quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je in het begin het standaard lingo geluidje hoort maar vervolgens veranderd dit in hardstyle, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit nummer "Alweer 1 Groene Bal" heet, maar die kan ik nergens vinden?
quote:Woutey - zondag 22 mei 2005 @ 02:56
Op mijn werk wordt tegenwoordig een cd gedraaid;
deze is Spaans
is denk ik niet al te oud
Het is een album.
is vrij balad achtig maar niet heel erg. zeg maar er tussen in. Het zou als popmuziek bestempeld kunnen worden omdat de melodie vrij veel mensen aanspreekt.
Ik ben hier nou al een tijdje naar opzoek, iemand een idee?
quote:MissyMirjaM - zondag 22 mei 2005 @ 02:59
ik zoek een nummer, doet erg enigma achtig aan qua muziek.
en je hoort er veel gepraat door, het gaat over de ramp met de titanic.
het begint oom met gepraat, soort nieuwsberichtover de titanic zeg maar.
lekkere muziek. iemand enig idee vanwiedit is?
quote:furanku - zaterdag 21 mei 2005 @ 23:33
Op duitse mtv.. ik zag een clip van een zwarte . Ik meende dat de artiest herbie heette ofzo. De clip speelde zich af in een trein, beetje oud. Een funk/hiphopnummer in de style van the prodigy.
Beetje een goedkope clip. Kerel had een gigantische zonnebril op. Het was uitgezonden onder de naam "classic". Dus zal wel een aantal jaartjes oud zijn.
quote:superheist - zondag 22 mei 2005 @ 10:46
ik zoek geen nummer, maar een muziek site. het stond ooit op de weblog, maar kan em niet meer vinden. Je moest een artiest intypen, en dan kreeg je allemaar 'similar' artiesten, weergegeven in rondjes, hoe dichter het rondje bij het rondje van de artiest was, hoe meer het ermee verwant was. En hoe groter het rondje, hoe groter de artiest. De rondjes waren blauw geloof ik, Wie weet deze site??
Herbie - Right Type of Moodquote:quote:
furanku - zaterdag 21 mei 2005 @ 23:33
Op duitse mtv.. ik zag een clip van een zwarte . Ik meende dat de artiest herbie heette ofzo. De clip speelde zich af in een trein, beetje oud. Een funk/hiphopnummer in de style van the prodigy.
Beetje een goedkope clip. Kerel had een gigantische zonnebril op. Het was uitgezonden onder de naam "classic". Dus zal wel een aantal jaartjes oud zijn.
quote:Ik zoek nóg steeds een nummer , weet alleen maar hoe de clip ongev. gaat maar goed, misschien dat er toch iemand is die het weet
Het gaat om een trance-achtig nr. Er wordt in gezongen door een vrouw (Heeft wel wat van de trance-versie van 4 o' clock in the morning).
Het is geen nieuw nummer (ergens tussen 1999-2003 denk ik). Ik zag hem toendertijd wel regelmatig op tmf
In de clip zie je voor het grootste gedeelte een basketbalwedstrijd tussen 2 damesteams.
Ene trainer is vrouw, de ander man. En een gedeelte in de kleedkamers, zie je hoe ze zich omkleden/douchen etc. En er is dan iets tussen die 2 trainers...volgens mij dansen ze op laatst zelfs in de lege zaal (?).
Ik dacht dat dat niet meer kon?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
tvp
quote:Op zondag 22 mei 2005 12:06 schreef Muziekstad2000 het volgende:
*goede ondertitel*
........ En tevens terugvindpost.....
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:32 schreef Koepert het volgende:
Ik zoek nog steeds een nummer wat een paar jaar geleden nog op MTV?TMF was clip met ZZ-top-achtige kerel als zanger (ligt me bij dat t Eels was (of iig een bandnaam/ songtitle die daar op leek) en ik weet dat dit een wazige omschrijving is maar kan IEMAND mij helpen?
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:45 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als het Eels is, misschien het nummer Souljacker?
Sam Cooke - Wonderful worldquote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe heet dat liedje wat de theme song van het VARA programma herexamen was?
Bobby Vinton - Mr Lonelyquote:Op zondag 22 mei 2005 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil graag weten wie het orginele zingt van Akon - lonely
http://www.musicplasma.com/quote:Op zondag 22 mei 2005 @ 10:46 19:22 schreef superheist het volgende:
ik zoek geen nummer, maar een muziek site. het stond ooit op de weblog, maar kan em niet meer vinden. Je moest een artiest intypen, en dan kreeg je allemaar 'similar' artiesten, weergegeven in rondjes, hoe dichter het rondje bij het rondje van de artiest was, hoe meer het ermee verwant was. En hoe groter het rondje, hoe groter de artiest. De rondjes waren blauw geloof ik, Wie weet deze site??
nope, te weinig info.. misschien dat je het gewoon maar ff moet vragen op jou werk!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:52 schreef Woutey het volgende:
Iemand de spaanse gast al gevonden?
elvis costello - i want you ?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef Yonderboi het volgende:
Ik zat net toevallig eventjes Rozengeur en Wokda Lime te kijken.... Komt een nummertje voorbij waarin een kerel zingt "I want you ..... I want you..." Meer kreeg ik er niet van mee, maar heeft iemand een idee welk nummer dat is? Het is niet I want you van Bob Dylan, dit nummer is veel rustiger/langzamer.
Elvis Costello - I want you misschien?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef Yonderboi het volgende:
Ik zat net toevallig eventjes Rozengeur en Wokda Lime te kijken.... Komt een nummertje voorbij waarin een kerel zingt "I want you ..... I want you..." Meer kreeg ik er niet van mee, maar heeft iemand een idee welk nummer dat is? Het is niet I want you van Bob Dylan, dit nummer is veel rustiger/langzamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |