Zolang je niet verwacht dat iemand slikt, want zo'n grote hoeveelheid kan geen enkel gezond mens aanquote:Op zondag 22 mei 2005 23:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde het er wel wat charmanter uit laten zien dus ik heb er wat extra aandacht aan besteedt, maar de hoeveelheid klopt wel![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee mên. Dat was een klotefilm. Alleen Caro was tof.
Damien Rice...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:13 schreef Skaai het volgende:
Damien Rice
"Amieeee come sit on my walll, and read me the story of alll"
Leuk is dat. Kopen die cd godver, beste cd van 2003!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef Skaai het volgende:
Ik ken maar 2 liedjes hoor, maar die 2 zijn mooi.
Alleen is al mijn leukere muziek op onverklaarbare wijze nog steeds weg.
ja thanx maar had ik al gezien, en ik wil t nu wetenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
muziek van rozengeur en wodkalime staat trouwens elke week [binnen 'n paar dagen] op de site
Understatement van het jaar!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:19 schreef Skaai het volgende:
Jullie kijken teveel televisie!
Mooi hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singer/Songwriter:
Elliott Smith
Damien Rice
Tori Amos
Sia
Fiona Apple
Pop/Rock:
Lifehouse
Oude Live
Muse
Incubus
Gothic/Epic Metal
After Forever
Kamelot
DNB:
Pendulum
Sub Focus
High Contrast
Skapunk:
Smashmouth (gewoon vrolijk)
Reel big fish
The Hippo's
Chill:
Shpongle
FSOL
J Viewz
Tripswitch
Pete Namlook
Minimal electronica:
Vidna Obmana
Lustmord
Breakbeat:
The Crystal Method
Freestylers (maar lang niet alles)
Aquasky
en zo kan ik nog wel een uur doorgaan met genres en mijn favo artiesten of artiesten waar ik naar luister:D
Nieuwe cd is helaas wat minder en die twee oude ben ik ergens kwijtgeraakt...quote:
Ik heb toffe pantoffels.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:22 schreef Auticia het volgende:
Oh well, hello!
Ik heb een bult!quote:
Ik ook, een hele rare, op mijn hoofd. Zit al een week te dubben of ik niet eens naar de dokter zal gaan ermee.quote:
Ik heb contactlenzen.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een koekje...
Ik heb een uur lang in een MRI tunnel gelegen!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ook, een hele rare, op mijn hoofd. Zit al een week te dubben of ik niet eens naar de dokter zal gaan ermee.
Ik heb zelfgebakken koekjes.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een koekje...
Aiai. Klinkt niet zo gezellig.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb een uur lang in een MRI tunnel gelegen!
En die lul van een verpleger prikte heel hard met de injectienaald in mijn pols. Dat deed pijn, mijn pols is nu nog blauw. Contrastvloeistof laat je niet voor je lol in je armen spuiten
Ik ben heul geen aboriginalquote:
Nee, laat tante Auticia dat maar doenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:14 schreef Skaai het volgende:
Bedtijd? Moet tante Skaai nog een verhaaltje vertellen voor het slapen gaan?
Tante Auticia is een beetje moe.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, laat tante Auticia dat maar doen
Poep in je broekquote:Op zondag 22 mei 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, laat tante Auticia dat maar doen
Tuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 23:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
We zijn verschrikkelijk blij voor je!![]()
Staat er ook daadwerkelijk nieuws op wat ik niet wist?![]()
Nee, ik was geband en ben toen een beetje afgekicktquote:Op zondag 22 mei 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
jeetje Christine, leef jij ook nog....??? tijd niet gezien joh!
nieuwe lover ofzo????
quote:
gebanned...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Nee, ik was geband en ben toen een beetje afgekickt
da's wel heel verstandig enzo!!!quote:En ik ben druk met afstuderen, en ben bezig met het opbouwen van een sociaal leven
Gebanned zijn is cool....quote:Op zondag 22 mei 2005 23:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
gebanned...
[..]
da's wel heel verstandig enzo!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |