dat denken Ingrid & Dido ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:02 schreef regenworm het volgende:
Tanja zit nog steeds in de DKB.
Zal wel een peukje hebben gekregen.
ik hoorde iemand net al zeggen dat ze weer op dr normale hoeveelheid zit van voor de zwangerschap....quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
Tanja klaagde ook dat ze nog niets gegeten had.
Maar er was gewoon nog brood , ook voor haar, alleen dat lust ze niet.
Ze moet dus gewoon niet zeiken over ontbijt, het gaat haar net zo goed enkel om d'r nicotine
Die Hagenezen en rotterdammers met hun afschuwelijke dialect, tis toch echt vloei!quote:
ach die zwangerschap was toch al verpest, dus boeiuh of je je kindje met 6 keer zoveel nicotine opzadeltquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:03 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik hoorde iemand net al zeggen dat ze weer op dr normale hoeveelheid zit van voor de zwangerschap....
Ach ja... Het is een beetje als "Ik heb tegen me vriend gezegd dat hij is moet opschieten"quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Die Hagenezen en rotterdammers met hun afschuwelijke dialect, tis toch echt vloei!![]()
En handen wassen voor je in de asbakaan het kind zit!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ach die zwangerschap was toch al verpest, dus boeiuh of je je kindje met 6 keer zoveel nicotine opzadelt
maar als het meisje dadelijk geboren is mag niemand meer roken in haar omgeving, want dat vindt Tanja niet gezond![]()
ja en handen wassenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ach die zwangerschap was toch al verpest, dus boeiuh of je je kindje met 6 keer zoveel nicotine opzadelt
maar als het meisje dadelijk geboren is mag niemand meer roken in haar omgeving, want dat vindt Tanja niet gezond![]()
vloeipapier, maar 'los' zeggen we gewoon vloe dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Die Hagenezen en rotterdammers met hun afschuwelijke dialect, tis toch echt vloei!![]()
Maar die heeft net een asbak leeggelikt, dus die ruikt wel uit der giechel ja!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:06 schreef regenworm het volgende:
ze gaan tanja ruiken hihiihih
haha, die was goedquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:09 schreef teun911 het volgende:
Tanja: jullie zjin echt erg, vreselijk..
Ja je gaat ver als je echt verslaafd bentquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Marrije het volgende:
Zit Roel nou aan Tanja te snuffelen om te checken of ze heeft gerookt?, whaaaaaaaaahahaha.
De enigste die vreselijk is, is zijzelf. Wat vind ik dat een stomme doosquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Jullie zijn echt erg.. vreselijk"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Marrije het volgende:
Zit Roel nou aan Tanja te snuffelen om te checken of ze heeft gerookt?, whaaaaaaaaahahaha.
Hij vertrouwt haar voor geen meter....quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Marrije het volgende:
gelijk heeft hij, want tanja krijgt bijna alles voor elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Marrije het volgende:
t zal een combi zijn dus oven en magnetron in eenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef Kokstra het volgende:
Gebruiken ze nu de oven als magnetron? Of is dat iets nieuws?
Wellicht is het zo'n combi-ding.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef Kokstra het volgende:
Gebruiken ze nu de oven als magnetron? Of is dat iets nieuws?
Tssk! Ja!quote:
Misschien kan ze haar prijs nog ruilen tegen een volle asbak uit de regiekamerquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:11 schreef EmjaY het volgende:
Tanja heeft toch niet voor niets 2234 van die buikbedekdoeken gekregen![]()
Ze heeft er immers vele moeilijke vragen voor moeten beantwoorden![]()
ik fiets er wel ff naar toen buikbanden voor een pakje peuken lijkt mij een leuke ruilquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien kan ze haar prijs nog ruilen tegen een volle asbak uit de regiekamer
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:15 schreef Pinball het volgende:
Wie woont er in de buurt van dat huis?
Lege (maar hele) pakjes sigaretten over die schutting. Kijken hoe ze naar buiten stormen
Ga ik hier klaarzitten om die gezichten te cappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |