Wat een zeikerd zegquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob roddelt weerover ingrid en menno...
Linda: het is voor hun wel leuk
Rob: maar voor ons niet..
dan praat hij weer verder dat het niet echt is
wat een zielepiet.. voordat hij het huis in ging had hij het erover dat hij sex zou hebben en de vrouwen voor hem zou winnen..
bedoel ik idd, ik zat nog met die junkie in mijn kopquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een zeikerd zeg![]()
![]()
.
Ingrid en Menno.
Nu wel weer, was even weg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef Djoj het volgende:
Jullie wel beeld op stream 1?
Voelt ie dat met zijn "nep"been??quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Rob: "ik voel dat ze nog niks mee hebben gemaakt. Als je ze eens een keer goed de huid vol scheldt sterven ze bijna"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Rob: "ik voel dat ze nog niks mee hebben gemaakt. Als je ze eens een keer goed de huid vol scheldt sterven ze bijna"
Ik wil echt dat huis in.. ik wil hem anaal penetreren met alle kunstbenen die ik kan vinden en hem vervolgens verzuipen in de jacuzi
zow.. dat lucht op
Hm, die wil ik pas zinvol gewelden als het babytje eruit isquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Heb je een tent?
Ik blijf namelijk wel een week om Tanja op te wachten![]()
Ja maar dat geroddel kan ik ook niet uitstaan.. en rob die met alle winden meelultquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:52 schreef teamlead het volgende:
"ze mag blij zijn dat ze hier zit, heeft een uitkerinkje, krijgt hier wat geld voor, hoeft niks te doen"
3x raden wie dit zei...
maar goed.. ben het wel met hem eens dat de zeug op moet houden met zeiken
hahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, die wil ik pas zinvol gewelden als het babytje eruit is
Maar dan gaan we los
en tussen de regels door klaagt hij net zo hard dat hij vanalles te kort komt......quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:54 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja maar dat geroddel kan ik ook niet uitstaan.. en rob die met alle winden meelult![]()
en dat ze niets wilde eten vanmorgen en dan klaagt dát ze niets te eten heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Linda roddelt weer dat tanja liever een jongetje wilde
Ze is gewoon niet goed bij haar hoofd. Echt. Ze staat compleet buiten de werkelijkheid. het zal wel kort door de bocht zijn, maar volgens mij is dit een gevalletje Raad voor de Kinderbescherming in de dopquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan dadelijk gaan zeiken als men in de buurt van haar kind rookt, hè
sterker nog, je moet eerst je handen wassen voordat je haar kind op mag pakken.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat ze niets wilde eten vanmorgen en dan klaagt dát ze niets te eten heeft.
dat ze asbakken loopt af te struinen, dat ze alleen maar klaagt, de kont tegen de krib aan het gooien is, terwijl iedereen probeert aardig te zijn en te blijven de hele tijd, dat ze blij moet zijn dat ze in BB zit, uitkering + geld toe van BB, en dan over niets en niets blij kunnen zijn, dat ze domme dingen zegt tav haar kindje, dat het eens op houdt , het medeleven vd bewoners, dat ze haar krediet goed aan het verspelen is dus.
en ze hebben daar gewoon helemaal gelijk in.
papier rokende egoïstisch egocentrisch junk
Dan blijven we hangen, die Chantal moet namelijk ook nooit meer kunnen lachen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, die wil ik pas zinvol gewelden als het babytje eruit is
Maar dan gaan we los
hahaha mooi zo, gaat leuke tv wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef Djoj het volgende:
Van de Talpa site...dus for sure dat dit een tv-item wordt.![]()
De week loopt ten einde, de boodschappen in het Huis beginnen op te raken. Zo ook de sigaretten en shag. Verstokte rokers Dido, Roel en Chantal redden zich aardig. Hoewel Roel al wel heeft voorgesteld een pijp te maken. Zwangere Tanja krijgt echter al afkickverschijnselen. Als een sluwe stroper verzamelt zij opgerookte sigaretten uit de asbak. Van de resterende tabak draait ze nieuwe shagjes. Een andere manier om haar verslaving te voeden; peukjes uit de asbak oproken.
Kijk je niet alle vier tegelijk?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:58 schreef teamlead het volgende:
ik zap ff naar stream 3... hebben ze het nu over verkrachtingsspelletjes
Zoals ze nu doet, idd, dan ben ik bang dat als dadelijk het 'daadwerkelijke' moederschap ook tegenvalt, namelijk dus dat je 3 keer per nacht je nest uit moet, je niet alles meer zo spontaan kan doen, oppas geregeld moet worden, je geld op gaat aan luiers en babyvoeding, ipv sigs en drank, minder makkelijk de aandacht van mannen krijgt, de vadervhkindje het helemaal af laat weten, dat ze dan dat op de baby gaat afreageren, in de zin van "geen zin meer an, neem jij hem maar"quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet goed bij haar hoofd. Echt. Ze staat compleet buiten de werkelijkheid. het zal wel kort door de bocht zijn, maar volgens mij is dit een gevalletje Raad voor de Kinderbescherming in de dop![]()
O ik let nooit op Chantal eigenlijk...quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dan blijven we hangen, die Chantal moet namelijk ook nooit meer kunnen lachen!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat ze niets wilde eten vanmorgen en dan klaagt dát ze niets te eten heeft.
dat ze asbakken loopt af te struinen, dat ze alleen maar klaagt, de kont tegen de krib aan het gooien is, terwijl iedereen probeert aardig te zijn en te blijven de hele tijd, dat ze blij moet zijn dat ze in BB zit, uitkering + geld toe van BB, en dan over niets en niets blij kunnen zijn, dat ze domme dingen zegt tav haar kindje, dat het eens op houdt , het medeleven vd bewoners, dat ze haar krediet goed aan het verspelen is dus.
en ze hebben daar gewoon helemaal gelijk in.
papier rokende egoïstisch egocentrisch junk
Vetquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef Djoj het volgende:
Van de Talpa site...dus for sure dat dit een tv-item wordt.![]()
De week loopt ten einde, de boodschappen in het Huis beginnen op te raken. Zo ook de sigaretten en shag. Verstokte rokers Dido, Roel en Chantal redden zich aardig. Hoewel Roel al wel heeft voorgesteld een pijp te maken. Zwangere Tanja krijgt echter al afkickverschijnselen. Als een sluwe stroper verzamelt zij opgerookte sigaretten uit de asbak. Van de resterende tabak draait ze nieuwe shagjes. Een andere manier om haar verslaving te voeden; peukjes uit de asbak oproken.
Als je ziet hoe 'zakelijk' oftewel egoïstisch ze nu al met het kind omgaat, voorspelt dat niet veel goeds. Waar is die roze wolk? Het is te hopen dat die straks nog komt met de bevalling. Maar ze lijkt absoluut niet te bevatten dat het kindje er nu al ís, in haar buik, en dat ze er nu al verantwoordelijk voor is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Zoals ze nu doet, idd, dan ben ik bang dat als dadelijk het 'daadwerkelijke' moederschap ook tegenvalt, namelijk dus dat je 3 keer per nacht je nest uit moet, je niet alles meer zo spontaan kan doen, oppas geregeld moet worden, je geld op gaat aan luiers en babyvoeding, ipv sigs en drank, minder makkelijk de aandacht van mannen krijgt, de vadervhkindje het helemaal af laat weten, dat ze dan dat op de baby gaat afreageren, in de zin van "geen zin meer an, neem jij hem maar"
Ja dat had dido ook toegegeven.. omdat Rikkert toch wel onterecht boos deed..quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:03 schreef Maurisico het volgende:
rob ontzettende Spartacus... "Ik snoep niet, heb slechts één snoepje op... toevallig omdat ik erbij zat..."
rob heeft ook door wie wie wegstemt. Die twee hebben geen gesprek gehad met Rikkert...tssss...vinden het dan ook logisch dat Rikkrt eruit ligt... tsssss...
Hé rob ontzettende held, vertel dit verhaal eens in de groep....
[ off topic: rikkert vertelde vandaag in Brabants Dagblad dat Dido hem nomineerde omdat Rikkert opmerking maakte over het dichtslaan van een deur voor zijn neus. Rikkert sprak hier Dido op aan. zo zie ja maar wat een rancuneuze bitch die dido is..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |