Zoek je niet 'gewoon' Coco Jambo van mr president?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:17 schreef DX11 het volgende:
Is er hier iemand zo goed dat ze een nummer aan een bassline kunnen herkennen?
Bekijk deze YouTube-video
Ik zoek een ANDER nummer dan deze, die dezelfde bassline bevat als waar dit bovenstaande nummer mee begint.
Het nummer wat ik zoek is ergens tussen de jaren 90-2005 uit gekomen vermoed ik, en zal denk ik van een artiest zijn als dj jean of iets dergelijks.
OF het kan ook zijn dat ik het totaal verkeerd heb en het wel een modern nummer is.
Bij het nummer wat ik zoek zit de bassline niet gelijk bij het begin maar ik vermoed eerder kort voor of na het refrein.
Heel erg bedankt als er hier een held is die mij begrijpt!
Helaas, ik zoek echt alleen de bassline, niet de muziek er overheen/achter.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoek je niet 'gewoon' Coco Jambo van mr president?
Bekijk deze YouTube-video
Sugababes - Girlsquote:Op zondag 26 april 2026 21:45 schreef NM07 het volgende:
In deze video rond 26:50 is op de achtergrond een nummer te horen, ik dacht van Sugababes of iets dergelijks, weet iemand welk nummer dit is? Bekijk deze YouTube-video
Deze? Tom Browne - Funkin' For Jamaica (N.Y.) (Ronnie B's Extended Re-Edit)quote:Op zondag 10 mei 2026 07:33 schreef Eightyone het volgende:
Heeft iemand een idee van de naam van een nogal obscure remix van Tom Browne - Funkin' for Jamaica? Hij kwam ergens in de late 10's of vroege 20's op KEXP, maar ik ben de naam vergeten. Destijds kon ik het nummer elders nergens vinden. Misschien moet ik het nog eens proberen, mits ik de naam weer kan achterhalen.
-Acapella begin met de bekende vrouwenvocalen, heel verstild
-Vrij lang
-In de basis geproduceerd zoals het origineel cq niet gemoderniseerd, maar dan 'extended'
-Het is niet de M+M Remix, niet de Jam Dub Remix en ook niet de 1991 12"-versie
*slaat zich nu voor kop dat de uitzending destijds niet opgeslagen is*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |