Ja zo is het, vrouwen zien elkaar vaak per definitie als concurentiequote:Op zondag 18 september 2005 18:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Met andere woorden: vrouwen zijn snel kinderlijk jaloers... zodra een (aantrekkelijke)vrouw aandacht vraagt en krijgt van mannen, kan de rest van de groep daar niet tegen en vervallen ze in kleuterschoolgedrag?
Je hebt gelijk.. dat heeft niks met logica te maken![]()
ik eet gepaneerde karbonadequote:
Nou, blij voor jou, ik ken het bijna niet andersquote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een bull!![]()
Dat is Viva-psychologie. Please zeg, zo gaat het er in mijn werkomgeving in elk geval niet aan toe. Er zijn belangrijker dingen die de onderlinge verhoudingen bepalen, me dunkt![]()
Ja dit is echt 100 % waar!quote:Op zondag 18 september 2005 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja zo is het, vrouwen zien elkaar vaak per definitie als concurentie
Ga uit met een grote groep mannen en vrouwen (collega's) , en wacht tot er een wildvreemd maar superaantrekkelijke vrouw de tent in stapt, en maak met de mannen onderling daar goedkeurende opmerkingen over, wacht 30 seconden en je vrouwelijke stapgenoten gaan los" nou, pffffffft, ze heeft ander best dikke benen" "ja, ze is wel leuk, alleen jammer dat........" etc
Steevast
rode bietjes in het huis.quote:Op zondag 18 september 2005 18:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik eet gepaneerde karbonade
de bewoners...erm...kweenie....vast niet zo lekker....
In het huis is dus hetzelfde gebeurd en nog steeds aan de gang.quote:Op zondag 18 september 2005 18:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja dit is echt 100 % waar!Daarom heb ik dus maar 2 vrouwen en de rest mannen als vrienden. Ik trek dat nl. echt niet.
Gepaneerde karbonade...quote:Op zondag 18 september 2005 18:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik eet gepaneerde karbonade
de bewoners...erm...kweenie....vast niet zo lekker....
Klopt ga ook liever met jongens om ( als vrouw zijnde), kun je je toch meer laten gaan en jezelf zijn. Meiden houden elkaar toch altijd in de gaten om iets te vinden waar ze je op kunnen pakken.quote:Op zondag 18 september 2005 18:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja dit is echt 100 % waar!Daarom heb ik dus maar 2 vrouwen en de rest mannen als vrienden. Ik trek dat nl. echt niet.
en dat is nieuws?quote:Op zondag 18 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het huis is dus hetzelfde gebeurd en nog steeds aan de gang.
Vrouwen zijn dus niet al te prettige wezens onderling.
Ik heb hetzelfde gegeten!quote:
Nieuws is het niet, maar ik blijf me er iedere keer weer oververbazen.quote:
valt mee, dun korstjequote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gepaneerde karbonade...Heb ik volgens mij nog nooit gehad!
Lijkt mij wel zwaar op de maag liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |