Ja klopt, ze stopte even om wat tegen Linda te zeggen, maar gaat nu weer vrolijk verder..quote:Op zondag 18 september 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
lopen jouw streams voorbij mij staat ze op 1 nog steeds te poetsen hoor
Jaquote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef Anitra het volgende:
Ik heb gelijk gekregen en ben nog steeds Tanja fan
Ik bedoel dan ook het inbellen om online te kunnen gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Darklight het volgende:
breedband bestaat al een tijd hoor
vorige keren was het niet gratis volgens mij
Tanja: Kiekeboe.quote:Op zondag 18 september 2005 16:40 schreef teun911 het volgende:
Roel: je hoeft maar kiekeboe te zeggen en ik spuit een emmer vol.
Krijgt ze wel aandacht door van Roelquote:Op zondag 18 september 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
Tanja: "Zo heerlijk joh, om een keer zukke dikke tieten te hebben."
Misschien heb je hier wat aan een BB viewer voor de Garnier Streams werkt prima bij mij! En je kan hem zelf scalen onderelkaar naast elkaar!quote:Op zondag 18 september 2005 16:30 schreef Ireth het volgende:
iemand? [FB] Sanne & Ripley, zender checken!
volgens mij is dat ook het medicijn wat ze nodig heeft... Verklaart haar humeur swing sinds gisteren ook..quote:Op zondag 18 september 2005 16:43 schreef bemeall het volgende:
[..]
Krijgt ze wel aandacht door van Roel
quote:Op zondag 18 september 2005 16:43 schreef MissX het volgende:
heeft iemand Linda zien kotsen met der string op der knieen? Zij denkt dat half nederland het gezien heeft.
Ze zaten vast met zijn allen naar de jacuzzi-stream te loeren, veel sensationeler.quote:Op zondag 18 september 2005 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Op die héle Talpa site is dus niets terug te vinden over het gesprek tussen Ralph en Tanja van afgelopen nacht. Ook het plantje-appel-douche verhaal vind ik nergens. Wel flauw van Talpa hoor, ze willen dus duidelijk niet dat Ralph op een leuke manier geporteteerd wordt...
En sinds Linda weet ze ook dat Roel het overal op kan, dus denkt ze niet meer dat ze helemaal kansloos isquote:Op zondag 18 september 2005 16:44 schreef teun911 het volgende:
volgens mij is dat ook het medicijn wat ze nodig heeft... Verklaart haar humeur swing sinds gisteren ook..![]()
Die heb ik nu gedownd, maar daarmee krijg ik op stream 4 het BB logo, terwijl ik bij online kijken met http://bb5.florisd.nl/ wel beeld heb op stream 4quote:Op zondag 18 september 2005 16:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan een BB viewer voor de Garnier Streams werkt prima bij mij! En je kan hem zelf scalen onderelkaar naast elkaar!
Dat had Roel ook zo kunnen doen voor ze.quote:Op zondag 18 september 2005 16:54 schreef Tourniquet het volgende:
Lieske en Linda zitten samen in bad en schminken hun gezicht wit![]()
En zo heb je je eigen vraag al weer beantwoordquote:Op zondag 18 september 2005 17:00 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weer. Nog even een vraagje over gisteren. Waarom was er eigenlijk muziek of was dat meer voor de aardigheid? Big Brother heeft in ieder geval door dat als er muziek is dat er dan meer gezopen wordt en er spannendere dingen gebeuren
Mja dat er dit soort dingen gebeuren met muziek en drank was vorige week zaterdag al bewezen. Schijnbaar was het voor BB de herhaling waardquote:Op zondag 18 september 2005 17:00 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weer. Nog even een vraagje over gisteren. Waarom was er eigenlijk muziek of was dat meer voor de aardigheid? Big Brother heeft in ieder geval door dat als er muziek is dat er dan meer gezopen wordt en er spannendere dingen gebeuren
Haha eigenlijk wel jaquote:Op zondag 18 september 2005 17:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
En zo heb je je eigen vraag al weer beantwoord![]()
Mja en die inhoud wil er uit, was wel te merken gisterenquote:Op zondag 18 september 2005 17:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Roel: Ik ben geen object, ik heb ook inhoud.
offtopicquote:Op zondag 18 september 2005 16:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik nu gedownd, maar daarmee krijg ik op stream 4 het BB logo, terwijl ik bij online kijken met http://bb5.florisd.nl/ wel beeld heb op stream 4
quote:Op zondag 18 september 2005 17:11 schreef Falco het volgende:
Nog steeds geen ruzie! Doen ze toch ook wel goed dan allemaal!
Ach verrek!quote:Op zondag 18 september 2005 17:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
offtopic
Het BB logo is stream 5 die kan je op stop zettten maar is wel handig voor de live op donderdag. Als dan even rescaled zie je er als het goed is 4 naast of onderelkaar what ever you want!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |