ook meteen. Ik had het zelf ook nog nooit gehoord.quote:Op maandag 19 september 2005 01:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske heeft gehoord dat als je n aansteker voor een gebruiker van pillen of coke houd dat ze dan niet terugschrikken en dat je dan kan merken of ze gebruiken.
Ik heb ook niet gezegd dat het niet waar zou zijn.quote:
Nee, met het verwonderde mij ook. Het verhaal is in ieder geval nieuw voor mij.quote:Op maandag 19 september 2005 01:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het niet waar zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |