Gaan jullie pootrammen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga mee! De Fok! Knok! Ploeg!
nieuwe pc kopenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bedankt voor de hulp. Me firewall stond echter al uit en nog steeds doen de streams het niet.
GEREED staat er bij elke stream en als ik op play druk staat er niets.
Wat nu?
Duraf pleuren en opnieuw installeren...kweetut ook ni hoor, lul maar wat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bedankt voor de hulp. Me firewall stond echter al uit en nog steeds doen de streams het niet.
Wat nu?
Digital Corner ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat nu?
Heb je een tent?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga mee! De Fok! Knok! Ploeg!
Dat komt omdat het Tanja is.. Het paradepaardje nooit tegensprekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef Darklight het volgende:
snap ook niet dat BB er niets van zegt dat Tanja papier gaat zitten roken
en dan dadelijk gaan zeiken als men in de buurt van haar kind rookt, hèquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik donder van verbijstering van mijn stoel om dat wijf![]()
dat was Tanjaquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
Roel: ik voel me keigeil
Dido: nu nog?
wow.. het maakt geluid zonder te zeiken over een verpeste zwangerschap of gebrek aan peukenquote:
Niet Tanja, maar Natte Liequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
Roel en Tanja gaan staren, worden ze dadelijk veriiefd
Jaaaaaaa doe es!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |