Gister de egale rooie ook nogquote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind die broek van Lieske wel geinig eigenlijk![]()
![]()
lekker vrolijk printje![]()
Eigenlijk staat alles haar goedquote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind die broek van Lieske wel geinig eigenlijk![]()
![]()
lekker vrolijk printje![]()
Ja ze voldoen aan alle slechte stereotypen ... maar wie is er dan reclame voor het sterke geslacht?quote:Op maandag 19 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
De meeste vrouwen in het BB huis zijn wat mij betreft geen reclame voor de andere sexe
Whehehehquote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Rica het volgende:
En een Niff Niff Niff (een ingehouden gna gna gna)
Ik vind Ralph wel een prettig persoon.... Geen macho, geen flauwkuk, geen teaser...quote:Op maandag 19 september 2005 02:01 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ja ze voldoen aan alle slechte stereotypen ... maar wie is er dan reclame voor het sterke geslacht?
Nee vrouw, Scan. En noem nou niet Lieke, want zij is wel leuk (ik geef het toe), maar geen sterke vrouw.quote:Op maandag 19 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Ralph wel een prettig persoon.... Geen macho, geen flauwkuk, geen teaser...
Hoe vind je Menno en Roel dan voor de mannenquote:Op maandag 19 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
De meeste vrouwen in het BB huis zijn wat mij betreft geen reclame voor de andere sexe
Geen IQ.quote:Op maandag 19 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Ralph wel een prettig persoon.... Geen macho, geen flauwkuk, geen teaser...
Het kan Lieske geen reet schelen, dat is zinloos. Dat gezoen met Linda idem dito.quote:Op maandag 19 september 2005 02:02 schreef wickie het volgende:
Lieske heeft echt totaal geen benul van wat er gisteravond tussen roel en dido heeft plaatsgevonden.....kan iemand haar niet even informeren, iedereen heeft een mening over lieske en haar gevoelens tegenover roel maar niemand vraagt of zegt wat tegen haar
Zit me er ook behoorlijk aan te ergeren. Ben bezig met een soundfilter om die iritante geluiden er uit te filteren als het werkt post ik de Gna-Gna-Anti-Chantal Sound Killer wel even!quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Rica het volgende:
Die chantal heeft twee lachen.
Een Gna Gna Gna
En een Niff Niff Niff (een ingehouden gna gna gna)
Meestal zijn het ook per drie.
Zoooo nep.
Volgens mij valt dat wel mee. Door zijn manier van praten lijkt het allemaal niet al te diep te gaan, maar toch zei hij gisteren tegen Tanja ook wel een aantal rake dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |