gezannik kan ook leuk zijn kijk maar rob en chantalquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
En toen zei je dat je zou gaan. Ga dan, huilie![]()
Dat gezanik over geen bloot is een stuk irritanter dan geen bloot
wordt een leuk tv momentjequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
zei de zeug nu net echt dat ze al peuken uit de asbak gevist had?![]()
Ja vanochtend heeft ze dat gedaan...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
zei de zeug nu net echt dat ze al peuken uit de asbak gevist had?Zo verslaafd ben ik nog niet eens zeg.... Laat ze nog maar een dag of wat wachten op de boodschappen....
Zo verslaafd ben ík dus wel.... Ik zou dan ook helemaal krankjorem en zéér onleuk worden op zo'n moment... Wat mij betreft mogen die sigaretten dan ook nog wel ff wegblijven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
zei de zeug nu net echt dat ze al peuken uit de asbak gevist had?Zo verslaafd ben ik nog niet eens zeg.... Laat ze nog maar een dag of wat wachten op de boodschappen....
stel dat ze krijgt zou ze de andere ook geven of zou er een opdracht aan zitten jij mag wel zij niet...en dan gaan nominerenquote:
hmz.. ik zorg gewoon dat ik genoeg voorraad heb,.. met 2 pakjes per dag zal ik wel moetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo verslaafd ben ík dus wel.... Ik zou dan ook helemaal krankjorem en zéér onleuk worden op zo'n moment... Wat mij betreft mogen die sigaretten dan ook nog wel ff wegblijven.
ow da's een mooie... ze zou namelijk altijd voor de groep kiezen... toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:50 schreef Knurkie het volgende:
stel dat ze krijgt zou ze de andere ook geven of zou er een opdracht aan zitten jij mag wel zij niet...en dan gaan nomineren![]()
Het ging niet over anticonceptie, maar juist over Chantal die zwanger wil worden. En volgens mij is algemeen bekend dat de menstruatie nou niet echt het beste moment is om te proberen om zwanger te worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
Uit de bijsluiter van mijn pil blijkt dat je in die week blijkbaar wél vruchtbaar kunt zijn... Als je namelijk in de eerste week van je strip een pil vergeet is dat het meest vervelende, zéker als je in de zeven voorafgaande dagen sex hebt gehad!! De zeven voorafgaande dagen kunnen dus nog tijdens je ongesteldheid vallen (sperma heeft de neiging om wat langer te blijven leven)![]()
Ja dat is ook bijna het enige waar ze over praten..quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:50 schreef elskreeft het volgende:
kijk Tanja eens assertief worden zo zonder peuken: gaat zelfs naar de DBK om te vragen wanneer de boodschappen komen (het gaat ECHT alleen om de sigaretten in dit huis).
precies dus dan is het niemand rokenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
ow da's een mooie... ze zou namelijk altijd voor de groep kiezen... toch?
Ik denk dat dat net als de eerste keer op woensdag is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Falco het volgende:
Ik heb zo'n zin in de nominaties eigenlijk. Die moeten van het weekend toch komen lijkt me!
Morgen hoorde ik een bewoner zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Falco het volgende:
Ik heb zo'n zin in de nominaties eigenlijk. Die moeten van het weekend toch komen lijkt me!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef Darklight het volgende:
Nu Tanja gaat zeuren, moet BB ze nog langer laten wachten
En dan zeggen omdat er gezeurd is, krijgen jullie dit weekeinde geen boodschappen
Als het de volgende nominaties zijn wow.. dat zou super zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Falco het volgende:
Ondertussen in de DBK: "Beste Tanja, Big Brother had vanmorgen een lekke band en kon dus geen boodschappen halen, tot maandagquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:50 schreef elskreeft het volgende:
kijk Tanja eens assertief worden zo zonder peuken: gaat zelfs naar de DBK om te vragen wanneer de boodschappen komen (het gaat ECHT alleen om de sigaretten in dit huis).
Zeiden wij ook altijd hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net als de eerste keer op woensdag is.
Zegt Roel nou de hele tijd "vloe" trouwens, in plaats van "vloei"
En Ralph niet? Die kans is ook 0 volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Als het de volgende nominaties zijn wow.. dat zou super zijn
1. Roel (is al de lul)
2. Lieske
3. Tanja
Dan heeft hummie echt een probleem![]()
dan gaat tanja weer dreigen dat ze deruit stapt krijgen we dat gezeik weerquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef Darklight het volgende:
Nu Tanja gaat zeuren, moet BB ze nog langer laten wachten
En dan zeggen omdat er gezeurd is, krijgen jullie dit weekeinde geen boodschappen
Tanja: ow, mag ik jou asbak dan hebben?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:54 schreef Kokstra het volgende:
Ondertussen in de DBK: "Beste Tanja, Big Brother had vanmorgen een lekke band en kon dus geen boodschappen halen, tot maandag"
Niet hét moment nee, maar je kunt zomaar eens 'raakschieten' tijdens die dagen. Zeker als je alweer aan het einde van je ongesteldheid zit. Zo dom was de opmerking van Linda dan ook niet....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het ging niet over anticonceptie, maar juist over Chantal die zwanger wil worden. En volgens mij is algemeen bekend dat de menstruatie nou niet echt het beste moment is om te proberen om zwanger te worden.
Ik ben bang voor het laatste...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou BB dit keer eens écht volhouden en de boodschappen langer vasthouden (al was het alleen maar om nogmaals héél erg duidelijk te stellen dat zíj de dienst uitmaken) Of krijgt Tanja haar zin?
Ja kan ook, maar het vrjiwel zeker denk ik dat Lieske weer op de nominatie lijst staat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Ralph niet? Die kans is ook 0 volgens mij.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het laatste...
1. Roelquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Als het de volgende nominaties zijn wow.. dat zou super zijn
1. Roel (is al de lul)
2. Lieske
3. Tanja
Dan heeft hummie echt een probleem![]()
In Den Haag ook, hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:55 schreef Dynabite het volgende:
Ja..in Rotterdam zeggen we vloe.
Laten we hopen dat er dan nog een vierde bij zit. Die is dan de klos.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
1. Roel
2. Ralph
3. Lieske
Dat wordt dan een lastige keuze...
nee Roel staat zo wie zo genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Als Roel er geen stem bij krijgt, en drie anderen krijgen elk ten minste twee stemmen, dan blijft Roel toch buiten schot?
In amsterdam ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:55 schreef Dynabite het volgende:
Ja..in Rotterdam zeggen we vloe.
Dus Roel sowieso. Ja, ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee Roel staat zo wie zo genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |