quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand een English Breakfast?
Wat ziet dat er ook altijd weer smakelijk uit zeg!
Ik kan niet kiezen, doe maar beiden... tegelijkquote:Op maandag 16 mei 2005 10:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De Duitse Bockwurst heeft een mooi helmpje op, de komkommer natuurlijk niet. De komkommer is lang en dun, de bockwurst korter maar dikker.![]()
Jij ging toch naar Pinkpopquote:
Oh ja, Lowlands, daar ga ik ook heenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga naar Werchter en Lowlands.
Nick Cave moet je kennen. Van Where The Wild Roses Grow met Kylie.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:49 schreef BVO het volgende:
Ik ken ze geen van allen.
Is ZOWIEE dan zo volslagen mobiel, ja?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar op ZOWIEE lijken
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:49 schreef BVO het volgende:
Ik ken ze geen van allen.
Het zegt me nog steeds 0,0.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nick Cave moet je kennen. Van Where The Wild Roses Grow met Kylie.
Heather Nova ken je ook wel, van London Rain (Nothing heals me like you do).
Franz Ferdinand ken je natuurlijk ook.
En Incubus moet je ook wel kennen, eigenlijk..
Kaiser Chiefs zijn nu helemaal hip met Oh My God.
Zonder de Pixies had Nirvana nooit bestaan.
Enzo.
Oh die, die ken ik jaquote:Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nick Cave moet je kennen. Van Where The Wild Roses Grow met Kylie.
De naam komt me bekend voorquote:Heather Nova ken je ook wel, van London Rain (Nothing heals me like you do).
quote:En Incubus moet je ook wel kennen, eigenlijk..
Kaiser Chiefs zijn nu helemaal hip met Oh My God.
Zonder de Pixies had Nirvana nooit bestaan.
Enzo.
Lijkt me sterk, probeer eens.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:54 schreef BVO het volgende:. Ik kan genoeg R&B artiesten opnoemen die jij niet kent en succesvoller zijn dan die Frans nog wat.
Dusseh...
Succesvol zegt helemaal bijna niks meer tegenwoordig, imago is overrated en er zijn altijd nog meer domme mensen op de wereld dan slimme.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:54 schreef BVO het volgende:. Ik kan genoeg R&B artiesten opnoemen die jij niet kent en succesvoller zijn dan die Frans nog wat.
Dusseh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |