Bij zulke beelden loopt mijn ventilator vast wegens een te groot toerental.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Mijn ventilator draait op volle toeren!
Zo jij bent een cultuur-freakje... zie je meteen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Tranceptor het volgende:
Bezienswaardigheden in mijn vakantie-oord:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee ik ga over het algemeen meer voor het innerlijk van een land, de cultuur, de mooie steden. Maar goed deze vakantie maar eens wat anders.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo jij bent een cultuur-freakje... zie je meteen.
(Y).quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik ga over het algemeen meer voor het innerlijk van een land, de cultuur, de mooie steden. Maar goed deze vakantie maar eens wat anders.
Het zou natuurlijk wel triest zijn als je alleen ging voor het uiterlijk, dan heb je ook zo het idee dat je parasiteert op wat het land je te bieden heeft zonder dat je daar waardering voor hebt.quote:
Gaat dit over waar ik denk dat het over gaat?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel triest zijn als je alleen ging voor het uiterlijk, dan heb je ook zo het idee dat je parasiteert op wat het land je te bieden heeft zonder dat je daar waardering voor hebt.
Ja dit gaat zowel over vakantie als over Boedieboe's lijstje ook.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat dit over waar ik denk dat het over gaat?
Laat dat laatste nouquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dit gaat zowel over vakantie als over Boedieboe's lijstje ook
Ik ga verder met mijn leven, snap gewoon niet dat ik er ingetuind ben. Ik vind mezelf een beetje stompzinnig. Had ze toch een vent die het meende, ach er gebeurt hetzelfde als met KK.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat dat laatste nou
Ik hoef het niet steeds terug te lezen hier, in ieder geval.
Praat het maar lekker uit of ga verder met je leventje.
Misschien bén je het ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga verder met mijn leven, snap gewoon niet dat ik er ingetuind ben. Ik vind mezelf een beetje stompzinnig.
Of niet.quote:Had ze toch een vent die het meende, ach er gebeurt hetzelfde als met KK.
Nog nietquote:genoeg hierover zeg, .... Vakantie!
quote:
Beevquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
Bupaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hoe gaan je examens?.
quote:31-40
Uw opvattingen zijn overwegend in strijd met de tekst van de Europese Grondwet. Wij raden u dan ook aan om tegen te stemmen.
Ja, daar kwam ik ook net achterquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:36 schreef BVO het volgende:
Ja, maar die zou weer Nee-partijdig zijn..
Op al die referndumwijzers is kritiek, dat ze niet objectief zouden zijn..
Kloon?quote:Orginial is trouwens nog steeds niet teruggekeerd..
*afklopt.
Mooi toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:36 schreef BVO het volgende:
Ja, maar die zou weer Nee-partijdig zijn..
Op al die referndumwijzers is kritiek, dat ze niet objectief zouden zijn..
Orginial is trouwens nog steeds niet teruggekeerd..
*afklopt.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik me d'r nog niet in verdiept heb. Aan de ene kant is het wel stoer om nee te stemmen, maarja, waarom weet ik eigenlijk ook niet. En waarom ik JA zou stemmen weet ik ook niet. En je stemrecht niet gebruikten vind ik ook zonde, ... stel dat ik nou net de doorslaggevende factor geweest zou zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef BVO het volgende:
Die officiële www.referendumwijzer.nl is dan weer ontzettend aan de JA-kant.
Nu weet ik het ook niet meer..
*maandag maar naar debat toe gaat..
Stelling 8:quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef BVO het volgende:
Die officiële www.referendumwijzer.nl is dan weer ontzettend aan de JA-kant.
Nu weet ik het ook niet meer..
*maandag maar naar debat toe gaat..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
Stemmen ga ik sowieso, is wel je plicht in een democratie vind ik..
En doe nu eens www.echtereferendumwijzer.nlquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:55 schreef timbob het volgende:
Uw opvattingen komen voor
64%
overeen met de Grondwet.
Whahaha, volgens die van jou moet ik tegen stemmen ... en bij die andere zat ik op 65% voorquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:58 schreef BVO het volgende:
[..]
En doe nu eens www.echtereferendumwijzer.nl
Komt waarschijnlijk héél wat anders uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |