Eén week nomineren, andere week exit.. dat is toch altijd zo geweestquote:Op zondag 18 september 2005 17:26 schreef style het volgende:
Nog steeds niet genomineerd.
Zouden ze er donderdag niemand uitgooien en de week erop twee?
Ik dacht dat er elke week iemand uitging, maar dat heb ik dus verkeerd gedachtquote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén week nomineren, andere week exit.. dat is toch altijd zo geweest
Maar dan krijg je er in 12 weken toch maar 6 man uit? Dat wordt wel een drukke finale dan toch?quote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:
Eén week nomineren, andere week exit.. dat is toch altijd zo geweest
quote:Dido vertelt dat Roel wel 3 keer de slaapkamer is ingekomen voor haar. Roel vindt dat ze te veel veren in haar eigen reet steekt want dat hij maar 2 keer is binnengekomen. 'Dido, je bent een leuk meisje, maar...' Vervolgens weigert hij suiker in d'r koffie te doen, doe dat zelf maar, dadelijk krijg je nog illusies.
Ik denk dat er ook een marge aan vrijwillige exits is waar rekening mee gehouden moet worden, daarnaast verwacht ik dat tanja nadat ze geworpen heeft vrij snel het huis uit wordt getieft... Wellicht zullen ze er altijd 'n mouw aan weten te passen en de weken voor de finale er bijv. elke week iemand uitgooienquote:Op zondag 18 september 2005 17:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar dan krijg je er in 12 weken toch maar 6 man uit? Dat wordt wel een drukke finale dan toch?
iemand dit weet ?quote:Op zondag 18 september 2005 17:32 schreef Zw0rld het volgende:
Zitten er nou nog mensen op de wachtbank om naar binnen te kunnen
denk dat Talpa dan erg diep in de buidel moet tastenquote:Op zondag 18 september 2005 17:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ze Acda en de Munnik een concert moeten laten geven in de tuin....
Zou ik ook wel lekker vinden eerlijk gezegd....
zeker weten niet maar een Leroy en een Wouter zitten ergens daar hebben ze een knop voor gemaakt dat ze de zenders moeten checkenquote:
Daar heeft John over het algemeen niet zo veel problemen meequote:Op zondag 18 september 2005 17:42 schreef Knurkie het volgende:
[..]
denk dat Talpa dan erg diep in de buidel moet tasten
maar zouden de mannen zich daarvoor lenen ...ik zie het niet gebeurenquote:Op zondag 18 september 2005 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heeft John over het algemeen niet zo veel problemen mee![]()
Volgens mij was dat inderdaad bij de andere BBs wel zo maar misschien dat ze hier in het beginquote:Op zondag 18 september 2005 17:29 schreef style het volgende:
[..]
Ik dacht dat er elke week iemand uitging, maar dat heb ik dus verkeerd gedacht
Dat is natuurlijk een tweede.... Ik weet het niet of ze het zouden doen. Misschien zijn ze zelf wel fan van BB... Je weet nooit.quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar zouden de mannen zich daarvoor lenen ...ik zie het niet gebeuren
tuurlijk wel.. zal hun toch een zorg zijn? Gewoon een optreden tegen een leuk tarief....quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar zouden de mannen zich daarvoor lenen ...ik zie het niet gebeuren
Aha die is al een keer ingedrukt...quote:Op zondag 18 september 2005 17:44 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zeker weten niet maar een Leroy en een Wouter zitten ergens daar hebben ze een knop voor gemaakt dat ze de zenders moeten checken
De Golden Earring heb je voor 22500.quote:Op zondag 18 september 2005 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. zal hun toch een zorg zijn? Gewoon een optreden tegen een leuk tarief....
*schakelt stream over van huiskamer naar buiten*quote:Op zondag 18 september 2005 17:47 schreef schatje het volgende:
Nath en Didoos inde tuin. Die gaan vast roddelen![]()
.
ach voor geld is veel te koop, Acda en de Munnik ook wel denk ikquote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een tweede.... Ik weet het niet of ze het zouden doen. Misschien zijn ze zelf wel fan van BB... Je weet nooit.
persoonlijk hoor en zie ik liever Thomas en Paulquote:Op zondag 18 september 2005 17:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
De Golden Earring heb je voor 22500.
75 Min. Speeltijd.
Ik ben de beroerdste niet, ik help ze wel een handjequote:Op zondag 18 september 2005 17:24 schreef Gert het volgende:
De uitzending van maandag kán trouwens haast niet anders dan een teleurstelling worden, er is zoveel gebeurd dat ze grof moeten snijden om alles in 18 minuten te kunnen proppen..
als hij "aandringt" mag roel ook vast wel in tanja's bedquote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef kwakveense het volgende:
ach het gaat nu over aftrekplekken...
de jacuzzi als ie halfdicht is, maar das niet hygienisch zegt ralph....
roel mag onder tanja's bed van haar...
Of in haar mondquote:Op zondag 18 september 2005 17:51 schreef teamlead het volgende:
als hij "aandringt" mag roel ook vast wel in tanja's bed
Tanja deed de suggestie de kip maar alvast te ontdooien.quote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef Inca het volgende:
roel zoekt een plekkie om zich af te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |