Wat zei ze? Heb het niet meegekregen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:23 schreef Wup het volgende:
ach Linda gooit er ook nog een sneer tegenaan
ja God, ja, ik weet niet, maar ja, gewoon, ik denk, God gewoon nou ja, ik weet niet, maar ik denk, nou ja nee, ik weet zeker dat, echt gewoon nou ja, dat ik weet niet, hoor, maar ja God, nou ja, dat ben ik dus, ja, nou, gewoon zo dus, snap je?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:23 schreef lennardn het volgende:
[..]
Serieus ? Van wie is die avatar dan ?
dat Liesje steeds termen gebruikt die niemand begrijpt omdat ze dat van haar studentenclubje geleerd heeftquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:26 schreef Falco het volgende:
Wat zei ze? Heb het niet meegekregen!
Ho.... da's een goeie van Liesje!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Jij kent mijn vriendinnen niet. Ik zie mijn vriendinnen ook als 15 totaal verschillende personen."
Joost: "Dat zie ik er niet aan af."
Lieske: "Ze zien er als mij uit omdat ze mij wilden imiteren. Die foto is speciaal hiervoor gemaakt! In een discotheek lijken ook heel veel mensen op elkaar, maar dat is puur omdat je ze niet kent!"
Joost zegt wel zoiets wat zooo waar is: dat hij 11 vrienden heeft, die dan ook 11 verschillende personen zijn. Dat van Lieske geloof ik eigenlijk niet. Ergens hebben die corpstrutjes wel één grote gemene deler. Zoals Roel dus grapt: "Ze hebben allemaal een sjaaltje en zonnenbril"quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Jij kent mijn vriendinnen niet. Ik zie mijn vriendinnen ook als 15 totaal verschillende personen."
Lieske: "Ze zien er als mij uit omdat ze mij wilden imiteren. Die foto is speciaal hiervoor gemaakt! In een discotheek lijken ook heel veel mensen op elkaar, maar dat is puur omdat je ze niet kent!"
ze hield zich goed staande in de hele discussie, nu nog leren zinnen formuleren........quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Déjà vu?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Joost zegt wel zoiets wat zooo waar is: dat hij 11 vrienden heeft, die dan ook 11 verschillende personen zijn. Dat van Lieske geloof ik eigenlijk niet. Ergens hebben die corpstrutjes wel één grote gemene deler. Zoals Roel dus grapt: "Ze hebben allemaal een sjaaltje en zonnenbril"
Dat gaat het niet zo goed af als de rest in het huis inderdaad. Hoewel.... Nathalie is misschien wel nog erger.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ze hield zich goed staande in de hele discussie, nu nog leren zinnen formuleren........
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef Wup het volgende:
[..]
dat Liesje steeds termen gebruikt die niemand begrijpt omdat ze dat van haar studentenclubje geleerd heeft
'wij praten hier toch ook niet zoals we thuis praten' zei ze er nog achteraan
Dat ging over een foto die Lieske heeft van haar en die club. En dat was dus expres zo gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Joost zegt wel zoiets wat zooo waar is: dat hij 11 vrienden heeft, die dan ook 11 verschillende personen zijn. Dat van Lieske geloof ik eigenlijk niet. Ergens hebben die corpstrutjes wel één grote gemene deler. Zoals Roel dus grapt: "Ze hebben allemaal een sjaaltje en zonnenbril"
Oke het is ook bij wijze van spreken zeg maar. In mijn idee lijken veel corpstrutjes toch veel op elkaar, net zoals hockeytutjes bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ging over een foto die Lieske heeft van haar en die club. En dat was dus expres zo gedaan.
We zagen alles al. Helaas was ik te laat met cappenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:33 schreef regenworm het volgende:
jezus, wat wordt ik ziek van die regie.
Dreigende bloot camera om hoog en overschakelen.
Alsmeer er komen te weinig vliegtuigen overquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:34 schreef Maurisico het volgende:
Lieske: Ik heb zin in boodschappen...
oooooh BB, laat die vrachtauto van Albert Heijn stranden een Aalsmeerder berm....
Als ik BB was zou ik Chantal naar de dbk roepen en daar een aantal potjes sperma neerzetten met profielen van potentiële pa's... Kunnen ze ook weer een mooi SMS-spelletje aan verbinden...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:35 schreef pinkplatinum het volgende:
Sjankwal tegen Menno: Jij belooft je sperma aan iedereen, kijkcijfers he
klinkt een beetje boos
Ik zit hier niet voor de seks, maar badkamer scene's hoort wel bij BBquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zagen alles al. Helaas was ik te laat met cappen
Die vindt ik echt goedquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik Chantal naar de dbk roepen en daar een aantal potjes sperma neerzetten met profielen van potentiële pa's... Kunnen ze ook weer een mooi SMS-spelletje aan verbinden...
huiliequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit hier niet voor de seks, maar badkamer scene's hoort wel bij BB
Badkamer scene's in bijna alle landen doen ze er niet moeilijk over.
Behalve in Nederland.![]()
![]()
![]()
![]()
Na vanmorgen dat de regie weg ging bij R & L ben ik de regie zat.
Ja, dramatischquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:39 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: ik ben toch ongesteld
Linda: kan je dan geen kinderen krijgen![]()
![]()
een voorzichtige poging om Roel terug te krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Dido nu met oa Roel en Lieske een spel aan het spelen
Het kan verkeren
Rob die vindt volgens mij alles op dit moment grappigquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:39 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Rob vindt het anders heel erg leuk hoor ik"MHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA"
En toen zei je dat je zou gaan. Ga dan, huiliequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:39 schreef regenworm het volgende:
Ik zit hier niet voor de seks, maar badkamer scene's hoort wel bij BB
Badkamer scene's in bijna alle landen doen ze er niet moeilijk over.
Behalve in Nederland.![]()
![]()
![]()
![]()
Na vanmorgen dat de regie weg ging bij R & L ben ik de regie zat.
Uit de bijsluiter van mijn pil blijkt dat je in die week blijkbaar wél vruchtbaar kunt zijn... Als je namelijk in de eerste week van je strip een pil vergeet is dat het meest vervelende, zéker als je in de zeven voorafgaande dagen sex hebt gehad!! De zeven voorafgaande dagen kunnen dus nog tijdens je ongesteldheid vallen (sperma heeft de neiging om wat langer te blijven leven)quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, dramatisch
Hoe dom is Linda?![]()
Ik hoop echt dat Rob wordt genomineerd. Met z'n ik blijf er toch wel in en ga toch wel winnen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:43 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Rob die vindt volgens mij alles op dit moment grappig
ja een soort sperma-show, als in wie van de drie; STEM: beste Chantal, hier staan een aantal potjes; de potjes zijn van niet nader te noemen personen. We lichten wel een tipje van de sluier: potje 1 is vers van de pers en gisteren onder een klamme deken in gereedheid gebracht door een corpstrutje, potje twee is van een klein onderdeurtje die zijn sperma eigenlijk niet in dit potje kwijt wilde en al dagen lang op scherp stond, en potje drie van een niet nader te noemen Antilliaan met een ruime ervaring in het bezwangeren van BB-kandidates. Probeer door slimme vragen te weten te komen van wie het sperma is en maak je keuze!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik Chantal naar de dbk roepen en daar een aantal potjes sperma neerzetten met profielen van potentiële pa's... Kunnen ze ook weer een mooi SMS-spelletje aan verbinden...
gezannik kan ook leuk zijn kijk maar rob en chantalquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
En toen zei je dat je zou gaan. Ga dan, huilie![]()
Dat gezanik over geen bloot is een stuk irritanter dan geen bloot
wordt een leuk tv momentjequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
zei de zeug nu net echt dat ze al peuken uit de asbak gevist had?![]()
Ja vanochtend heeft ze dat gedaan...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
zei de zeug nu net echt dat ze al peuken uit de asbak gevist had?Zo verslaafd ben ik nog niet eens zeg.... Laat ze nog maar een dag of wat wachten op de boodschappen....
Zo verslaafd ben ík dus wel.... Ik zou dan ook helemaal krankjorem en zéér onleuk worden op zo'n moment... Wat mij betreft mogen die sigaretten dan ook nog wel ff wegblijven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
zei de zeug nu net echt dat ze al peuken uit de asbak gevist had?Zo verslaafd ben ik nog niet eens zeg.... Laat ze nog maar een dag of wat wachten op de boodschappen....
stel dat ze krijgt zou ze de andere ook geven of zou er een opdracht aan zitten jij mag wel zij niet...en dan gaan nominerenquote:
hmz.. ik zorg gewoon dat ik genoeg voorraad heb,.. met 2 pakjes per dag zal ik wel moetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo verslaafd ben ík dus wel.... Ik zou dan ook helemaal krankjorem en zéér onleuk worden op zo'n moment... Wat mij betreft mogen die sigaretten dan ook nog wel ff wegblijven.
ow da's een mooie... ze zou namelijk altijd voor de groep kiezen... toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:50 schreef Knurkie het volgende:
stel dat ze krijgt zou ze de andere ook geven of zou er een opdracht aan zitten jij mag wel zij niet...en dan gaan nomineren![]()
Het ging niet over anticonceptie, maar juist over Chantal die zwanger wil worden. En volgens mij is algemeen bekend dat de menstruatie nou niet echt het beste moment is om te proberen om zwanger te worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
Uit de bijsluiter van mijn pil blijkt dat je in die week blijkbaar wél vruchtbaar kunt zijn... Als je namelijk in de eerste week van je strip een pil vergeet is dat het meest vervelende, zéker als je in de zeven voorafgaande dagen sex hebt gehad!! De zeven voorafgaande dagen kunnen dus nog tijdens je ongesteldheid vallen (sperma heeft de neiging om wat langer te blijven leven)![]()
Ja dat is ook bijna het enige waar ze over praten..quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:50 schreef elskreeft het volgende:
kijk Tanja eens assertief worden zo zonder peuken: gaat zelfs naar de DBK om te vragen wanneer de boodschappen komen (het gaat ECHT alleen om de sigaretten in dit huis).
precies dus dan is het niemand rokenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
ow da's een mooie... ze zou namelijk altijd voor de groep kiezen... toch?
Ik denk dat dat net als de eerste keer op woensdag is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Falco het volgende:
Ik heb zo'n zin in de nominaties eigenlijk. Die moeten van het weekend toch komen lijkt me!
Morgen hoorde ik een bewoner zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Falco het volgende:
Ik heb zo'n zin in de nominaties eigenlijk. Die moeten van het weekend toch komen lijkt me!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef Darklight het volgende:
Nu Tanja gaat zeuren, moet BB ze nog langer laten wachten
En dan zeggen omdat er gezeurd is, krijgen jullie dit weekeinde geen boodschappen
Als het de volgende nominaties zijn wow.. dat zou super zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Falco het volgende:
Ondertussen in de DBK: "Beste Tanja, Big Brother had vanmorgen een lekke band en kon dus geen boodschappen halen, tot maandagquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:50 schreef elskreeft het volgende:
kijk Tanja eens assertief worden zo zonder peuken: gaat zelfs naar de DBK om te vragen wanneer de boodschappen komen (het gaat ECHT alleen om de sigaretten in dit huis).
Zeiden wij ook altijd hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net als de eerste keer op woensdag is.
Zegt Roel nou de hele tijd "vloe" trouwens, in plaats van "vloei"
En Ralph niet? Die kans is ook 0 volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Als het de volgende nominaties zijn wow.. dat zou super zijn
1. Roel (is al de lul)
2. Lieske
3. Tanja
Dan heeft hummie echt een probleem![]()
dan gaat tanja weer dreigen dat ze deruit stapt krijgen we dat gezeik weerquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef Darklight het volgende:
Nu Tanja gaat zeuren, moet BB ze nog langer laten wachten
En dan zeggen omdat er gezeurd is, krijgen jullie dit weekeinde geen boodschappen
Tanja: ow, mag ik jou asbak dan hebben?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:54 schreef Kokstra het volgende:
Ondertussen in de DBK: "Beste Tanja, Big Brother had vanmorgen een lekke band en kon dus geen boodschappen halen, tot maandag"
Niet hét moment nee, maar je kunt zomaar eens 'raakschieten' tijdens die dagen. Zeker als je alweer aan het einde van je ongesteldheid zit. Zo dom was de opmerking van Linda dan ook niet....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het ging niet over anticonceptie, maar juist over Chantal die zwanger wil worden. En volgens mij is algemeen bekend dat de menstruatie nou niet echt het beste moment is om te proberen om zwanger te worden.
Ik ben bang voor het laatste...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou BB dit keer eens écht volhouden en de boodschappen langer vasthouden (al was het alleen maar om nogmaals héél erg duidelijk te stellen dat zíj de dienst uitmaken) Of krijgt Tanja haar zin?
Ja kan ook, maar het vrjiwel zeker denk ik dat Lieske weer op de nominatie lijst staat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Ralph niet? Die kans is ook 0 volgens mij.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het laatste...
1. Roelquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Als het de volgende nominaties zijn wow.. dat zou super zijn
1. Roel (is al de lul)
2. Lieske
3. Tanja
Dan heeft hummie echt een probleem![]()
In Den Haag ook, hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:55 schreef Dynabite het volgende:
Ja..in Rotterdam zeggen we vloe.
Laten we hopen dat er dan nog een vierde bij zit. Die is dan de klos.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
1. Roel
2. Ralph
3. Lieske
Dat wordt dan een lastige keuze...
nee Roel staat zo wie zo genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Als Roel er geen stem bij krijgt, en drie anderen krijgen elk ten minste twee stemmen, dan blijft Roel toch buiten schot?
In amsterdam ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:55 schreef Dynabite het volgende:
Ja..in Rotterdam zeggen we vloe.
Dus Roel sowieso. Ja, ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee Roel staat zo wie zo genomineerd
dat denken Ingrid & Dido ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:02 schreef regenworm het volgende:
Tanja zit nog steeds in de DKB.
Zal wel een peukje hebben gekregen.
ik hoorde iemand net al zeggen dat ze weer op dr normale hoeveelheid zit van voor de zwangerschap....quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
Tanja klaagde ook dat ze nog niets gegeten had.
Maar er was gewoon nog brood , ook voor haar, alleen dat lust ze niet.
Ze moet dus gewoon niet zeiken over ontbijt, het gaat haar net zo goed enkel om d'r nicotine
Die Hagenezen en rotterdammers met hun afschuwelijke dialect, tis toch echt vloei!quote:
ach die zwangerschap was toch al verpest, dus boeiuh of je je kindje met 6 keer zoveel nicotine opzadeltquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:03 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik hoorde iemand net al zeggen dat ze weer op dr normale hoeveelheid zit van voor de zwangerschap....
Ach ja... Het is een beetje als "Ik heb tegen me vriend gezegd dat hij is moet opschieten"quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Die Hagenezen en rotterdammers met hun afschuwelijke dialect, tis toch echt vloei!![]()
En handen wassen voor je in de asbakaan het kind zit!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ach die zwangerschap was toch al verpest, dus boeiuh of je je kindje met 6 keer zoveel nicotine opzadelt
maar als het meisje dadelijk geboren is mag niemand meer roken in haar omgeving, want dat vindt Tanja niet gezond![]()
ja en handen wassenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ach die zwangerschap was toch al verpest, dus boeiuh of je je kindje met 6 keer zoveel nicotine opzadelt
maar als het meisje dadelijk geboren is mag niemand meer roken in haar omgeving, want dat vindt Tanja niet gezond![]()
vloeipapier, maar 'los' zeggen we gewoon vloe dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Die Hagenezen en rotterdammers met hun afschuwelijke dialect, tis toch echt vloei!![]()
Maar die heeft net een asbak leeggelikt, dus die ruikt wel uit der giechel ja!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:06 schreef regenworm het volgende:
ze gaan tanja ruiken hihiihih
haha, die was goedquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:09 schreef teun911 het volgende:
Tanja: jullie zjin echt erg, vreselijk..
Ja je gaat ver als je echt verslaafd bentquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Marrije het volgende:
Zit Roel nou aan Tanja te snuffelen om te checken of ze heeft gerookt?, whaaaaaaaaahahaha.
De enigste die vreselijk is, is zijzelf. Wat vind ik dat een stomme doosquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Jullie zijn echt erg.. vreselijk"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Marrije het volgende:
Zit Roel nou aan Tanja te snuffelen om te checken of ze heeft gerookt?, whaaaaaaaaahahaha.
Hij vertrouwt haar voor geen meter....quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Marrije het volgende:
gelijk heeft hij, want tanja krijgt bijna alles voor elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Marrije het volgende:
t zal een combi zijn dus oven en magnetron in eenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef Kokstra het volgende:
Gebruiken ze nu de oven als magnetron? Of is dat iets nieuws?
Wellicht is het zo'n combi-ding.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef Kokstra het volgende:
Gebruiken ze nu de oven als magnetron? Of is dat iets nieuws?
Tssk! Ja!quote:
Misschien kan ze haar prijs nog ruilen tegen een volle asbak uit de regiekamerquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:11 schreef EmjaY het volgende:
Tanja heeft toch niet voor niets 2234 van die buikbedekdoeken gekregen![]()
Ze heeft er immers vele moeilijke vragen voor moeten beantwoorden![]()
ik fiets er wel ff naar toen buikbanden voor een pakje peuken lijkt mij een leuke ruilquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien kan ze haar prijs nog ruilen tegen een volle asbak uit de regiekamer
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:15 schreef Pinball het volgende:
Wie woont er in de buurt van dat huis?
Lege (maar hele) pakjes sigaretten over die schutting. Kijken hoe ze naar buiten stormen
Ga ik hier klaarzitten om die gezichten te cappen
Och jezus, waar wilde die zemelaar het dan met haar over hebben?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft Rob al met Ingrid gepraat zoals ie van plan was?
Ik heb stiekem hoop dat ze hem gaat nomineren.
Tsk, ze zijn echt wel hardquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
BB ging er toch zo prat op echt KEIHARD te zijn dit jaar? Ik heb er werkelijk nog NIETS van gezien. Ik zat te smullen toen limsaplot na 1 dag het huis uit werd gemieterd, 3 weken verder en er is 1 iemand uit, via een halfzachte norminatieronde. MIETJES!
Euh vanmorgen zei ie tegen Dido dat ie wilde weten hoe het zat tussen Ingrid en Menno want hij dacht dat Menno niet bij haar past; 'Ik wil weten wat er aan de hand is'quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och jezus, waar wilde die zemelaar het dan met haar over hebben?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:19 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN: binnengekomen persbericht:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:19 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN: binnengekomen persbericht:
Actiegroep Fok gijzelt goederentransport
Een actiegroep die zich Fok noemt heeft zich een goederentransport van Albert Heijn meester gemaakt. De vrachtauto was op weg naar Aalsmeer waar het in opdracht van Talpa het Big Brother huis zou voorzien van nieuwe levensmiddelen.
De groep heeft via haar forum bekend gemaakt de vracht vanavond alsnog onder voorwaarden geleverd wordt. Men eist in ruil daarvoor meer - liefst permanente- geslachtsgemeenschap in het huis. Daarnaast is er bij de BB-redactie een eis neergelegd voor een vijfde internetstream die permanent op de douches staat. De woordvoerder van de actiegroep, een zekere "Regenworm" legde op de laatste eis opvallend genoeg nogal wat nadruk. Regenworm benadrukte voorts dat de sigaretten en de zogenaamde "lollieknotsen" in beslag zijn genomen.
Politiewoordvoerder Willem Woelders, chef recherche Amsterdam, staat wederom voor een raadsel. "Het moet niet gekker worden in dit land" aldus Woelders. Eerder deze week wordt er 300 kg cocaine geeist, en nu weer geslachtsgemeenschap". Woelders zegt dat zijn team onderzoekt of er verband bestaat tussen de twee zaken. "Voor permanente geslachtsgemeenschap kun je immers best 300 kg Coke gebruiken" aldus Woelders.
En ze smult er van.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:18 schreef BB-King het volgende:
Dido wordt verkracht...
Tanja oppert hetzelfde!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:15 schreef Pinball het volgende:
Wie woont er in de buurt van dat huis?
Lege (maar hele) pakjes sigaretten over die schutting. Kijken hoe ze naar buiten stormen
Ga ik hier klaarzitten om die gezichten te cappen
firewall instellingenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Terug van weggeweest..... me vorige modem was kapot.. heb nu eindelijk een andere modem.
Maar bij mij doen de streams het niet
Hoe kan dat nou??? Dat kan toch niet aan het modem liggen (me modem werkt volgens mij nog niet perfect)
Die staat op het moment uit, misschien de firewall van xp niet maar volgens mij wel.quote:
Of roken=exitquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
Tanja heeft wel eenboete over voor een over de schutting gegooid pakje sigs.
Kom op, jongens, DOE EENS!!!!
En dan de boete verhalen op ALLE bewoners![]()
![]()
Waar bemoeit die lamzak zich toch meequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euh vanmorgen zei ie tegen Dido dat ie wilde weten hoe het zat tussen Ingrid en Menno want hij dacht dat Menno niet bij haar past; 'Ik wil weten wat er aan de hand is'zo sprak hij.
Ik wil dat ie d'r kwaad maakt en ze hem gaat nomineren![]()
nee goed gezien, maar ja, rob kan wel goed hinkelen natuurlijkquote:
Nee, want dat gebeurt toch niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of roken=exit
Zijn we snel van Tanja af![]()
Rob blijft verbazen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
nee goed gezien, maar ja, rob kan wel goed hinkelen natuurlijk![]()
Nee alleen op Rob.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
Tanja heeft wel eenboete over voor een over de schutting gegooid pakje sigs.
Kom op, jongens, DOE EENS!!!!
En dan de boete verhalen op ALLE bewoners![]()
![]()
Netwerkverbindingen, eigenschappen van netwerkverbinding kiezen, en dan tabblad geavanceerd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Die staat op het moment uit, misschien de firewall van xp niet maar volgens mij wel.
Waar kon ik dat ook alweer zien, zie hem nergens bij configuratiescherm![]()
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:29 schreef milagro het volgende:
Nee, want dat gebeurt toch niet.
Veel leuker is het om te zien wie er puur aan zichzelf denkt, en dat dan te bestraffen door de hele groep te pakken.
Krijgen we tenminste eens écht kabaal in de tent.
Nee joh, dat went snel hoor, niet roken. Hou ze maar verslaafd, dat is leuker.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of roken=exit
Zijn we snel van Tanja af![]()
hij is toch de koning van het huis? Natuurlijk heeft hij er recht op om te weten wat er aan de hand is.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar bemoeit die lamzak zich toch mee
Weet ik veel maar als ie op die bank zit zal ik persoonlijk voor zorgen dat ie eruit vliegtquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar bemoeit die lamzak zich toch mee
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Weet ik veel maar als ie op die bank zit zal ik persoonlijk voor zorgen dat ie eruit vliegten daarna wacht ik hem op
![]()
Morgen zijn ze nog steeds verslaafd hoor, maar wel héél chagrijnigquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
Nee joh, dat went snel hoor, niet roken. Hou ze maar verslaafd, dat is leuker.![]()
Wat vaag weer zeg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:31 schreef floopzz het volgende:
roel, wat doe je nu!!
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
"Echt slecht als je nu papier rookt"
Tanja : boeien !
Roel : goeie zet, Tan!
Fijn om verslaafd te zijn
Ik ga mee! De Fok! Knok! Ploeg!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Weet ik veel maar als ie op die bank zit zal ik persoonlijk voor zorgen dat ie eruit vliegten daarna wacht ik hem op
![]()
ja met een leuk muziekje eronder, en dan al die trieste momentjes achter elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:36 schreef Gert het volgende:wat een dope-headz... zeker weten dat dit een TV-item wordt.
![]()
wat een stelletje slapjanussen, ongelofelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:36 schreef Gert het volgende:wat een dope-headz... zeker weten dat dit een TV-item wordt.
![]()
Ik donder van verbijstering van mijn stoel om dat wijfquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
"Echt slecht als je nu papier rookt"
Tanja : boeien !Roel : goeie zet, Tan!
Fijn om verslaafd te zijn
Gaan jullie pootrammen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga mee! De Fok! Knok! Ploeg!
nieuwe pc kopenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bedankt voor de hulp. Me firewall stond echter al uit en nog steeds doen de streams het niet.
GEREED staat er bij elke stream en als ik op play druk staat er niets.
Wat nu?
Duraf pleuren en opnieuw installeren...kweetut ook ni hoor, lul maar wat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bedankt voor de hulp. Me firewall stond echter al uit en nog steeds doen de streams het niet.
Wat nu?
Digital Corner ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat nu?
Heb je een tent?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga mee! De Fok! Knok! Ploeg!
Dat komt omdat het Tanja is.. Het paradepaardje nooit tegensprekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef Darklight het volgende:
snap ook niet dat BB er niets van zegt dat Tanja papier gaat zitten roken
en dan dadelijk gaan zeiken als men in de buurt van haar kind rookt, hèquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik donder van verbijstering van mijn stoel om dat wijf![]()
dat was Tanjaquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
Roel: ik voel me keigeil
Dido: nu nog?
wow.. het maakt geluid zonder te zeiken over een verpeste zwangerschap of gebrek aan peukenquote:
Niet Tanja, maar Natte Liequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
Roel en Tanja gaan staren, worden ze dadelijk veriiefd
Jaaaaaaa doe es!!!!!!!!!!
Wat een zeikerd zegquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob roddelt weerover ingrid en menno...
Linda: het is voor hun wel leuk
Rob: maar voor ons niet..
dan praat hij weer verder dat het niet echt is
wat een zielepiet.. voordat hij het huis in ging had hij het erover dat hij sex zou hebben en de vrouwen voor hem zou winnen..
bedoel ik idd, ik zat nog met die junkie in mijn kopquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een zeikerd zeg![]()
![]()
.
Ingrid en Menno.
Nu wel weer, was even weg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef Djoj het volgende:
Jullie wel beeld op stream 1?
Voelt ie dat met zijn "nep"been??quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Rob: "ik voel dat ze nog niks mee hebben gemaakt. Als je ze eens een keer goed de huid vol scheldt sterven ze bijna"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Rob: "ik voel dat ze nog niks mee hebben gemaakt. Als je ze eens een keer goed de huid vol scheldt sterven ze bijna"
Ik wil echt dat huis in.. ik wil hem anaal penetreren met alle kunstbenen die ik kan vinden en hem vervolgens verzuipen in de jacuzi
zow.. dat lucht op
Hm, die wil ik pas zinvol gewelden als het babytje eruit isquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Heb je een tent?
Ik blijf namelijk wel een week om Tanja op te wachten![]()
Ja maar dat geroddel kan ik ook niet uitstaan.. en rob die met alle winden meelultquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:52 schreef teamlead het volgende:
"ze mag blij zijn dat ze hier zit, heeft een uitkerinkje, krijgt hier wat geld voor, hoeft niks te doen"
3x raden wie dit zei...
maar goed.. ben het wel met hem eens dat de zeug op moet houden met zeiken
hahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, die wil ik pas zinvol gewelden als het babytje eruit is
Maar dan gaan we los
en tussen de regels door klaagt hij net zo hard dat hij vanalles te kort komt......quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:54 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja maar dat geroddel kan ik ook niet uitstaan.. en rob die met alle winden meelult![]()
en dat ze niets wilde eten vanmorgen en dan klaagt dát ze niets te eten heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Linda roddelt weer dat tanja liever een jongetje wilde
Ze is gewoon niet goed bij haar hoofd. Echt. Ze staat compleet buiten de werkelijkheid. het zal wel kort door de bocht zijn, maar volgens mij is dit een gevalletje Raad voor de Kinderbescherming in de dopquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan dadelijk gaan zeiken als men in de buurt van haar kind rookt, hè
sterker nog, je moet eerst je handen wassen voordat je haar kind op mag pakken.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat ze niets wilde eten vanmorgen en dan klaagt dát ze niets te eten heeft.
dat ze asbakken loopt af te struinen, dat ze alleen maar klaagt, de kont tegen de krib aan het gooien is, terwijl iedereen probeert aardig te zijn en te blijven de hele tijd, dat ze blij moet zijn dat ze in BB zit, uitkering + geld toe van BB, en dan over niets en niets blij kunnen zijn, dat ze domme dingen zegt tav haar kindje, dat het eens op houdt , het medeleven vd bewoners, dat ze haar krediet goed aan het verspelen is dus.
en ze hebben daar gewoon helemaal gelijk in.
papier rokende egoïstisch egocentrisch junk
Dan blijven we hangen, die Chantal moet namelijk ook nooit meer kunnen lachen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, die wil ik pas zinvol gewelden als het babytje eruit is
Maar dan gaan we los
hahaha mooi zo, gaat leuke tv wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef Djoj het volgende:
Van de Talpa site...dus for sure dat dit een tv-item wordt.![]()
De week loopt ten einde, de boodschappen in het Huis beginnen op te raken. Zo ook de sigaretten en shag. Verstokte rokers Dido, Roel en Chantal redden zich aardig. Hoewel Roel al wel heeft voorgesteld een pijp te maken. Zwangere Tanja krijgt echter al afkickverschijnselen. Als een sluwe stroper verzamelt zij opgerookte sigaretten uit de asbak. Van de resterende tabak draait ze nieuwe shagjes. Een andere manier om haar verslaving te voeden; peukjes uit de asbak oproken.
Kijk je niet alle vier tegelijk?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:58 schreef teamlead het volgende:
ik zap ff naar stream 3... hebben ze het nu over verkrachtingsspelletjes
Zoals ze nu doet, idd, dan ben ik bang dat als dadelijk het 'daadwerkelijke' moederschap ook tegenvalt, namelijk dus dat je 3 keer per nacht je nest uit moet, je niet alles meer zo spontaan kan doen, oppas geregeld moet worden, je geld op gaat aan luiers en babyvoeding, ipv sigs en drank, minder makkelijk de aandacht van mannen krijgt, de vadervhkindje het helemaal af laat weten, dat ze dan dat op de baby gaat afreageren, in de zin van "geen zin meer an, neem jij hem maar"quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet goed bij haar hoofd. Echt. Ze staat compleet buiten de werkelijkheid. het zal wel kort door de bocht zijn, maar volgens mij is dit een gevalletje Raad voor de Kinderbescherming in de dop![]()
O ik let nooit op Chantal eigenlijk...quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dan blijven we hangen, die Chantal moet namelijk ook nooit meer kunnen lachen!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat ze niets wilde eten vanmorgen en dan klaagt dát ze niets te eten heeft.
dat ze asbakken loopt af te struinen, dat ze alleen maar klaagt, de kont tegen de krib aan het gooien is, terwijl iedereen probeert aardig te zijn en te blijven de hele tijd, dat ze blij moet zijn dat ze in BB zit, uitkering + geld toe van BB, en dan over niets en niets blij kunnen zijn, dat ze domme dingen zegt tav haar kindje, dat het eens op houdt , het medeleven vd bewoners, dat ze haar krediet goed aan het verspelen is dus.
en ze hebben daar gewoon helemaal gelijk in.
papier rokende egoïstisch egocentrisch junk
Vetquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef Djoj het volgende:
Van de Talpa site...dus for sure dat dit een tv-item wordt.![]()
De week loopt ten einde, de boodschappen in het Huis beginnen op te raken. Zo ook de sigaretten en shag. Verstokte rokers Dido, Roel en Chantal redden zich aardig. Hoewel Roel al wel heeft voorgesteld een pijp te maken. Zwangere Tanja krijgt echter al afkickverschijnselen. Als een sluwe stroper verzamelt zij opgerookte sigaretten uit de asbak. Van de resterende tabak draait ze nieuwe shagjes. Een andere manier om haar verslaving te voeden; peukjes uit de asbak oproken.
Als je ziet hoe 'zakelijk' oftewel egoïstisch ze nu al met het kind omgaat, voorspelt dat niet veel goeds. Waar is die roze wolk? Het is te hopen dat die straks nog komt met de bevalling. Maar ze lijkt absoluut niet te bevatten dat het kindje er nu al ís, in haar buik, en dat ze er nu al verantwoordelijk voor is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Zoals ze nu doet, idd, dan ben ik bang dat als dadelijk het 'daadwerkelijke' moederschap ook tegenvalt, namelijk dus dat je 3 keer per nacht je nest uit moet, je niet alles meer zo spontaan kan doen, oppas geregeld moet worden, je geld op gaat aan luiers en babyvoeding, ipv sigs en drank, minder makkelijk de aandacht van mannen krijgt, de vadervhkindje het helemaal af laat weten, dat ze dan dat op de baby gaat afreageren, in de zin van "geen zin meer an, neem jij hem maar"
Ja dat had dido ook toegegeven.. omdat Rikkert toch wel onterecht boos deed..quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:03 schreef Maurisico het volgende:
rob ontzettende Spartacus... "Ik snoep niet, heb slechts één snoepje op... toevallig omdat ik erbij zat..."
rob heeft ook door wie wie wegstemt. Die twee hebben geen gesprek gehad met Rikkert...tssss...vinden het dan ook logisch dat Rikkrt eruit ligt... tsssss...
Hé rob ontzettende held, vertel dit verhaal eens in de groep....
[ off topic: rikkert vertelde vandaag in Brabants Dagblad dat Dido hem nomineerde omdat Rikkert opmerking maakte over het dichtslaan van een deur voor zijn neus. Rikkert sprak hier Dido op aan. zo zie ja maar wat een rancuneuze bitch die dido is..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |