Waarom kom jij niet zo vaak in SHO-SC?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
Tranceptor en Missbliss het lijkt me voor jullie en de sfeer in dit topic beter als julie verdergaan op MSN
Hee, na-aperquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rot op Dada.
Je bent niet leuk.
Je bent irritant.
Blijf weer 3 maanden weg ofzo
PeRiquote:
Pleur het niet op het forum als je niet wilt dat men er een mening over heeft. Iedereen is hier vrij om te posten wat hij/zij wilt, mits binnen de policy uiteraard.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ok even luisteren allemaal. L. en ik praten dit uit. Niemand hoeft er een mening over te hebben. Sorry voor mijn posts, ik was gewoon pissig om een aantal persoonlijke dingen. Ik zal mijn best doen geen uitlatingen meer te doen over MissBliss van die aard en als jullie dat bij mij bemerken, spreek me er op aan ok?
Niemand hoeft er verder een mening over te hebben.
Dat ik even minder post wil niet zeggen dat ik er niet benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet zo vaak in SHO-SC?
Of lurk je wel veel?
Of kost het modden zoveel tijd?
Ja, I know..maar het moest er even uit.quote:
*naaktfoto's weer van onder de scanner vandaan haalt*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iedereen is hier vrij om te posten wat hij/zij wilt, mits binnen de policy uiteraard.
Even?quote:Dat ik even minder post wil niet zeggen dat ik er niet ben
Prima men mag er een mening over hebben, maar het is niet nodig en ik zou mensen willen verzoeken die dan voor zich te houden. Als ze dat niet kunnen is er niets aan te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Pleur het niet op het forum als je niet wilt dat men er een mening over heeft. Iedereen is hier vrij om te posten wat hij/zij wilt, mits binnen de policy uiteraard.
[..]
Dat ik even minder post wil niet zeggen dat ik er niet ben
Gaat weer over Crap zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Je zou eens moeten zien hoeveel PM's ik krijg van D. Buup. Dan weet je wel hoeveel uur per dag die online is
Nee, die is seropositiefquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef timbob het volgende:
[..]
jij bent ontslagen
je broertje van school getrapt.
je zusje zwanger van een drugsdealer?
Waarom ben je ontslagen Sven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:46 schreef PeRi het volgende:
Voldoen de harken niet meer?
nopequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:55 schreef Tranceptor het volgende:
Sowwi timbob, heb geen creditcard helaas ...
Is er nergens anders een winkel waar je em kunt bestellen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:51 schreef Tranceptor het volgende:
Ben jij dat wel?
Je ziet er zo anders uit...![]()
Thanks ik ben weer van de partijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
Voor de mensen die in het tournament willen stemmen... het kan weer!.
[Ronde 4] TOURNAMENT: Favoriete BN'er!
Pagina 1 van dit topic!quote:
Ik sinds nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
Ik ben er sinds gister achter dat Shift + Tab het tegenovergestelde van Tab is![]()
Bedankt voor je uitlegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |