Och jezus, waar wilde die zemelaar het dan met haar over hebben?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft Rob al met Ingrid gepraat zoals ie van plan was?
Ik heb stiekem hoop dat ze hem gaat nomineren.
Tsk, ze zijn echt wel hardquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
BB ging er toch zo prat op echt KEIHARD te zijn dit jaar? Ik heb er werkelijk nog NIETS van gezien. Ik zat te smullen toen limsaplot na 1 dag het huis uit werd gemieterd, 3 weken verder en er is 1 iemand uit, via een halfzachte norminatieronde. MIETJES!
Euh vanmorgen zei ie tegen Dido dat ie wilde weten hoe het zat tussen Ingrid en Menno want hij dacht dat Menno niet bij haar past; 'Ik wil weten wat er aan de hand is'quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och jezus, waar wilde die zemelaar het dan met haar over hebben?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:19 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN: binnengekomen persbericht:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:19 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN: binnengekomen persbericht:
Actiegroep Fok gijzelt goederentransport
Een actiegroep die zich Fok noemt heeft zich een goederentransport van Albert Heijn meester gemaakt. De vrachtauto was op weg naar Aalsmeer waar het in opdracht van Talpa het Big Brother huis zou voorzien van nieuwe levensmiddelen.
De groep heeft via haar forum bekend gemaakt de vracht vanavond alsnog onder voorwaarden geleverd wordt. Men eist in ruil daarvoor meer - liefst permanente- geslachtsgemeenschap in het huis. Daarnaast is er bij de BB-redactie een eis neergelegd voor een vijfde internetstream die permanent op de douches staat. De woordvoerder van de actiegroep, een zekere "Regenworm" legde op de laatste eis opvallend genoeg nogal wat nadruk. Regenworm benadrukte voorts dat de sigaretten en de zogenaamde "lollieknotsen" in beslag zijn genomen.
Politiewoordvoerder Willem Woelders, chef recherche Amsterdam, staat wederom voor een raadsel. "Het moet niet gekker worden in dit land" aldus Woelders. Eerder deze week wordt er 300 kg cocaine geeist, en nu weer geslachtsgemeenschap". Woelders zegt dat zijn team onderzoekt of er verband bestaat tussen de twee zaken. "Voor permanente geslachtsgemeenschap kun je immers best 300 kg Coke gebruiken" aldus Woelders.
En ze smult er van.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:18 schreef BB-King het volgende:
Dido wordt verkracht...
Tanja oppert hetzelfde!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:15 schreef Pinball het volgende:
Wie woont er in de buurt van dat huis?
Lege (maar hele) pakjes sigaretten over die schutting. Kijken hoe ze naar buiten stormen
Ga ik hier klaarzitten om die gezichten te cappen
firewall instellingenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Terug van weggeweest..... me vorige modem was kapot.. heb nu eindelijk een andere modem.
Maar bij mij doen de streams het niet
Hoe kan dat nou??? Dat kan toch niet aan het modem liggen (me modem werkt volgens mij nog niet perfect)
Die staat op het moment uit, misschien de firewall van xp niet maar volgens mij wel.quote:
Of roken=exitquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
Tanja heeft wel eenboete over voor een over de schutting gegooid pakje sigs.
Kom op, jongens, DOE EENS!!!!
En dan de boete verhalen op ALLE bewoners![]()
![]()
Waar bemoeit die lamzak zich toch meequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euh vanmorgen zei ie tegen Dido dat ie wilde weten hoe het zat tussen Ingrid en Menno want hij dacht dat Menno niet bij haar past; 'Ik wil weten wat er aan de hand is'zo sprak hij.
Ik wil dat ie d'r kwaad maakt en ze hem gaat nomineren![]()
nee goed gezien, maar ja, rob kan wel goed hinkelen natuurlijkquote:
Nee, want dat gebeurt toch niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of roken=exit
Zijn we snel van Tanja af![]()
Rob blijft verbazen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
nee goed gezien, maar ja, rob kan wel goed hinkelen natuurlijk![]()
Nee alleen op Rob.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
Tanja heeft wel eenboete over voor een over de schutting gegooid pakje sigs.
Kom op, jongens, DOE EENS!!!!
En dan de boete verhalen op ALLE bewoners![]()
![]()
Netwerkverbindingen, eigenschappen van netwerkverbinding kiezen, en dan tabblad geavanceerd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Die staat op het moment uit, misschien de firewall van xp niet maar volgens mij wel.
Waar kon ik dat ook alweer zien, zie hem nergens bij configuratiescherm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |