Daar speelt ze ook in!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
Honey heb ik wel gezien trouwens, PeRi.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:44 schreef BVO het volgende:
Alweer bijna juni.
Alweer een jaar geleden bijna dat hetquote:Op zondag 22 mei 2005 19:45 schreef Svensational het volgende:
[..]Nu je het zegt ja!
Wat gaat de tijd tock fuvking snel
!
Ja, daarom zeg ik ook dat ik die film gezien hebquote:
Juustem.quote:
ja maar je hebt erotiek en je hebt clips op mtv/tmf....quote:Jongeren komen zonder die clips ook wel in aanraking met erotiek hoor.
Als je het op bepaalde momenten gewoon niet uitzendt moet het kunnen toch?!
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Alweer een jaar geleden bijna dat het. EK Voetbal
. begon. Met elke avond Villa BVD enzo.
.
Geweldige tijd was datquote:Op zondag 22 mei 2005 19:46 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Ik vind ze allebeiquote:Op zondag 22 mei 2005 19:47 schreef niksan het volgende:
[..]oh ja!
Een jaar geleden dat wij ons examen hadden
examensquote:Op zondag 22 mei 2005 19:47 schreef niksan het volgende:
[..]oh ja!
Een jaar geleden dat wij ons examen hadden
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geweldige tijd was datVooral na de penalty's tegen Zweden! Villa BVD was ook geweldig
.
In mijn droom (wandelend in de wei in NYquote:
het EKquote:Op zondag 22 mei 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
[..]. Andre Hazes zat er ook nog een keer.
.
Gezeik op Advocaat.. En natuurlijk de tune: Futebol futebol... blablabla.
.
Nelly Furtadoquote:Op zondag 22 mei 2005 19:58 schreef Timmai het volgende:
[..]
het EK![]()
http://rapidshare.de/file(...)eden.remix_.mp3.html
Kippenvel![]()
Na PEquote:Op zondag 22 mei 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Meiden van de wit hoelaat is dat ?
Oke ja ik kijk het soms vind het wel een leuke seriequote:
Hello no ! ach zolang het deze keer maar niet over de grens komtquote:Op zondag 22 mei 2005 20:09 schreef mark_03 het volgende:
Zat gister naar de Duiste MTV te kijken, komt de nieuwe single van Schnappie voorbij
Lama aus YokohamaHet is toch verschrikkelijk
Ik vond de allereerste Villa BVD in 1998 nog altijd de leukste.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:46 schreef BVO het volgende:
.
Geweldige film, heb ’m in de bioscoop gezien. Zeer indrukwekkend. Ik had echt het gevoel dat ik een kijkje terug in de tijd mocht nemen.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:03 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net Der Untergang gezien. Ik ben stil...
Ik heb stukjes in de klas gezien op school.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Geweldige film, heb ’m in de bioscoop gezien. Zeer indrukwekkend. Ik had echt het gevoel dat ik een kijkje terug in de tijd mocht nemen.
Ja, de laatste aflevering vanavond. Extra langquote:
\quote:Op zondag 22 mei 2005 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, de laatste aflevering vanavond. Extra lang.
Die lurkt hier altijd mee hoor ik net op msnquote:
Ja, maar wie is het danquote:Op zondag 22 mei 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die lurkt hier altijd mee hoor ik net op msn
Een vriendin van Nanoquote:
[testosteron modes]quote:Op zondag 22 mei 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die lurkt hier altijd mee hoor ik net op msn
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb stukjes in de klas gezien op school.
Hem hem niet afgezien want een potje basketbal vond ik meer interresant
Misschien krijg je morgen wel je eerste naamtopicquote:
Het was geen les het was een school feest achtig ietsquote:Op zondag 22 mei 2005 20:40 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
Jij mocht gewoon de les uitlopen en gaan basketballen?![]()
Oh jaquote:Op zondag 22 mei 2005 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien krijg je morgen wel je eerste naamtopic![]()
Denk je nog steeds dat ik alles verzinquote:Op zondag 22 mei 2005 20:40 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
Jij mocht gewoon de les uitlopen en gaan basketballen?![]()
Ja, ksssst. Ga eens heul snel wegquote:Op zondag 22 mei 2005 20:45 schreef Skaai het volgende:
Ik kijk die meuk allemaal niet.
Wat doe ik dan eigenlijk in dit subforum?
Jij kan niet zonder mij.quote:
Ha. Proof it.quote:
Je houdt van me.quote:
Weet ik.quote:
Neequote:
Jaquote:Op zondag 22 mei 2005 21:14 schreef Skaai het volgende:
Jij opende een topic ter ere van je 10000e posts. Althans je 10000e post was een SHO topic OP
Ja was leuk meiden van de wit is ook spannend trouwensquote:Op zondag 22 mei 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
En, was het wat?
Bupatiaanse humorquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Lala lekker. Iemand moet het doen.
Zijn aller eerste zoenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Lala lekker. Iemand moet het doen.
Weet je niet toevallig een zinnetje uit het liedje ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:19 schreef mother-mother het volgende:
hai , ff vraagje heeft iemand rozengeur en wodkalime gekeken?
zo ja volgens mij was daar n nummer in te horen van radiohead of oasis ofzo
weet niet welke t is , weet iemand dat hier wel?
nuuhuuuuu huhuhhuuuuuuuuu zoiets ging tquote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je niet toevallig een zinnetje uit het liedje ofzo?
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nuuhuuuuu huhuhhuuuuuuuuu zoiets ging ttis dus alleen te nurien
![]()
Dat is nou Caro Lenssen, _bigmac_quote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo mooi meisje die blonde in meiden van de wit wie is dat ?![]()
(Dat meisje met die vader met die nek tatoo)
Veuls te snelquote:
als je t niet gezien hebt dan is t heel moeilijk uitleggen , maar t begint heel laag en dan ineens heel hoogquote:
Oeh she is hotquote:
Ik weet het nog steeds niet hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 22:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
als je t niet gezien hebt dan is t heel moeilijk uitleggen , maar t begint heel laag en dan ineens heel hoog![]()
Probeer het hier eens:quote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kooknie en ik word er helemaal gek van , ik MOET t gewoon weten nu![]()
Hallo, spreek voor jezelfquote:
nee dus maar ben ander topic idd aan t zoeken , thanx voor de links iigquote:Op zondag 22 mei 2005 22:40 schreef mother-mother het volgende:
volgens mij heb ik m al gevonden , radiohead -no surprises
klinkt aardig t zelfde moet m ff afluisteren maar is nog niet helmaal binnen
Ik reken jou ook niet tot "wij"quote:
quote:
Ha, dat komt hard aan hequote:
Pretty much, you heartless aboriginalquote:
grote kans jaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
Als ik mijn tieten post, ben ik dan ook ineens populair?
Jij wel.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
Als ik mijn tieten post, ben ik dan ook ineens populair?
Hoezoquote:Op zondag 22 mei 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
Ik moest vrijdag aan je denken Svenniepennie, toen ik in het treintje van de Efteling zat.
Nee er zit nog iets overheenquote:
Ik luister naar Rock/Metal/PopRock/Jazz/Alternativequote:
Nee męn. Dat was een klotefilm. Alleen Caro was tof.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:53 schreef timbob het volgende:
[..]
hmmmm
booobies
cloaca was trouwens wel een toffe film
hey toevallig ook rozengeur en wodkalime gezien?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik luister naar Rock/Metal/PopRock/Jazz/Alternative
Favo bands zijn o.a.
Matchbox Twenty
3 Doors Down
Alter Bridge
Nickelback
Coldplay
Keane
Maroon5
Evanescence
Godsmack
Intwine
en ga zo maar door...
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik luister naar Rock/Metal/PopRock/Jazz/Alternative
Favo bands zijn o.a.
Matchbox Twenty
3 Doors Down
Alter Bridge
Nickelback
Coldplay
Keane
Maroon5
Evanescence
Godsmack
Intwine
en ga zo maar door...
Nee ik kijk dat niet... hoe ging dat nummer... heb je ongeveer 3 a 4 woordjes achter elkaar onthouden?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey toevallig ook rozengeur en wodkalime gezien?
ik zoek nog steeds dat ene nummer![]()
Er zat een irritant meisje van 9 jaar tegenover mij en mijn zus in dat treintje. Ze had een tas om, met heel veel leuke plaatjes. En toen zag ik een plaatje, waar een soldaat op staat met een mok (met dampende vloeistof) in zijn handen, en daaronder de tekst: How about a nice cup of shut the fuck up?quote:
Zeg, die foto is inkijk genoeg voor de rest van het jaar.quote:
Jij spuit schijfjes champignon en strookjes bieslook?quote:
Dat is precies het plaatje waar ik die tekst vanaf heb gehaaldquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Er zat een irritant meisje van 9 jaar tegenover mij en mijn zus in dat treintje. Ze had een tas om, met heel veel leuke plaatjes. En toen zag ik een plaatje, waar een soldaat op staat met een mok (met dampende vloeistof) in zijn handen, en daaronder de tekst: How about a nice cup of shut the fuck up?
Singer/Songwriter:quote:
nee hij jankte n beetje , tenminste zo klonk t , en t is al iets ouder geloof ikquote:Op zondag 22 mei 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik kijk dat niet... hoe ging dat nummer... heb je ongeveer 3 a 4 woordjes achter elkaar onthouden?
Ik wilde het er wel wat charmanter uit laten zien dus ik heb er wat extra aandacht aan besteedt, maar de hoeveelheid klopt welquote:Op zondag 22 mei 2005 23:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij spuit schijfjes champignon en strookjes bieslook?
Zolang je niet verwacht dat iemand slikt, want zo'n grote hoeveelheid kan geen enkel gezond mens aanquote:Op zondag 22 mei 2005 23:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde het er wel wat charmanter uit laten zien dus ik heb er wat extra aandacht aan besteedt, maar de hoeveelheid klopt wel![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee męn. Dat was een klotefilm. Alleen Caro was tof.
Damien Rice...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:13 schreef Skaai het volgende:
Damien Rice
"Amieeee come sit on my walll, and read me the story of alll"
Leuk is dat. Kopen die cd godver, beste cd van 2003!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef Skaai het volgende:
Ik ken maar 2 liedjes hoor, maar die 2 zijn mooi.
Alleen is al mijn leukere muziek op onverklaarbare wijze nog steeds weg.
ja thanx maar had ik al gezien, en ik wil t nu wetenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
muziek van rozengeur en wodkalime staat trouwens elke week [binnen 'n paar dagen] op de site
Understatement van het jaar!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:19 schreef Skaai het volgende:
Jullie kijken teveel televisie!
Mooi hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singer/Songwriter:
Elliott Smith
Damien Rice
Tori Amos
Sia
Fiona Apple
Pop/Rock:
Lifehouse
Oude Live
Muse
Incubus
Gothic/Epic Metal
After Forever
Kamelot
DNB:
Pendulum
Sub Focus
High Contrast
Skapunk:
Smashmouth (gewoon vrolijk)
Reel big fish
The Hippo's
Chill:
Shpongle
FSOL
J Viewz
Tripswitch
Pete Namlook
Minimal electronica:
Vidna Obmana
Lustmord
Breakbeat:
The Crystal Method
Freestylers (maar lang niet alles)
Aquasky
en zo kan ik nog wel een uur doorgaan met genres en mijn favo artiesten of artiesten waar ik naar luister:D
Nieuwe cd is helaas wat minder en die twee oude ben ik ergens kwijtgeraakt...quote:
Ik heb toffe pantoffels.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:22 schreef Auticia het volgende:
Oh well, hello!
Ik heb een bult!quote:
Ik ook, een hele rare, op mijn hoofd. Zit al een week te dubben of ik niet eens naar de dokter zal gaan ermee.quote:
Ik heb contactlenzen.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een koekje...
Ik heb een uur lang in een MRI tunnel gelegen!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ook, een hele rare, op mijn hoofd. Zit al een week te dubben of ik niet eens naar de dokter zal gaan ermee.
Ik heb zelfgebakken koekjes.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een koekje...
Aiai. Klinkt niet zo gezellig.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb een uur lang in een MRI tunnel gelegen!
En die lul van een verpleger prikte heel hard met de injectienaald in mijn pols. Dat deed pijn, mijn pols is nu nog blauw. Contrastvloeistof laat je niet voor je lol in je armen spuiten
Ik ben heul geen aboriginalquote:
Nee, laat tante Auticia dat maar doenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:14 schreef Skaai het volgende:
Bedtijd? Moet tante Skaai nog een verhaaltje vertellen voor het slapen gaan?
Tante Auticia is een beetje moe.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, laat tante Auticia dat maar doen
Poep in je broekquote:Op zondag 22 mei 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, laat tante Auticia dat maar doen
Tuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 23:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
We zijn verschrikkelijk blij voor je!![]()
Staat er ook daadwerkelijk nieuws op wat ik niet wist?![]()
Nee, ik was geband en ben toen een beetje afgekicktquote:Op zondag 22 mei 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
jeetje Christine, leef jij ook nog....??? tijd niet gezien joh!
nieuwe lover ofzo????
quote:
gebanned...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Nee, ik was geband en ben toen een beetje afgekickt
da's wel heel verstandig enzo!!!quote:En ik ben druk met afstuderen, en ben bezig met het opbouwen van een sociaal leven
Gebanned zijn is cool....quote:Op zondag 22 mei 2005 23:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
gebanned...
[..]
da's wel heel verstandig enzo!!!![]()
Sia ken ik niet. Wie/wat is het?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Tranceptor het volgende:
Singer/Songwriter:
Elliott Smith
Damien Rice
Tori Amos
Sia
Fiona Apple
Ik ben vrijdag ook geweest, had slechts 20 euro gewonnen.quote:
Was Hind er ook?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag ook geweest, had slechts 20 euro gewonnen..
Gefeliciteerd Mark!
Hij blijft leukquote:Op maandag 23 mei 2005 11:24 schreef Skaai het volgende:
Mark, omdat je jarig bent, nog even je eigen smilie: [afbeelding]![]()
Mwoah, het lijkt er wel een klein beetje opquote:
Dat is beter dan dat je mij verveelt...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:00 schreef timbob het volgende:
ik verveel me
jij verveelt mij!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat je mij verveelt...
ik ben ook wel een beetje trots op je.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach ik doe mijn best he, meer kun je niet doen...
Hoe wassie bij PRSPCT XL?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:20 schreef timbob het volgende:
* timbob draait: Dom & Kemal - Moulin Rouge
Dom & roland is een toffe dj
het ging er stevig tegenaan zegmaarquote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe wassie bij PRSPCT XL?
Ik ben maar elders heengegaan.
Ok cool, ik zou nog naar Dj Luna, onverwacht maar werd te duur toen naar Amsterdam geweest. Dat was wel ok, maar niet echt geweldig.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef timbob het volgende:
was ook nog ff gaan kijken bij Bong-Ra, maar dat was me weer net ff te chaos
Is ie jarig?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..][afbeelding] Feli mark_03 [afbeelding]
Het duurde zowiezo even voordat ik doorhad hoe de maat uberhaupt liepquote:Op maandag 23 mei 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bong-Ra, ja dansen als een bezetene en dan nog uit de maat dansen...
Ik maak muziek en ben gewend aan andere maatsoorten, maar ik heb vaak zat dat ik het zelfs niet kan volgen. Het is echt complete chaos en geram op drums...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef timbob het volgende:
[..]
Het duurde zowiezo even voordat ik doorhad hoe de maat uberhaupt liep
zelfs de strobe liep uit de maatquote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik maak muziek en ben gewend aan andere maatsoorten, maar ik heb vaak zat dat ik het zelfs niet kan volgen. Het is echt complete chaos en geram op drums...
Je moet er van houden he![]()
Nee, ben examens aan het leren... maar moet ook nog afstuderenquote:
Zal best... ik voel me nog steeds 16quote:
Volgens mij wel... althans, dat denk ik. Was wel erg rustig in de discotheek zaterdagquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef babette21 het volgende:
zijn de eindexamens trouwens al begonnen??
sorry voor de mensen die er middenin zitten, ik weet dat soort dingen nooit??
Bupatih en Tom_Tomquote:Op maandag 23 mei 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
oké dan... en wie moeten hier allemaal eindexamen doen dan???
Ey en ik dan !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:47 schreef timbob het volgende:
hoe noem je een homo die voor z'n exames studeert?Dat ik hier om lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziek
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:47 schreef timbob het volgende:
hoe noem je een homo die voor z'n exames studeert?Geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
![]()
dus nietje vindt me aantrekkelijk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun jij dan het zeepje pakken?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef Dizer het volgende:
Ik kom even langs om te zeggen:
Gefeliciteers mark
Dankjequote:Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef Dizer het volgende:
Ik kom even langs om te zeggen:
Gefeliciteers mark
Ben je niet aan het feesten?quote:
meer dan "Troia capta est" weet ik ook niet meerquote:Op maandag 23 mei 2005 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je ook. Latijn.
, Bupa?
Ik word agressief van Latijn.
Nope gelukkigquote:Op maandag 23 mei 2005 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je ook. Latijn.
, Bupa?
Ik word agressief van Latijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |