Het staat er toch echt.quote:Op maandag 19 september 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch geen sanctie.![]()
HummieRoel.
![]()
Inderdaad. Tanja fleurt altijd op bij Roel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:34 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik vind t wel gezellig nu bij Roel, Lieske en Tanja. Kozie!
Ja, ze spelen elke dag de favoriete muziek van de bewoners.quote:
Ik quote voor het eerst: "Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide."quote:Op maandag 19 september 2005 01:35 schreef Shirley het volgende:
Ik quote nogmaals: ''Hij ziet in dat hij niet goed bezig is geweest en accepteert de sanctie dan ook''
Dat lijkt me wel zo goed als zeker.quote:Op maandag 19 september 2005 01:39 schreef Kolomo het volgende:
Misschien nomineert Tanja Lieske deze keer wel niet, zou positief zijn...
Roel: Ja Claudia, doe nog maar een beschuitje.''quote:Op maandag 19 september 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Had je nog honger Ralph.... eh Roel?"
Oké, lekker belangrijk. Hij heeft iig spijt ervan.quote:Op maandag 19 september 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik quote voor het eerst: "Roel is in de Dagboekkamer geweest. Hij heeft een standje gekregen van Big Brother omdat hij gisteren een bierflesje over de muur van het Huis gooide."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |