Ik neuk toch nooit topics.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:26 schreef PeRi het volgende:
Ik was lekker eerder. Jullie zullen een heel topic neukloos door het leven moeten gaan.
Die grap maakte SeLang ooit op een hele ongepaste plek in HVJJN. Daar heb ik hem voor laten bannen.quote:
Aan jouw postaantal te zien schijnt het inderdaad heel wat te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:27 schreef QyRoZ het volgende:
Je weet niet wat je mist.
HVJJNquote:Op zondag 15 mei 2005 20:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die grap maakte SeLang ooit op een hele ongepaste plek in HVJJN. Daar heb ik hem voor laten bannen.
Hoe Voel je je nu. Ik postte daar, met een link, dat ik een overleden vriendin mistte ('haar') en hij maakte die grap. I was not amused.quote:
Toen ik 'm zag moest ik ook meteen aan jou denkenquote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe Voel je je nu. Ik postte daar, met een link, dat ik een overleden vriendin mistte ('haar') en hij maakte die grap. I was not amused.
Ja, dan kan ik begrijpen dat je hem hebt laten bannen!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoe Voel je je nu. Ik postte daar, met een link, dat ik een overleden vriendin mistte ('haar') en hij maakte die grap. I was not amused.
Oeh, Svenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik 'm zag moest ik ook meteen aan jou denken
Het mag.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:37 schreef Croupouque het volgende:
Moet je hier posten als je nooit neukt?
Dat mag.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:37 schreef Croupouque het volgende:
Moet je hier posten als je nooit neukt?
Aangezien dit een neukloos topic is.quote:
Dat mag ook. Als je maar niet neukt, zolang dit topic loopt.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef The_Langolier het volgende:
Mag je hier eigenlijk wel posten als je weleens neukt?
En neuken is hetzelfde als rukken?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aangezien dit een neukloos topic is.
Juist niet, maar PeRi bepaalt de spelregels hierquote:Op zondag 15 mei 2005 20:40 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
En neuken is hetzelfde als rukken?
Dat gaat waarschijnlijk nét lukken.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef PeRi het volgende:
Dat mag ook. Als je maar niet neukt, zolang dit topic loopt.
Vertel. Zijn er dames in zicht?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk nét lukken.![]()
Ik heb er al eentje uit de kast gepakt. Dat was ws minder ver lopen.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:40 schreef PeRi het volgende:
Oeh, ik heb nog wel glazen staan Q.
...en toen ging iedereen in dat andere topic posten.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk nét lukken.![]()
Ja, maar mag het nou ????????quote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef Together-Alone het volgende:
Peri vind mij lief, dus ik mag de eventuele regeltjes benden.
Eentje maar. Morgen, 20:15 Nijmegenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef PeRi het volgende:
Vertel. Zijn er dames in zicht?
Je brengt ze nog op ideeën!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...en toen ging iedereen in dat andere topic posten.
Gelukkig ben ik nog in staat om het forum van RL te onderscheiden.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:43 schreef Croupouque het volgende:
...en toen ging iedereen in dat andere topic posten.
U heeft een dinnetje?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Eentje maar. Morgen, 20:15 Nijmegen
Hopen dat het topic dan maar dicht is.
Je weet het nooit! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn deze dagen.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Alsof die jongen in dat geval ook écht zou denken: "Hmm, kut. Nu kan ik niet neuken."
Cool. Zo-een wil ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:48 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nope. Gewoon de 'avond' doorbrengen enzo, samen zijn![]()
Nee schatquote:
Okay. Das ook leuk.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:48 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nope. Gewoon de 'avond' doorbrengen enzo, samen zijn![]()
Nou én!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee schat
Twee topics is gewoon not done
Echt een aanrader! Verliefdheid enzo... net als in de film.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Croupouque het volgende:
Cool. Zo-een wil ik ook.
Net als in de film...ik wil hetquote:Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Echt een aanrader! Verliefdheid enzo... net als in de film.
Gemeen he?quote:
De hele dag drinken, ijskannen, theekannen, toch liever vla dan een boterham, 'let u op mn suiker zuster'.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:51 schreef Together-Alone het volgende:
Wehehe, de hele dag glaasjes water halen en kussens opschudden.
Moet je ze lekker zelf laten lopen. Bevallen ze nog sneller ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
De hele dag drinken, ijskannen, theekannen, toch liever vla dan een boterham, 'let u op mn suiker zuster'.
Dat hoef je zelf niet te doen natuurlijk
Nee, geen verliefdheid! Enkel pure onverbloemde dierlijke lust!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Echt een aanrader! Verliefdheid enzo... net als in de film.
Que?quote:
Waar ben ik voor danquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Moet je ze lekker zelf laten lopen. Bevallen ze nog sneller ook.
Zo'n kans laat je dan ook niet liggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Doe maar. Ik wilde het, en toen kreeg ik het!![]()
Heerlijk boek is datquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef karoltje het volgende:
De gelukkige huisvrouw. Ik vervloek Heleen van Rooyen nog steeds. Ik hoop dat ik ooit nog kinderen durf te krijgen
.
Om ze in de rolstoel te helpen als dat kind eenmaal gaat komen.quote:
Een uitermate succesvolle combinatie, merk ik zelf momenteel.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Croupouque het volgende:
Nee, geen verliefdheid! Enkel pure onverbloemde dierlijke lust!
Maak me maar weer jaloers!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:55 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Een uitermate succesvolle combinatie, merk ik zelf momenteel.
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Daphne Deckers heeft toch ook ooit een paar boeken geschreven over de minder leuke kanten van de zwangerschap?
Aldus Richard Kraijeck.quote:Het lijkt wel een ontplofte egel!
Ja, iets met een ontplofte egel enzo.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Daphne Deckers heeft toch ook ooit een paar boeken geschreven over de minder leuke kanten van de zwangerschap?
Ach, als ik weer snikkend en gebroken naar [R&P] kruip kun je je lol op.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:56 schreef Croupouque het volgende:
Maak me maar weer jaloers!
De sims, bedoel ik dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:57 schreef Skaai het volgende:
Ik ga nu een gezin maken met heel veel kinderen
Sims.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:57 schreef Skaai het volgende:
Ik ga nu een gezin maken met heel veel kinderen
Neen, leedvermaak is niet mijn hobby.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:57 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ach, als ik weer snikkend en gebroken naar [R&P] kruip kun je je lol op.
Oh.quote:
Zeg, ik ben geen konijnquote:
EUJ zuster Periquote:Op zondag 15 mei 2005 20:58 schreef PeRi het volgende:
Oh TA, ik ben er om ze te eten te brengen
Daarom luister ik ook nooit naar ze als ze me zuster noemen.
Ben je net zo'n zuster als bij Jiskefet?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:58 schreef PeRi het volgende:
Dan zeg je ''Nee! Ik ben de cateraar''quote:Op zondag 15 mei 2005 20:58 schreef PeRi het volgende:
De "O+" slaat op die zuster, niet speciaal op Jiskefet.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je net zo'n zuster als bij Jiskefet?
Wat doet de zuster daar dan. Ik kijk geen Jiskefet.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je net zo'n zuster als bij Jiskefet?
Vooral mooi en dom zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat doet de zuster daar dan. Ik kijk geen Jiskefet.
Die heette toch Pleur?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:03 schreef QyRoZ het volgende:
Die heeft papa Youp al opgegeten.
Ach ja...niet iedereen kan even mooi zijn he.quote:
Mag ik ze ingooien of alleen mijn eigen?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:40 schreef PeRi het volgende:
Oeh, ik heb nog wel glazen staan Q.
Ik weet het ook nietquote:Op zondag 15 mei 2005 21:28 schreef The_Langolier het volgende:#306 ook, waar haalt ie dat vandaan?
Smoesjesquote:Op zondag 15 mei 2005 21:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vond het idee van random terugtellen zo gek nog niet![]()
Dudequote:
Dudequote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef The_Langolier het volgende:
Dat nieuw nummer van de Backstreet boys!![]()
![]()
Nee, dank je. Ik moet nog rijden.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach dus ende wee... plaatje dan maar?
whehe, het heeft wel wat inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef The_Langolier het volgende:
![]()
Neequote:
Kutnummer.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef The_Langolier het volgende:
![]()
Heb je Shakira's nieuwe nummer al gezien / gehoord?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutnummer.
Luister liever naar de nieuwe single van H.
Wie is H. ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutnummer.
H?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
Kutnummer.
Aanstootgevend. Dat heeft zo'n dame toch niet nodig.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Heb je Shakira's nieuwe nummer al gezien / gehoord?
quote:
Volg eerst maar eens een ShowChat-integratiecursusje voordat je hier weer post.quote:
Psst...Hind...verboden woord hier, omdat dan vele users spontaan moeten braken!!quote:
Lekker nummer.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je Shakira's nieuwe nummer al gezien / gehoord?
Was dat een hind?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Volg eerst maar eens een ShowChat-integratiecursusje voordat je hier weer post..
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Aanstootgevend. Dat heeft zo'n dame toch niet nodig.![]()
Ze kent ook aardig wat fans hier hoor!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Psst...Hind...verboden woord hier, omdat dan vele users spontaan moeten braken!!
Mail die cursus maar.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
Volg eerst maar eens een ShowChat-integratiecursusje voordat je hier weer post..
welk nummer is dat dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutnummer.
Heb een klein stukje demo van de (waarschijnlijke) single gehoord, komt vlgende maand alleen pas uit.quote:
Hou me tehegen!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb een klein stukje demo van de (waarschijnlijke) single gehoord, komt vlgende maand alleen pas uit..
Het album eind van de zomer, de single ruim ervoor.
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Psst...Hind...verboden woord hier, omdat dan vele users spontaan moeten braken!!
quote:
Moet je daar blij mee zijn?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:51 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn familie zitten op dit moment in de A'dam ArenA! En hebben net Guus Meeuwis zien optreden en krijgen zometeen Peter Koelewijn te zien!!
Whehe![]()
'Hind' is scheldwoord genoeg...quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:08 schreef Tranceptor het volgende:
Vuile vuile vuile...eeueeeeeehm
Slotjesnaaier...![]()
Jaquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef Tranceptor het volgende:
Slotjeshoer, moet jij niet je oplikken bij de MODjes...![]()
Volkomen terecht.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Dé reden dat ik naar Jiskefet kijk.
Dan ontwijk je haar op een ander net?!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Dé reden dat ik naar Jiskefet kijk.
Whehequote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
Of je moet Michiel Prins wat vinden![]()
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik bedoel: Je kijkt naar Jiskefet zodat je haar ergens anders niet hoeft te zien?!
Met andere woorden: Ik vind d'r lelijk..
Toedeledokiequote:Op zondag 15 mei 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Whehe
Nee dank je
Alhoewel...die hoofdzuster mag er ook wel wezen![]()
!!!!!
Anyway, ik ben weg.![]()
Zij? Lelijk? Dat is niet echt het eerste wat bij me opkomt als ik aan haar denkquote:Op zondag 15 mei 2005 22:16 schreef BVO het volgende:. Ik bedoel: Je kijkt naar Jiskefet zodat je haar ergens anders niet hoeft te zien?!
Met andere woorden: Ik vind d'r lelijk..
Ze is blondquote:Op zondag 15 mei 2005 22:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zij? Lelijk? Dat is niet echt het eerste wat bij me opkomt als ik aan haar denk![]()
Je bent niet de enige...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:57 schreef Timmai het volgende:
saaie avond, ben ik een keer vrij, verveel ik me dood
Ik ookquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:11 schreef The_Langolier het volgende:
Emmanuelle Beart
[afbeelding]
Franse actrice.
![]()
Iddquote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
EN NU GAAT HET HIER GEZELLIG WORDEN!! STELLETJE MALLOTEN!!! [afbeelding]
Ja, ik vroeg het me ook al afquote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef The_Langolier het volgende:
Morgen, 2e pinksterdag....
JUUSTEMquote:Op zondag 15 mei 2005 23:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Idd
We krijgen de strenge leiding van Sven?![]()
Weet ik tochquote:
Wat is het eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef The_Langolier het volgende:
Afschaffen, dat pinksteren.
Dat werd tijd.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
EN NU GAAT HET HIER GEZELLIG WORDEN!! STELLETJE MALLOTEN!!! [afbeelding]
Kweet ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
Wat is het eigenlijk
Ik weet het echt niet![]()
Slecht, slecht, slecht
De heilige geest die neerdaalt ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk
Ik weet het echt niet![]()
Slecht, slecht, slecht
Gevondenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
Hee Kwiebus, heb jij dat tooltje nog voor SP2?
Ik wil ZOWIEEquote:
Hij werkt weerquote:
Zeurpietquote:
Het was gewoon een testquote:
quote:
En die gezelligheid dan?quote:
Ey iddquote:
Ik wil er wel één met een clowntjequote:Op maandag 16 mei 2005 01:15 schreef timbob het volgende:
Nano heeft een stikkertje verdient [afbeelding]
ik gok op dezequote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoek maar wat leuks uit [afbeelding]
Met balonnetjesquote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoek maar wat leuks uit [afbeelding]
Ze heeft een hele vage, bijna loense blik.quote:
Anderen noemen het een blik op oneindige leegtequote:Op maandag 16 mei 2005 10:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze heeft een hele vage, bijna loense blik.
Graag, een broodje met chocoladepastaquote:Op maandag 16 mei 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je je mond nog verder opendoet, steek ik er wat in!![]()
Zat meer te denken aan iets in deze trant:quote:Op maandag 16 mei 2005 10:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Graag, een broodje met chocoladepasta
Ik zit hier aan dekaas
omdat de chocoladepasta en pindakaas op zijn
Welke is dikker en groter?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan iets in deze trant:
of
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
I want you to know
That I'm happy for you
I want nothing but
The best for you both.
De Duitse Bockwurst heeft een mooi helmpje op, de komkommer natuurlijk niet. De komkommer is lang en dun, de bockwurst korter maar dikker.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand een English Breakfast?
Wat ziet dat er ook altijd weer smakelijk uit zeg!
Ik kan niet kiezen, doe maar beiden... tegelijkquote:Op maandag 16 mei 2005 10:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De Duitse Bockwurst heeft een mooi helmpje op, de komkommer natuurlijk niet. De komkommer is lang en dun, de bockwurst korter maar dikker.![]()
Jij ging toch naar Pinkpopquote:
Oh ja, Lowlands, daar ga ik ook heenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga naar Werchter en Lowlands.
Nick Cave moet je kennen. Van Where The Wild Roses Grow met Kylie.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:49 schreef BVO het volgende:
Ik ken ze geen van allen.
Is ZOWIEE dan zo volslagen mobiel, ja?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar op ZOWIEE lijken
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:49 schreef BVO het volgende:
Ik ken ze geen van allen.
Het zegt me nog steeds 0,0.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nick Cave moet je kennen. Van Where The Wild Roses Grow met Kylie.
Heather Nova ken je ook wel, van London Rain (Nothing heals me like you do).
Franz Ferdinand ken je natuurlijk ook.
En Incubus moet je ook wel kennen, eigenlijk..
Kaiser Chiefs zijn nu helemaal hip met Oh My God.
Zonder de Pixies had Nirvana nooit bestaan.
Enzo.
Oh die, die ken ik jaquote:Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nick Cave moet je kennen. Van Where The Wild Roses Grow met Kylie.
De naam komt me bekend voorquote:Heather Nova ken je ook wel, van London Rain (Nothing heals me like you do).
quote:En Incubus moet je ook wel kennen, eigenlijk..
Kaiser Chiefs zijn nu helemaal hip met Oh My God.
Zonder de Pixies had Nirvana nooit bestaan.
Enzo.
Lijkt me sterk, probeer eens.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:54 schreef BVO het volgende:. Ik kan genoeg R&B artiesten opnoemen die jij niet kent en succesvoller zijn dan die Frans nog wat.
Dusseh...
Succesvol zegt helemaal bijna niks meer tegenwoordig, imago is overrated en er zijn altijd nog meer domme mensen op de wereld dan slimme.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:54 schreef BVO het volgende:. Ik kan genoeg R&B artiesten opnoemen die jij niet kent en succesvoller zijn dan die Frans nog wat.
Dusseh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |