AK was een makkie je kon alles uit de tekst halen alleen ik heb het idee dat ik Nederlands verknalt hebquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef MissBliss het volgende:
@Svennie: ontslagen?
@El_Maikel: hoe ging het?
anders heb ik nog wel watquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een baan voor Svurno ? Ik weet nog wel een folderwijkje
Nederlands tekstverklaren? Dat is kut altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
AK was een makkie je kon alles uit de tekst halen alleen ik heb het idee dat ik Nederlands verknalt heb![]()
Het is nu tekstverklaren en schrijven in 1 gelukkig mag ik het door mijn slechte handschrift op de computer maken en van die vrouw mocht ik nog spellings controle en woorden tellen gebruik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nederlands tekstverklaren? Dat is kut altijd
Maar beter van AK
Op de computer? Beterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is nu tekstverklaren en schrijven in 1 gelukkig mag ik het door mijn slechte handschrift op de computer maken en van die vrouw mocht ik nog spellings controle en woorden tellen gebruik ook![]()
Maargoed ik moest een samevatting maken met maximaal 125 worden en brief met maximaal 100 en dat heb ik verprutst![]()
quote:
Ja, ik wou uitleg van Svennie dusquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:48 schreef timbob het volgende:
[..]
ShowChat #322: Hiep Hiep Hoerie voor mark_03! *O*!
Ik zou het wel lollig vinden als je er eens over ophoudtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het wel lollig dat het robotje in de OP de winst aan mij geeft als een soort boksscheidsrechter.
Dat viel me gewoon op,... verder niks eigenlijk. Jij hebt je zin toch en je extra aandacht?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou het wel lollig vinden als je er eens over ophoudt![]()
Ik probeer niet met elke post aandacht voor iets te trekken, terwijl ik zeg dat ik het er niet over wil hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat viel me gewoon op,... verder niks eigenlijk. Jij hebt je zin toch en je extra aandacht?
Ik probeer ook niet met iedere post aandacht te trekken en vandaag al helemaal niet meer. Ik heb hier weinig lol aan, ik word gedumpt, mijn verliefdheid wordt voor de gehele periode eenzijdig en jij bent pissig op me en vindt me stront ook. Verder heb je binnen no time iemand anders om aandacht van te krijgen. Jij loopt met grote glimlach weg van een vent die het echt meende met je en er voor je heeft proberen te zijn als je het moeilijk had en de waardering ervoor is nul.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik probeer niet met elke post aandacht voor iets te trekken, terwijl ik zeg dat ik het er niet over wil hebbenmaar heb jij je lol maar, het boeit me steeds minder
Nu jij er bent wel jaquote:
Ben jij ontslagen?quote:
quote:
Uhm ja, na je constante aandachtstrekkende posts van gisteren terwijl ik meerdere keren heb gevraagd of je ermee wou stoppen, was ik wel pissig. Mijn bedoeling was namelijk om dit buiten fok te houden maar das niet zo makkelijk he?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik probeer ook niet met iedere post aandacht te trekken en vandaag al helemaal niet meer. Ik heb hier weinig lol aan, ik word gedumpt, mijn verliefdheid wordt voor de gehele periode eenzijdig en jij bent pissig op me en vindt me stront ook. Verder heb je binnen no time iemand anders om aandacht van te krijgen.
Nou wat een feest![]()
![]()
![]()
![]()
In principe staat er inhoudelijk ook vrij weinig op FOK! en voor zover er iets staat MIJN kant. Ik vind het gewoon waardeloos dat je me ook nog mijn verliefdheid voor de hele tijd eenzijdig maakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm ja, na je constante aandachtstrekkende posts van gisteren terwijl ik meerdere keren heb gevraagd of je ermee wou stoppen, was ik wel pissig. Mijn bedoeling was namelijk om dit buiten fok te houden maar das niet zo makkelijk he?![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:07 schreef Tranceptor het volgende:
ik word gedumpt
quote:Verder heb je binnen no time iemand anders om aandacht van te krijgen.
Why?quote:
Uhm, mij zit niks dwars, ik vraag je niks op fok, ik negeer je gewoon. Als jij dat eens kon doen. Er zit mij niks dwars dus ik hoef niet te bellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In principe staat er inhoudelijk ook vrij weinig op FOK! en voor zover er iets staat MIJN kant. Ik vind het gewoon waardeloos dat je me ook nog mijn verliefdheid voor de hele tijd eenzijdig maakt.
Als het je echt zo dwars zat had je me ook even kunnen bellen...
Ik ben niet op staande voet ontslagen hoor. Na vrijdag is er gewoon geen werk meer voor mequote:
Das geen vetpot neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben niet op staande voet ontslagen hoor. Na vrijdag is er gewoon geen werk meer voor meEn de blijhieid is omdat ik een schurfthekel heb gekregen aan dat kloteschoffelen en kloteharken voor een armzalige €4.08 per uur.
Wat jij vindt boeit me niet, ik weet hoe het gegaan is en jij niet. Als hij het graag op fok uitvecht heeft ie pech. Ik hou het graag privé.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef Dada het volgende:
ZOWIEE je bent hem uitleg verschuldigt vind ik
Wat ik nu lees valt me aardig van je tegen
Precies.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat jij vindt boeit me niet, ik weet hoe het gegaan is en jij niet.
Is dat grappig bedoelt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Precies.
Als andere mensen, zoals Dada, er zich nou gewoon buiten houden.
Weten jullie wat er precies gaande is?
Nee!
Nou dan.
Nee, serieus en hij heeft gelijkquote:
Rot op Dada.quote:
Waarom kom jij niet zo vaak in SHO-SC?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
Tranceptor en Missbliss het lijkt me voor jullie en de sfeer in dit topic beter als julie verdergaan op MSN
Hee, na-aperquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rot op Dada.
Je bent niet leuk.
Je bent irritant.
Blijf weer 3 maanden weg ofzo
PeRiquote:
Pleur het niet op het forum als je niet wilt dat men er een mening over heeft. Iedereen is hier vrij om te posten wat hij/zij wilt, mits binnen de policy uiteraard.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ok even luisteren allemaal. L. en ik praten dit uit. Niemand hoeft er een mening over te hebben. Sorry voor mijn posts, ik was gewoon pissig om een aantal persoonlijke dingen. Ik zal mijn best doen geen uitlatingen meer te doen over MissBliss van die aard en als jullie dat bij mij bemerken, spreek me er op aan ok?
Niemand hoeft er verder een mening over te hebben.
Dat ik even minder post wil niet zeggen dat ik er niet benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet zo vaak in SHO-SC?
Of lurk je wel veel?
Of kost het modden zoveel tijd?
Ja, I know..maar het moest er even uit.quote:
*naaktfoto's weer van onder de scanner vandaan haalt*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iedereen is hier vrij om te posten wat hij/zij wilt, mits binnen de policy uiteraard.
Even?quote:Dat ik even minder post wil niet zeggen dat ik er niet ben
Prima men mag er een mening over hebben, maar het is niet nodig en ik zou mensen willen verzoeken die dan voor zich te houden. Als ze dat niet kunnen is er niets aan te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Pleur het niet op het forum als je niet wilt dat men er een mening over heeft. Iedereen is hier vrij om te posten wat hij/zij wilt, mits binnen de policy uiteraard.
[..]
Dat ik even minder post wil niet zeggen dat ik er niet ben
Gaat weer over Crap zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Je zou eens moeten zien hoeveel PM's ik krijg van D. Buup. Dan weet je wel hoeveel uur per dag die online is
Nee, die is seropositiefquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef timbob het volgende:
[..]
jij bent ontslagen
je broertje van school getrapt.
je zusje zwanger van een drugsdealer?
Waarom ben je ontslagen Sven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:46 schreef PeRi het volgende:
Voldoen de harken niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |