Ja sorry man. Als ik eerder geweten had dat het van de Drie Dikke Dames was, dan had ik wel jaren 80 gezegd. Maarja dat wist ik niet, en nu ook nog niet 100% zeker dus wie weet eindigen we nog in een ander decennium.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 3 dikke dames zijn niet bepaald jaren 60/70, he
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 11 januari 2026 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Franse video
Populair zeg 35 jaar geleden
Zanger was een jongetje van circa 8 jaar oud.
Te zien met zijn ouders en een jong donker meisje waar hij mogelijk verliefd op was.
Tekst iets van: sjul lala oilili bebe...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je een man volgens mij in het refrein "and I never, never, never, never, never wanna be with you girl" zingt, in de videoclip zie je volgens mij zwarte silhouetten tegen een van kleur veranderende achtergrond dansen. Was voor zover ik weet een hit(je) in de jaren '90
Jaaaaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zoek de reclame waar dit deuntje in voor kwam, ik krijg er een heel nostalgisch schaatsen/erwtensoepgevoel van en denk dat het een reclame van Unox was, maar weet het niet zeker. Als ik zoek op "titel van het nummer reclame" krijg ik waslijst aan nepwebsites á la muziekinreclame.nl die de boel pas sinds 2008 ofzo bijhouden
Bekijk deze YouTube-video
Iemand?
Qua melodie kan het ook zo'n 'je voelt je thuis waar je Douwe Egberts drink' reclame zijnquote:
Lijkt er op, maar is het volgens mij niet.quote:
Baantjer vibesquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua melodie kan het ook zo'n 'je voelt je thuis waar je Douwe Egberts drink' reclame zijn
Van dat Bloodhound Gang-nummer zijn een aantal beukende house/techno remixes gemaakt. Bijvoorbeeld door Push en Scooter. Misschien is het één van die beiden? (ze staan op Spotify)quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:47 schreef tja77 het volgende:
Ik ben benieuwd…
Tis een long shot.
Ik zoek een nummer (volgens mij niet oud)
House, techno en in het reffrein hoor je een man umts umts umts zeggen (beetje als de bloodhound gang) maar dan dus met een behoorlijke basslijn erin.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik zoek een instrumentaal nummer, waarschijnlijk uit de jaren 80, mogelijk uit de late jaren 70. Het heeft wat weg van "Chariots Of Fire" van Vangelis. Het is ongeveer net zo elektronisch qua sound, maar er zit ook wel een tikje palingsound-invloed in. Ik ben er zeker van dat het ooit een behoorlijke hit is geweest.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |