Dat is dan ook wel weer waarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:29 schreef milagro het volgende:
Nee, want dat gebeurt toch niet.
Veel leuker is het om te zien wie er puur aan zichzelf denkt, en dat dan te bestraffen door de hele groep te pakken.
Krijgen we tenminste eens écht kabaal in de tent.
Nee joh, dat went snel hoor, niet roken. Hou ze maar verslaafd, dat is leuker.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of roken=exit
Zijn we snel van Tanja af![]()
hij is toch de koning van het huis? Natuurlijk heeft hij er recht op om te weten wat er aan de hand is.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar bemoeit die lamzak zich toch mee
Weet ik veel maar als ie op die bank zit zal ik persoonlijk voor zorgen dat ie eruit vliegtquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar bemoeit die lamzak zich toch mee
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Weet ik veel maar als ie op die bank zit zal ik persoonlijk voor zorgen dat ie eruit vliegten daarna wacht ik hem op
![]()
Morgen zijn ze nog steeds verslaafd hoor, maar wel héél chagrijnigquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
Nee joh, dat went snel hoor, niet roken. Hou ze maar verslaafd, dat is leuker.![]()
Wat vaag weer zeg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:31 schreef floopzz het volgende:
roel, wat doe je nu!!
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
"Echt slecht als je nu papier rookt"
Tanja : boeien !
Roel : goeie zet, Tan!
Fijn om verslaafd te zijn
Ik ga mee! De Fok! Knok! Ploeg!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Weet ik veel maar als ie op die bank zit zal ik persoonlijk voor zorgen dat ie eruit vliegten daarna wacht ik hem op
![]()
ja met een leuk muziekje eronder, en dan al die trieste momentjes achter elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:36 schreef Gert het volgende:wat een dope-headz... zeker weten dat dit een TV-item wordt.
![]()
wat een stelletje slapjanussen, ongelofelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:36 schreef Gert het volgende:wat een dope-headz... zeker weten dat dit een TV-item wordt.
![]()
Ik donder van verbijstering van mijn stoel om dat wijfquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
"Echt slecht als je nu papier rookt"
Tanja : boeien !Roel : goeie zet, Tan!
Fijn om verslaafd te zijn
Gaan jullie pootrammen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga mee! De Fok! Knok! Ploeg!
nieuwe pc kopenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bedankt voor de hulp. Me firewall stond echter al uit en nog steeds doen de streams het niet.
GEREED staat er bij elke stream en als ik op play druk staat er niets.
Wat nu?
Duraf pleuren en opnieuw installeren...kweetut ook ni hoor, lul maar wat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bedankt voor de hulp. Me firewall stond echter al uit en nog steeds doen de streams het niet.
Wat nu?
Digital Corner ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat nu?
Heb je een tent?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga mee! De Fok! Knok! Ploeg!
Dat komt omdat het Tanja is.. Het paradepaardje nooit tegensprekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef Darklight het volgende:
snap ook niet dat BB er niets van zegt dat Tanja papier gaat zitten roken
en dan dadelijk gaan zeiken als men in de buurt van haar kind rookt, hèquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik donder van verbijstering van mijn stoel om dat wijf![]()
dat was Tanjaquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
Roel: ik voel me keigeil
Dido: nu nog?
wow.. het maakt geluid zonder te zeiken over een verpeste zwangerschap of gebrek aan peukenquote:
Niet Tanja, maar Natte Liequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
Roel en Tanja gaan staren, worden ze dadelijk veriiefd
Jaaaaaaa doe es!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |