Ja dat zeker..quote:Op maandag 19 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk staat alles haar goed
Dat is toch normaalquote:Op maandag 19 september 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe vind je Menno en Roel dan voor de mannen![]()
De een neukt z'n hele vriendinnengroep af, de ander loopt als een geile puber achter alle vrouwen aan in het BB huis![]()
Ja als dat normaal is, dan zijn de vrouwen toch ook normaal?quote:
En volgens mij hebben die dingen ook indruk gemaakt.quote:Op maandag 19 september 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Door zijn manier van praten lijkt het allemaal niet al te diep te gaan, maar toch zei hij gisteren tegen Tanja ook wel een aantal rake dingen.
Zelfde niveau.quote:Op maandag 19 september 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. Door zijn manier van praten lijkt het allemaal niet al te diep te gaan, maar toch zei hij gisteren tegen Tanja ook wel een aantal rake dingen.
Als Dido de laatste vrouw op aarde was werd ik op slag homo.quote:Op maandag 19 september 2005 02:03 schreef APK het volgende:
Zelfs als Ingrid een kerel is, dan nog heb ik haar 100x liever in mijn bed dan die Dido.
we hadden het niet over wat normaal was, maar over wat reclame was ... there's a differencequote:Op maandag 19 september 2005 02:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja als dat normaal is, dan zijn de vrouwen toch ook normaal?![]()
Ik antwoorde niet op jullie hoor met "normaal", maar op APK.quote:Op maandag 19 september 2005 02:06 schreef FlowKey het volgende:
[..]
we hadden het niet over wat normaal was, maar over wat reclame was ... there's a difference
Ik wil er een mp3 mix van maken.quote:Op maandag 19 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zit me er ook behoorlijk aan te ergeren. Ben bezig met een soundfilter om die iritante geluiden er uit te filteren als het werkt post ik de Gna-Gna-Anti-Chantal Sound Killer wel even!![]()
Tanja is een heel klein beetje los gekomen. Nu nog ook interesse tonen in anderen en het gaat een stuk beter met haar.quote:Op maandag 19 september 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
Dan zal ik het ook maar zeggen: Heeft Tanja een lachkick van een paar uur??
Ze heeft nog nooit zoveel gelachen en gesproken, ze komt echt een beetje los en dat dankzij Roel![]()
Haai lieverdquote:Op maandag 19 september 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Dido de laatste vrouw op aarde was werd ik op slag homo.
Ja, ook al heeft ze d'r lul nogquote:Op maandag 19 september 2005 02:03 schreef APK het volgende:
Zelfs als Ingrid een kerel is, dan nog heb ik haar 100x liever in mijn bed dan die Dido.
en kan ze de schade (wat nl vind van Tanja) wellicht nog een beetje beperkenquote:Op maandag 19 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is een heel klein beetje los gekomen. Nu nog ook interesse tonen in anderen en het gaat een stuk beter met haar.
Ben bang dat we veel Tanja morgen in de uitzending krijgen te zienquote:Op maandag 19 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is een heel klein beetje los gekomen. Nu nog ook interesse tonen in anderen en het gaat een stuk beter met haar.
Ben er momenteel mee bezig om het op te nemen er er een leuke remix van te maken!quote:Op maandag 19 september 2005 02:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wil er een mp3 mix van maken.
Moet ik eerst even uitvinden hoe ik op moet nemen.
Werk ze!quote:Op maandag 19 september 2005 02:09 schreef FlowKey het volgende:
Ik moet ff wat werken ... prettige nacht nog allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |