zo leuk dat je echt zegt: 'je hebt wat gemist man!'??quote:Op maandag 19 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was een hele flauwe versie van hints en daarom wel leuk eigenlijk
Thanks...quote:Op maandag 19 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
Ik had 2 sec de woonkamerstream open: Tanja aan het woord, Lieske reageert.
Oke en hup naar de andere maar weer.![]()
Jazekers...quote:Op maandag 19 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was een hele flauwe versie van hints en daarom wel leuk eigenlijk
Oh mèn, die appel verpest haat Paracetamolspiegel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: toen heb ik een appel gegeten, heb ik een paracetamol achterover getikt, en ben ik op bed gaan liggen![]()
Net zo mooi gespeeld als Lieske gister, boer met kiespijn tijdens het feestjequote:Op maandag 19 september 2005 01:16 schreef teun911 het volgende:
Hoe vaak ik Dildo nou al niet heb horen dat ze niet jaloers is..
'het maakt mij niet uit'
'ik vind het prima'
'ik ben er niet kwaad om'
'Ik ben een onzettende egoist, ik wil graag alle aandacht voor mezelf'
paar sound bites van Dildo.
Omdat het haar kennelijk zó koud laat, dan ga je niet iets met iemand anders bespreken, zoals met Lieske?quote:Op maandag 19 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Als jij iets bij Roel doet wat me niet aanstaat, dan zeg ik dat meteen. Ik ben geen 16 jarige puber meer"
Goh, waarom heeft ze dan nog nooit iets tegen Lieske gezegd? Misschien had ze dan te horen gekregen dat Lieske helemaal niets met Roel wil.
Ja, het laat Dido duidelijk koudquote:Op maandag 19 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat het haar kennelijk zó koud laat, dan ga je niet iets met iemand anders bespreken, zoals met Lieske?
Of een verhaal over een studentenvereniging.quote:Op maandag 19 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Misschien had ze dan te horen gekregen dat Lieske helemaal niets met Roel wil.
Geen idee, we zullen het nooit voor 200% weten, maar het kan.quote:Op maandag 19 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het laat Dido duidelijk koud
Wie is Dido om te zeggen tegen anderen wat ze wel of niet tegen Roel mogen doen. Ze hebben toch niks, ze voelt toch nix.quote:Op maandag 19 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Als jij iets bij Roel doet wat me niet aanstaat, dan zeg ik dat meteen. Ik ben geen 16 jarige puber meer"
Goh, waarom heeft ze dan nog nooit iets tegen Lieske gezegd? Misschien had ze dan te horen gekregen dat Lieske helemaal niets met Roel wil.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt dat Lieske boos naar bed ging, wat dus absoluut niet waar was. Lieske had enorme buikpijn en ging daarom in bed liggen.
Op momenten als deze is me weer duidelijk waarom Linda meteen exit moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |