Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.quote:Op zondag 18 september 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Nou overdrijf je toch écht hoor... Linda is helemaal niet dik.
Zoals je het opschreef leek het meer uitlokking dan vermoeden.quote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Gert het volgende:
Nee hoor, ik vermoed dat echt.
Een eer trouwens, dat je me zo in de gaten houdt en posts van dagen geleden weer tevooeschijn weet te toveren.![]()
Valt echt wel mee, heel veel vrouwen hebben zo'n buik.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 18 september 2005 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, klopt...
Viel me alleen heel erg op dat het dit keer wel de BB van de vrijwel perfecte mode-poppetjes is.
Ik denk dat Chantal de grootste maat heeft, hooguit 40 of 42 en aangezien dat tegenwoordig de gemiddelde vrouwenmaat is zitten er imho dus géén stevige/dikke vrouwen in BB momenteel.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.
U vraagt wij draaienquote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef MaJo het volgende:
Als je de OP aanpast kunnen we hier wel verder toch?
Pfff.. ik ben gewoon de leukste.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
En niet meteen naast je schoenen gaan lopen, ik heb gewoon soms een goed geheugen en had toevallig net daaronder zelf gereageerd op dezelfde post als jij.
Nathalie, om het glas op te ruimen...quote:
ik schat chantal toch echt op maatje 44 hoor...quote:Op zondag 18 september 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Chantal de grootste maat heeft, hooguit 40 of 42 en aangezien dat tegenwoordig de gemiddelde vrouwenmaat is zitten er imho dus géén stevige/dikke vrouwen in BB momenteel.
tv maakt dikker he, ik denk echt niet dat Chantal 44 heeftquote:Op zondag 18 september 2005 16:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik schat chantal toch echt op maatje 44 hoor...
de rest is idd behoorlijk mager
nou....lekker....quote:Op zondag 18 september 2005 16:20 schreef teun911 het volgende:
Lieske laat haar exceem zien.
Het zou me niet verbazen als dat vanavond of hooguit morgenmiddag gaat gebeuren.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef -Delta- het volgende:
Is er al door iemand genomineerd vandaag?
doodzone, aangezien hij keigeil isquote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef MissX het volgende:
Roel mag niet met Lieske en Linda mee in bad
Hoeveel topics zijn er bij de voorgaande edities volgeluld?quote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
250 topics Commentaren op de Levende Stromen!
![]()
En we zitten dus pas in september... Ben benieuwd hoeveel topics we aan het einde hebben... (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel 'feestjes' BB nog gaat geven)quote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
250 topics Commentaren op de Levende Stromen!
![]()
Maar niet zo leuk als Didoquote:
Daar zijn al berekeningen over gamaakt 'ergens rond topic 100' had iemand het over ruim 1000!quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En we zitten dus pas in september... Ben benieuwd hoeveel topics we aan het einde hebben... (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel 'feestjes' BB nog gaat geven)
Yep, sinds het feestje gisteravond hebben we een herboren Tanja..quote:Op zondag 18 september 2005 16:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
WTF!? Is dat TANJA die basketbalt met Joost?!?!
Ja precies, en nog fanatiek ook...quote:Op zondag 18 september 2005 16:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
WTF!? Is dat TANJA die basketbalt met Joost?!?!
Hebben ze dan nog slechts een krat en een fles voor de rest van de week?quote:Op zondag 18 september 2005 16:16 schreef MissX het volgende:
Er zijn 15 flessen weg op en 1 krat bier![]()
Nee nog 6 flessen wijn en 1 krat bierquote:Op zondag 18 september 2005 16:26 schreef svann het volgende:
[..]
Hebben ze dan nog slechts een krat en een fles voor de rest van de week?
Daar ligt glas.... Nathalie moet dat opruimen. Vanochtend ging joost er al in staan...quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef CobusNet het volgende:
Wie gaat in godsnaam nou de tuin lopen stofzuigen?
[afbeelding]
Roel mag wel wat vaker met haar kroelen dan, deze Tanja is way leuker!quote:Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef teun911 het volgende:
[..]
Yep, sinds het feestje gisteravond hebben we een herboren Tanja..![]()
Ze valt af en toe nog heel even terug, maar het is een wereld van verschil.
Er lag allemaal glas, dus is dat wel zo verstandig.quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef CobusNet het volgende:
Wie gaat in godsnaam nou de tuin lopen stofzuigen?
[afbeelding]
Inderdaad ja...quote:Op zondag 18 september 2005 16:26 schreef schatje het volgende:
Die kotslucht zal er nog wel hangen. Je kunt niet even het raam open zetten.
voor zover ik deskundig ben (2e x zwanger) heb ik nog nooit vangehoord dat je niet mag rekkenquote:Op zondag 18 september 2005 16:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies, en nog fanatiek ook...
Ff een vraagje voor de 'deskundigen' onder ons... Ik dacht altijd dat je jezelf niet meer mocht strekken tegen het einde van de zwangerschap. Dit omdat dan de navelstreng van het kindje om het nekje kan gaan zitten... Klopt dit, en zo ja hoe verstandig is het dan om jezelf met kracht uit te strekken om een basket te scoren?
O nee het is nattelie, ik dacht lieske.quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
De mensen die gisteren het eerst sliepen en het minste zooi schopten, die zijn nu aan het opruimen...
Waar is rob?
Ik zeg stoffer en blikquote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar ligt glas.... Nathalie moet dat opruimen. Vanochtend ging joost er al in staan...
Vast veel minder toen had nog bijna niemand breedband, de meesten moesten inbellen.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef teamlead het volgende:
Hoeveel topics zijn er bij de voorgaande edities volgeluld?
lolquote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Nostalgist het volgende:
Linda tegen Lieske : "Ben je nog tanden aan het poetsen ? "
![]()
![]()
Eén zwaluw maakt nog geen zomer he..... eerst maar eens kijken hoelang ze dit volhoudt voor je roept dat je gelijk gekregen hebtquote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef Anitra het volgende:
Ja Tanja is los!!!
Ik heb gelijk gekregen en ben nog steeds Tanja fan
Heerlijk zo als ze bezig is nu!
Dat wás het alweer.quote:Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef CobusNet het volgende:
16:30 Lieske gaat d't tanden poetsen![]()
beyum dusquote:Op zondag 18 september 2005 16:35 schreef teamlead het volgende:
tanja: "ik woon een beetje in een crimi-wijk"joh?
Klopt, toen kreeg Fok! ook vaak codes voor toegang om te verdelen onder de streamers.quote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Darklight het volgende:
breedband bestaat al een tijd hoor
vorige keren was het niet gratis volgens mij
lopen jouw streams voorquote:Op zondag 18 september 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wás het alweer.
Was slechts even een tussendoor-beurt dus.
ze is nog steeds bezig hoor, tis nu 1636 uur.quote:Op zondag 18 september 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wás het alweer.
Was slechts even een tussendoor-beurt dus.
Heb al vaker gekijk gehad deze week dus mijn week is al goedquote:Op zondag 18 september 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén zwaluw maakt nog geen zomer he..... eerst maar eens kijken hoelang ze dit volhoudt voor je roept dat je gelijk gekregen hebt
Ja klopt, ze stopte even om wat tegen Linda te zeggen, maar gaat nu weer vrolijk verder..quote:Op zondag 18 september 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
lopen jouw streams voorbij mij staat ze op 1 nog steeds te poetsen hoor
Jaquote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef Anitra het volgende:
Ik heb gelijk gekregen en ben nog steeds Tanja fan
Ik bedoel dan ook het inbellen om online te kunnen gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Darklight het volgende:
breedband bestaat al een tijd hoor
vorige keren was het niet gratis volgens mij
Tanja: Kiekeboe.quote:Op zondag 18 september 2005 16:40 schreef teun911 het volgende:
Roel: je hoeft maar kiekeboe te zeggen en ik spuit een emmer vol.
Krijgt ze wel aandacht door van Roelquote:Op zondag 18 september 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
Tanja: "Zo heerlijk joh, om een keer zukke dikke tieten te hebben."
Misschien heb je hier wat aan een BB viewer voor de Garnier Streams werkt prima bij mij! En je kan hem zelf scalen onderelkaar naast elkaar!quote:Op zondag 18 september 2005 16:30 schreef Ireth het volgende:
iemand? [FB] Sanne & Ripley, zender checken!
volgens mij is dat ook het medicijn wat ze nodig heeft... Verklaart haar humeur swing sinds gisteren ook..quote:Op zondag 18 september 2005 16:43 schreef bemeall het volgende:
[..]
Krijgt ze wel aandacht door van Roel
quote:Op zondag 18 september 2005 16:43 schreef MissX het volgende:
heeft iemand Linda zien kotsen met der string op der knieen? Zij denkt dat half nederland het gezien heeft.
Ze zaten vast met zijn allen naar de jacuzzi-stream te loeren, veel sensationeler.quote:Op zondag 18 september 2005 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Op die héle Talpa site is dus niets terug te vinden over het gesprek tussen Ralph en Tanja van afgelopen nacht. Ook het plantje-appel-douche verhaal vind ik nergens. Wel flauw van Talpa hoor, ze willen dus duidelijk niet dat Ralph op een leuke manier geporteteerd wordt...
En sinds Linda weet ze ook dat Roel het overal op kan, dus denkt ze niet meer dat ze helemaal kansloos isquote:Op zondag 18 september 2005 16:44 schreef teun911 het volgende:
volgens mij is dat ook het medicijn wat ze nodig heeft... Verklaart haar humeur swing sinds gisteren ook..![]()
Die heb ik nu gedownd, maar daarmee krijg ik op stream 4 het BB logo, terwijl ik bij online kijken met http://bb5.florisd.nl/ wel beeld heb op stream 4quote:Op zondag 18 september 2005 16:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan een BB viewer voor de Garnier Streams werkt prima bij mij! En je kan hem zelf scalen onderelkaar naast elkaar!
Dat had Roel ook zo kunnen doen voor ze.quote:Op zondag 18 september 2005 16:54 schreef Tourniquet het volgende:
Lieske en Linda zitten samen in bad en schminken hun gezicht wit![]()
En zo heb je je eigen vraag al weer beantwoordquote:Op zondag 18 september 2005 17:00 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weer. Nog even een vraagje over gisteren. Waarom was er eigenlijk muziek of was dat meer voor de aardigheid? Big Brother heeft in ieder geval door dat als er muziek is dat er dan meer gezopen wordt en er spannendere dingen gebeuren
Mja dat er dit soort dingen gebeuren met muziek en drank was vorige week zaterdag al bewezen. Schijnbaar was het voor BB de herhaling waardquote:Op zondag 18 september 2005 17:00 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weer. Nog even een vraagje over gisteren. Waarom was er eigenlijk muziek of was dat meer voor de aardigheid? Big Brother heeft in ieder geval door dat als er muziek is dat er dan meer gezopen wordt en er spannendere dingen gebeuren
Haha eigenlijk wel jaquote:Op zondag 18 september 2005 17:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
En zo heb je je eigen vraag al weer beantwoord![]()
Mja en die inhoud wil er uit, was wel te merken gisterenquote:Op zondag 18 september 2005 17:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Roel: Ik ben geen object, ik heb ook inhoud.
offtopicquote:Op zondag 18 september 2005 16:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik nu gedownd, maar daarmee krijg ik op stream 4 het BB logo, terwijl ik bij online kijken met http://bb5.florisd.nl/ wel beeld heb op stream 4
quote:Op zondag 18 september 2005 17:11 schreef Falco het volgende:
Nog steeds geen ruzie! Doen ze toch ook wel goed dan allemaal!
Ach verrek!quote:Op zondag 18 september 2005 17:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
offtopic
Het BB logo is stream 5 die kan je op stop zettten maar is wel handig voor de live op donderdag. Als dan even rescaled zie je er als het goed is 4 naast of onderelkaar what ever you want!
Eén week nomineren, andere week exit.. dat is toch altijd zo geweestquote:Op zondag 18 september 2005 17:26 schreef style het volgende:
Nog steeds niet genomineerd.
Zouden ze er donderdag niemand uitgooien en de week erop twee?
Ik dacht dat er elke week iemand uitging, maar dat heb ik dus verkeerd gedachtquote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén week nomineren, andere week exit.. dat is toch altijd zo geweest
Maar dan krijg je er in 12 weken toch maar 6 man uit? Dat wordt wel een drukke finale dan toch?quote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:
Eén week nomineren, andere week exit.. dat is toch altijd zo geweest
quote:Dido vertelt dat Roel wel 3 keer de slaapkamer is ingekomen voor haar. Roel vindt dat ze te veel veren in haar eigen reet steekt want dat hij maar 2 keer is binnengekomen. 'Dido, je bent een leuk meisje, maar...' Vervolgens weigert hij suiker in d'r koffie te doen, doe dat zelf maar, dadelijk krijg je nog illusies.
Ik denk dat er ook een marge aan vrijwillige exits is waar rekening mee gehouden moet worden, daarnaast verwacht ik dat tanja nadat ze geworpen heeft vrij snel het huis uit wordt getieft... Wellicht zullen ze er altijd 'n mouw aan weten te passen en de weken voor de finale er bijv. elke week iemand uitgooienquote:Op zondag 18 september 2005 17:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar dan krijg je er in 12 weken toch maar 6 man uit? Dat wordt wel een drukke finale dan toch?
iemand dit weet ?quote:Op zondag 18 september 2005 17:32 schreef Zw0rld het volgende:
Zitten er nou nog mensen op de wachtbank om naar binnen te kunnen
denk dat Talpa dan erg diep in de buidel moet tastenquote:Op zondag 18 september 2005 17:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ze Acda en de Munnik een concert moeten laten geven in de tuin....
Zou ik ook wel lekker vinden eerlijk gezegd....
zeker weten niet maar een Leroy en een Wouter zitten ergens daar hebben ze een knop voor gemaakt dat ze de zenders moeten checkenquote:
Daar heeft John over het algemeen niet zo veel problemen meequote:Op zondag 18 september 2005 17:42 schreef Knurkie het volgende:
[..]
denk dat Talpa dan erg diep in de buidel moet tasten
maar zouden de mannen zich daarvoor lenen ...ik zie het niet gebeurenquote:Op zondag 18 september 2005 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heeft John over het algemeen niet zo veel problemen mee![]()
Volgens mij was dat inderdaad bij de andere BBs wel zo maar misschien dat ze hier in het beginquote:Op zondag 18 september 2005 17:29 schreef style het volgende:
[..]
Ik dacht dat er elke week iemand uitging, maar dat heb ik dus verkeerd gedacht
Dat is natuurlijk een tweede.... Ik weet het niet of ze het zouden doen. Misschien zijn ze zelf wel fan van BB... Je weet nooit.quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar zouden de mannen zich daarvoor lenen ...ik zie het niet gebeuren
tuurlijk wel.. zal hun toch een zorg zijn? Gewoon een optreden tegen een leuk tarief....quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar zouden de mannen zich daarvoor lenen ...ik zie het niet gebeuren
Aha die is al een keer ingedrukt...quote:Op zondag 18 september 2005 17:44 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zeker weten niet maar een Leroy en een Wouter zitten ergens daar hebben ze een knop voor gemaakt dat ze de zenders moeten checken
De Golden Earring heb je voor 22500.quote:Op zondag 18 september 2005 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. zal hun toch een zorg zijn? Gewoon een optreden tegen een leuk tarief....
*schakelt stream over van huiskamer naar buiten*quote:Op zondag 18 september 2005 17:47 schreef schatje het volgende:
Nath en Didoos inde tuin. Die gaan vast roddelen![]()
.
ach voor geld is veel te koop, Acda en de Munnik ook wel denk ikquote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een tweede.... Ik weet het niet of ze het zouden doen. Misschien zijn ze zelf wel fan van BB... Je weet nooit.
persoonlijk hoor en zie ik liever Thomas en Paulquote:Op zondag 18 september 2005 17:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
De Golden Earring heb je voor 22500.
75 Min. Speeltijd.
Ik ben de beroerdste niet, ik help ze wel een handjequote:Op zondag 18 september 2005 17:24 schreef Gert het volgende:
De uitzending van maandag kán trouwens haast niet anders dan een teleurstelling worden, er is zoveel gebeurd dat ze grof moeten snijden om alles in 18 minuten te kunnen proppen..
als hij "aandringt" mag roel ook vast wel in tanja's bedquote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef kwakveense het volgende:
ach het gaat nu over aftrekplekken...
de jacuzzi als ie halfdicht is, maar das niet hygienisch zegt ralph....
roel mag onder tanja's bed van haar...
Of in haar mondquote:Op zondag 18 september 2005 17:51 schreef teamlead het volgende:
als hij "aandringt" mag roel ook vast wel in tanja's bed
Tanja deed de suggestie de kip maar alvast te ontdooien.quote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef Inca het volgende:
roel zoekt een plekkie om zich af te trekken
quote:Op zondag 18 september 2005 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
Tanja is echt een ander mens geworden vandaag!
maar dan verdienen ze er niets aanquote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef teamlead het volgende:
Ik las overigens net ergens dat Talpa idd gezegd had dat er iedere week iemand uit moest.. Het zou dus ook zomaar kunnen dat donderdag aan het begin van de uitzending de genomineerden bekend gemaakt worden en aan het einde van de uitzending meteen een exit,....
en Tanja dus niet te negatief, dat hele gesprek was een en al positieve insteken en kijk trachten over te brengen van Ralph en een en al negatieve neersabelende tegenwerpingen van Tanja.quote:Op zondag 18 september 2005 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Op die héle Talpa site is dus niets terug te vinden over het gesprek tussen Ralph en Tanja van afgelopen nacht. Ook het plantje-appel-douche verhaal vind ik nergens. Wel flauw van Talpa hoor, ze willen dus duidelijk niet dat Ralph op een leuke manier geporteteerd wordt...
Tanja ook.quote:Op zondag 18 september 2005 17:52 schreef Zw0rld het volgende:
Sex Drugs and Rock and Roll
Dat mist Roel.
ik denk niet dat het heel veel uitmaakt hoor.. het is toch maar een beperkte groep mensen die daadwerkelijk stemt... en voor de spanning is het natuurlijk wel leuker... En hoe meer spanning,hoe meer kijkers en dus hoe meer reclame-inkomsten...quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar dan verdienen ze er niets aan
dat komt omdat zij Rob eigenlijk steeds 1 op 1 horen zo, wij zijn hem overal met iedereen dat doen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef Gert het volgende:
Rob: "Dido ik wil heel even met jou babbelen!"
Dido: "Ja is goed."
Dat doet Rob stééds: een gesprek claimen. En iedereen doet gedwee mee. Je kunt toch wel zeggen: je schiet me maar een keer aan als ik alleen ben?
jullie hebben duidelijk Tanja's klaagzang vannacht gemist, ze was weer helemaal de oude, hoorquote:Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Kom net weer online en zie Tanja alleen maar lachen..
![]()
Wel raar dat de bewoners eerst dronken moesten worden om dit voor elkaar te krijgen![]()
Ik betwijfel een beetje of het wel te volgen is voor de kijkers.quote:Op zondag 18 september 2005 17:56 schreef teamlead het volgende:
ik denk niet dat het heel veel uitmaakt hoor.. het is toch maar een beperkte groep mensen die daadwerkelijk stemt... en voor de spanning is het natuurlijk wel leuker... En hoe meer spanning,hoe meer kijkers en dus hoe meer reclame-inkomsten...
Niet roken.quote:Op zondag 18 september 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Dido: kuch kuch hoest kuch...
Naat: Irritant hé die kriebel?
Dido: Ja...
Het is een teken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een hint!!!!!!!!!!!!!!!! Er zit een homo in het huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 september 2005 18:05 schreef HenkieSpankie het volgende:
JOngens wat houd die rode driehoek op mijn streams in??
[[url=http://img179.imageshack.us/img179/6646/naamloos1xh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Geen idee, maar het zal vast ongeveer hetzelfde betekenen als wat ik gisteren had: het beeld stond ineens ondersteboven en ik zag alleen nog maar groen. FF opnieuw de stream laden moet het oplossenquote:Op zondag 18 september 2005 18:05 schreef HenkieSpankie het volgende:
[[url=http://img179.imageshack.us/img179/6646/naamloos1xh.th.jpg]afbeelding][/URL]
lieske heeft geen maatje omdat ze in het begin alleen maar bezig was met de mannen denkt dildo.....quote:Op zondag 18 september 2005 18:06 schreef Pinball het volgende:
Dido denkt dat Lieske met Rikkert haar maatje kwijt is geraakt. Dido beaamt dat, en denkt dat ze daarom zo vroeg in bed lag gisteren. Ze zitten nu te wachten tot ze van elkaar gaan zeggen dat ze maatjes zijn.
En doe eens iets aan dat geluid
dat je je homoseksualiteit onderdruktquote:Op zondag 18 september 2005 18:05 schreef HenkieSpankie het volgende:
mmm nu verschijnen ze weer in andere volgordequote:Op zondag 18 september 2005 18:06 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zal vast ongeveer hetzelfde betekenen als wat ik gisteren had: het beeld stond ineens ondersteboven en ik zag alleen nog maar groen. FF opnieuw de stream laden moet het oplossen
quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef milagro het volgende:
[..]
dat je je homoseksualiteit onderdrukt
het klopt welquote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
lieske heeft geen maatje omdat ze in het begin alleen maar bezig was met de mannen denkt dildo.....hypocriete sloerie
Veels te veel dido in beeld. Kan je pc niet tegen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:05 schreef HenkieSpankie het volgende:
vrouwenlogicaquote:Op zondag 18 september 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
[..]
het klopt wel
heb ik ook al eens gezegd hier, zo werkt het bij vrouwen
hoezo hypocriet?quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef teamlead het volgende:
lieske heeft geen maatje omdat ze in het begin alleen maar bezig was met de mannen denkt dildo.....hypocriete sloerie
Oooo, hij was dronken. Nee, dan mag het.quote:Op zondag 18 september 2005 18:11 schreef teamlead het volgende:
"als een agent dat zou zien, zou je ook een bekeuring krijgen"
jezus wat een onzin.. de gozer was dronken.... zeik niet zo
hypocriet omdat de koningin zelf niets anders doet als tegen mannen aanrijden zodra ze de kans krijgt....maar dat zelfde gedrag bij iemand anders niet vind kunnenquote:
nee, maar je kunt er ook te zwaar aan tillen natuurlijk. Dido met haar "dat vind ik echt niet normaal hoor, bewust een flesje over de schutting gooien".quote:Op zondag 18 september 2005 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oooo, hij was drinken. Nee, dan mag het.
het heeft niets met logica van vrouwen te maken, schat.quote:
Kinkyquote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef kwakveense het volgende:
ach het gaat nu over aftrekplekken...
..........knip..........
roel mag onder tanja's bed van haar...
ze had het over de beginsituatie... eerst de vrouwen aan je kant krijgen om lekker mee te kunnen roddelen, dan pas achter de kerels aan.quote:Op zondag 18 september 2005 18:11 schreef teamlead het volgende:
hypocriet omdat de koningin zelf niets anders doet als tegen mannen aanrijden zodra ze de kans krijgt....maar dat zelfde gedrag bij iemand anders niet vind kunnen
Kom maar op met die sanctie.quote:Op zondag 18 september 2005 18:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, maar je kunt er ook te zwaar aan tillen natuurlijk. Dido met haar "dat vind ik echt niet normaal hoor, bewust een flesje over de schutting gooien".
Geef hem ff stevig op zijn donder en let it go
jij snapt hetquote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef Wup het volgende:
[..]
ze had het over de beginsituatie... eerst de vrouwen aan je kant krijgen om lekker mee te kunnen roddelen, dan pas achter de kerels aan.
klopt toch?
Nou, ik weet niet of dat voor alle vrouwen geldt, hoor. Ben zelf opgegroeid met 5 broers en ik trek ook altijd eerst naar de mannen toe in een gezelschap. Beter dat dat gekonkel bij de vrouwen.quote:
Met andere woorden: vrouwen zijn snel kinderlijk jaloers... zodra een (aantrekkelijke)vrouw aandacht vraagt en krijgt van mannen, kan de rest van de groep daar niet tegen en vervallen ze in kleuterschoolgedrag?quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
het heeft niets met logica van vrouwen te maken, schat.
het is gewoon zoals het in de praktijk vanzelf, zonder voorbedachte rade werkt.
als (aantrekkelijke) vrouw moet je eerst de andere vrouwen voor je winnen, en dan pas je op de mannen richten
doe je dat niet, dan krijg je geheid de andere vrouwen tegen je .
dat zie je hier op Fok al in het klein
de dames die popi bij de heren zijn, liggen vaak bij de dames slecht, al komen ze daar niet altijd voor uit
Dat de dames in de dagboekkamer de boodschappenlijst mochten veranderen, is volgens mij een truuk van BB om groepsvorming te voorkomen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef Zw0rld het volgende:
De dames willen de lijst samenstellen, zodat zij kunnen bepalen wat er op tafel komt.
Meelij met de heren.
Wat een onzin. Dat is zo'n populistisch praatje dat vrouwen altijd plachten te bezigen. Complete onzin in de normale, volwassen mensenwereld.quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef Wup het volgende:
[..]
ze had het over de beginsituatie... eerst de vrouwen aan je kant krijgen om lekker mee te kunnen roddelen, dan pas achter de kerels aan.
klopt toch?
ik ook, mijn vrienden zijn vrijwel allemaal mannen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of dat voor alle vrouwen geldt, hoor. Ben zelf opgegroeid met 5 broers en ik trek ook altijd eerst naar de mannen toe in een gezelschap. Beter dat dat gekonkel bij de vrouwen.
in een huis vol vrijgezellen waarin je 3 maanden moet zien te overleven?quote:Op zondag 18 september 2005 18:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een onzin. Dat is zo'n populistisch praatje dat vrouwen altijd plachten te bezigen. Complete onzin in de normale, volwassen mensenwereld.
Wat een bull!quote:Op zondag 18 september 2005 18:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, mijn vrienden zijn vrijwel allemaal mannen.
maar dat bedoel ik dus niet, hè
in een nieuwe omgeving (werk bv) is het , ondanks je voorkeur, beter je eerst op de vrouwen te richten, omdat je het niet in dank afgenomen wordt als je dit niet doet, en je hebt die vrouwen toch ook nodig, mannen komen en gaan immers, zeker dus als je ze opzoekt ter zelfbevestiging, genegenheid, liefde en lust
Als de mannen op jou uitgekeken raken, voor een ander kiezen of zo, heb je alleen de vrouwen nog.
Het is suf, maar zo werkt het, en als je slim bent, speel je daar enigzins op in
Rare jongens die vrouwenquote:Op zondag 18 september 2005 18:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, mijn vrienden zijn vrijwel allemaal mannen.
maar dat bedoel ik dus niet, hè
in een nieuwe omgeving (werk bv) is het , ondanks je voorkeur, beter je eerst op de vrouwen te richten, omdat je het niet in dank afgenomen wordt als je dit niet doet, en je hebt die vrouwen toch ook nodig, mannen komen en gaan immers, zeker dus als je ze opzoekt ter zelfbevestiging, genegenheid, liefde en lust
Als de mannen op jou uitgekeken raken, voor een ander kiezen of zo, heb je alleen de vrouwen nog.
Het is suf, maar zo werkt het, en als je slim bent, speel je daar enigzins op in
Ik heb het niet over het huis. Dat is een uitzonderlijke situatie natuurlijk. Maar dan nog weet ik niet of dat gepsychologiseer van de gebeurtenissen nou zo veel hout snijdt hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 18:21 schreef Wup het volgende:
[..]
in een huis vol vrijgezellen waarin je 3 maanden moet zien te overleven?
Lekker.quote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef kwakveense het volgende:
ik ruik zelfs de braadgeur van vlees...oh wacht, das hier in de keuken...
Ja zo is het, vrouwen zien elkaar vaak per definitie als concurentiequote:Op zondag 18 september 2005 18:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Met andere woorden: vrouwen zijn snel kinderlijk jaloers... zodra een (aantrekkelijke)vrouw aandacht vraagt en krijgt van mannen, kan de rest van de groep daar niet tegen en vervallen ze in kleuterschoolgedrag?
Je hebt gelijk.. dat heeft niks met logica te maken![]()
ik eet gepaneerde karbonadequote:
Nou, blij voor jou, ik ken het bijna niet andersquote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een bull!![]()
Dat is Viva-psychologie. Please zeg, zo gaat het er in mijn werkomgeving in elk geval niet aan toe. Er zijn belangrijker dingen die de onderlinge verhoudingen bepalen, me dunkt![]()
Ja dit is echt 100 % waar!quote:Op zondag 18 september 2005 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja zo is het, vrouwen zien elkaar vaak per definitie als concurentie
Ga uit met een grote groep mannen en vrouwen (collega's) , en wacht tot er een wildvreemd maar superaantrekkelijke vrouw de tent in stapt, en maak met de mannen onderling daar goedkeurende opmerkingen over, wacht 30 seconden en je vrouwelijke stapgenoten gaan los" nou, pffffffft, ze heeft ander best dikke benen" "ja, ze is wel leuk, alleen jammer dat........" etc
Steevast
rode bietjes in het huis.quote:Op zondag 18 september 2005 18:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik eet gepaneerde karbonade
de bewoners...erm...kweenie....vast niet zo lekker....
In het huis is dus hetzelfde gebeurd en nog steeds aan de gang.quote:Op zondag 18 september 2005 18:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja dit is echt 100 % waar!Daarom heb ik dus maar 2 vrouwen en de rest mannen als vrienden. Ik trek dat nl. echt niet.
Gepaneerde karbonade...quote:Op zondag 18 september 2005 18:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik eet gepaneerde karbonade
de bewoners...erm...kweenie....vast niet zo lekker....
Klopt ga ook liever met jongens om ( als vrouw zijnde), kun je je toch meer laten gaan en jezelf zijn. Meiden houden elkaar toch altijd in de gaten om iets te vinden waar ze je op kunnen pakken.quote:Op zondag 18 september 2005 18:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja dit is echt 100 % waar!Daarom heb ik dus maar 2 vrouwen en de rest mannen als vrienden. Ik trek dat nl. echt niet.
en dat is nieuws?quote:Op zondag 18 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het huis is dus hetzelfde gebeurd en nog steeds aan de gang.
Vrouwen zijn dus niet al te prettige wezens onderling.
Ik heb hetzelfde gegeten!quote:
Nieuws is het niet, maar ik blijf me er iedere keer weer oververbazen.quote:
valt mee, dun korstjequote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gepaneerde karbonade...Heb ik volgens mij nog nooit gehad!
Lijkt mij wel zwaar op de maag liggen![]()
Hm, als je je zo bewust bent van je, kennelijke, schoonheid, dan kan dat weerstand opwekken wellicht. Misschien omdat zo'n houding gewoon een beetje overbodig is, als je gewoon met elkaar aan het werk moet. Misschien kun je het ook daar in zoeken.quote:Op zondag 18 september 2005 18:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, blij voor jou, ik ken het bijna niet anders
De keren dat ik de complimenten van mannen aan mijn adres, als nieuwelinge op een afdeling , heb moeten bezuren met haat en nijd van de daar sinds jaar en dag werkende dames, niet te tellen dus .
Is het kinderachtig, ja, maar er zijn echt veel dames die al dan niet openlijk, zo reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |