quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piet_Paaltjens
Dan posten we em volquote:
Ahem. We hebben het hier over een van de grote dichters van ons land, die toevalligerwijs uit Friesland komt.quote:
Dan moet dat heel snel, want zo heel lang blijf ik neit meer opquote:
LOLquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Misu laat me toch een stinkende scheet
Niet leuk meer
Dat zou je niet zeggen als je hier zatquote:
Dan moet er gespoten worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:06 schreef qu63 het volgende:
Volgens mij krijgen de plantjes nu veel te weinig water..
Met een hele lange!quote:
Ipv het roze beertjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is een zogenaamde Sly-olifant.
Je gaat toch niet het slowchat uitblazen?quote:
Wat een flauwe kerel, zeg. Zoveel verzorging vergt zo'n beest nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil een olifant als huisdier, maar dat mag niet van mijn vriendje
Nee, nog tweehonderdzoveel posts te gaan!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef livEliveD het volgende:
Je gaat toch niet het slowchat uitblazen?![]()
Nee, dat zei ik ook al. Hij hoeft niet zo vaak mee te wandelen als een hond, kattebak hoeft niet schoongemaakt, hij verzorgt zichzelf een heel end. We moeten misschien wel op zoek naar een hutje met een wat grotere tuin, maar je moet er iets voor over hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een flauwe kerel, zeg. Zoveel verzorging vergt zo'n beest nou ook weer niet.
Misschien dat hij zwicht als jij in ruil weer stopt met roken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:18 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dat zei ik ook al. Hij hoeft niet zo vaak mee te wandelen als een hond, kattebak hoeft niet schoongemaakt, hij verzorgt zichzelf een heel end. We moeten misschien wel op zoek naar een hutje met een wat grotere tuin, maar je moet er iets voor over hebben.
Homo's zijn liev. En voor Piet heb ik een zwak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef het_fokschaap het volgende:
Lupa haalt nog meer homo's naar de WFL-SC
Nou, dat zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien dat hij zwicht als jij in ruil weer stopt met roken?
gezelligheid kent geen tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef miss_sly het volgende:
doet hi demonstratief de tuindeur dicht om de rook buiten te houden
In ieder geval geen rookquote:
Ik vrees dat ik mij ongeveer net zo zou gedragen. Wil hij je nog wel zoenen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dat zou zomaar kunnen
Hij is nog steeds en zeer demonstratief tegen: ga ik netjes in de tuin roken, doet hi demonstratief de tuindeur dicht om de rook buiten te houden
meeroken is een homeopatisch medicijn tegen longkankerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mij ongeveer net zo zou gedragen. Wil hij je nog wel zoenen?
Ik sta zeer sceptisch tegenover homeopathie.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef het_fokschaap het volgende:
meeroken is een homeopatisch medicijn tegen longkanker
Hij mag zich van mij best even zo gedragen, maar niet te lang.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mij ongeveer net zo zou gedragen. Wil hij je nog wel zoenen?
Hm, okee... Tja, uiteindelijk is het jouw keus en zal hij ermee moeten leren leven. Of niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef miss_sly het volgende:
Hij mag zich van mij best even zo gedragen, maar niet te lang.
Ja, na kauwgom of tandenpoetsen en dat vind ik wel begrijpelijk.
Toen hij me leerde kennen en verliefd werd, rookte ik ook.
Precies.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, okee... Tja, uiteindelijk is het jouw keus en zal hij ermee moeten leren leven. Of niet.
Of jij moet ophoudenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies.
En dat hij zo doet nu omdat hij het niet leuk vindt, prima. Maar dat moet wel een keer ophouden.
Idd. Je moet er toch het beste van maken lijkt me. Ideaal wordt je partner nooit (alhoewel mijn vriendin wel een hele toffequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:28 schreef miss_sly het volgende:
En dat hij zo doet nu omdat hij het niet leuk vindt, prima. Maar dat moet wel een keer ophouden.
Das zeer vervelend!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb her en der bultjes. Was vergeten dat ik dat altijd krijg met warm weer; een soort zweetallergie. Op plekken waar ik zweet krijg ik dan kleine jeukbultjes.
het laatste taboe: zeggen dat je vriendin een kutwijf isquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:32 schreef livEliveD het volgende:
(alhoewel mijn vriendin wel een hele toffemeid is)
Mmm balen. Vooral die jeuk lijkt me irritantquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb her en der bultjes. Was vergeten dat ik dat altijd krijg met warm weer; een soort zweetallergie. Op plekken waar ik zweet krijg ik dan kleine jeukbultjes.
Ik denk niet dat ik het zou zeggen als dat het geval was nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:33 schreef het_fokschaap het volgende:
het laatste taboe: zeggen dat je vriendin een kutwijf is
Mijn partner is niet ideaal, maar ik ben wel gek op hemquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Idd. Je moet er toch het beste van maken lijkt me. Ideaal wordt je partner nooit (alhoewel mijn vriendin wel een hele toffemeid is)
Hey Piet! Moet je natuurlijk wel mijn naam juist spellen, anders ga ik niet met je neuken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet geeft lupo een knipoog..
Ach, morgen zijn ze weer weg. Ik overleef het wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:32 schreef qu63 het volgende:
Das zeer vervelend!
Kan je dr niet iets op smeren ofzo?
Houden zoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:34 schreef miss_sly het volgende:
Mijn partner is niet ideaal, maar ik ben wel gek op hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |