als je t niet gezien hebt dan is t heel moeilijk uitleggen , maar t begint heel laag en dan ineens heel hoogquote:
Oeh she is hotquote:
Ik weet het nog steeds niet hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 22:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
als je t niet gezien hebt dan is t heel moeilijk uitleggen , maar t begint heel laag en dan ineens heel hoog![]()
Probeer het hier eens:quote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kooknie en ik word er helemaal gek van , ik MOET t gewoon weten nu![]()
Hallo, spreek voor jezelfquote:
nee dus maar ben ander topic idd aan t zoeken , thanx voor de links iigquote:Op zondag 22 mei 2005 22:40 schreef mother-mother het volgende:
volgens mij heb ik m al gevonden , radiohead -no surprises
klinkt aardig t zelfde moet m ff afluisteren maar is nog niet helmaal binnen
Ik reken jou ook niet tot "wij"quote:
quote:
Ha, dat komt hard aan hequote:
Pretty much, you heartless aboriginalquote:
grote kans jaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
Als ik mijn tieten post, ben ik dan ook ineens populair?
Jij wel.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
Als ik mijn tieten post, ben ik dan ook ineens populair?
Hoezoquote:Op zondag 22 mei 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
Ik moest vrijdag aan je denken Svenniepennie, toen ik in het treintje van de Efteling zat.
Nee er zit nog iets overheenquote:
Ik luister naar Rock/Metal/PopRock/Jazz/Alternativequote:
Nee mên. Dat was een klotefilm. Alleen Caro was tof.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:53 schreef timbob het volgende:
[..]
hmmmm
booobies
cloaca was trouwens wel een toffe film
hey toevallig ook rozengeur en wodkalime gezien?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik luister naar Rock/Metal/PopRock/Jazz/Alternative
Favo bands zijn o.a.
Matchbox Twenty
3 Doors Down
Alter Bridge
Nickelback
Coldplay
Keane
Maroon5
Evanescence
Godsmack
Intwine
en ga zo maar door...
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik luister naar Rock/Metal/PopRock/Jazz/Alternative
Favo bands zijn o.a.
Matchbox Twenty
3 Doors Down
Alter Bridge
Nickelback
Coldplay
Keane
Maroon5
Evanescence
Godsmack
Intwine
en ga zo maar door...
Nee ik kijk dat niet... hoe ging dat nummer... heb je ongeveer 3 a 4 woordjes achter elkaar onthouden?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey toevallig ook rozengeur en wodkalime gezien?
ik zoek nog steeds dat ene nummer![]()
Er zat een irritant meisje van 9 jaar tegenover mij en mijn zus in dat treintje. Ze had een tas om, met heel veel leuke plaatjes. En toen zag ik een plaatje, waar een soldaat op staat met een mok (met dampende vloeistof) in zijn handen, en daaronder de tekst: How about a nice cup of shut the fuck up?quote:
Zeg, die foto is inkijk genoeg voor de rest van het jaar.quote:
Jij spuit schijfjes champignon en strookjes bieslook?quote:
Dat is precies het plaatje waar ik die tekst vanaf heb gehaaldquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Er zat een irritant meisje van 9 jaar tegenover mij en mijn zus in dat treintje. Ze had een tas om, met heel veel leuke plaatjes. En toen zag ik een plaatje, waar een soldaat op staat met een mok (met dampende vloeistof) in zijn handen, en daaronder de tekst: How about a nice cup of shut the fuck up?
Singer/Songwriter:quote:
nee hij jankte n beetje , tenminste zo klonk t , en t is al iets ouder geloof ikquote:Op zondag 22 mei 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik kijk dat niet... hoe ging dat nummer... heb je ongeveer 3 a 4 woordjes achter elkaar onthouden?
Ik wilde het er wel wat charmanter uit laten zien dus ik heb er wat extra aandacht aan besteedt, maar de hoeveelheid klopt welquote:Op zondag 22 mei 2005 23:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij spuit schijfjes champignon en strookjes bieslook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |