Ik neuk toch nooit topics.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:26 schreef PeRi het volgende:
Ik was lekker eerder. Jullie zullen een heel topic neukloos door het leven moeten gaan.
Die grap maakte SeLang ooit op een hele ongepaste plek in HVJJN. Daar heb ik hem voor laten bannen.quote:
Aan jouw postaantal te zien schijnt het inderdaad heel wat te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:27 schreef QyRoZ het volgende:
Je weet niet wat je mist.
HVJJNquote:Op zondag 15 mei 2005 20:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die grap maakte SeLang ooit op een hele ongepaste plek in HVJJN. Daar heb ik hem voor laten bannen.
Hoe Voel je je nu. Ik postte daar, met een link, dat ik een overleden vriendin mistte ('haar') en hij maakte die grap. I was not amused.quote:
Toen ik 'm zag moest ik ook meteen aan jou denkenquote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe Voel je je nu. Ik postte daar, met een link, dat ik een overleden vriendin mistte ('haar') en hij maakte die grap. I was not amused.
Ja, dan kan ik begrijpen dat je hem hebt laten bannen!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoe Voel je je nu. Ik postte daar, met een link, dat ik een overleden vriendin mistte ('haar') en hij maakte die grap. I was not amused.
Oeh, Svenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik 'm zag moest ik ook meteen aan jou denken
Het mag.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:37 schreef Croupouque het volgende:
Moet je hier posten als je nooit neukt?
Dat mag.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:37 schreef Croupouque het volgende:
Moet je hier posten als je nooit neukt?
Aangezien dit een neukloos topic is.quote:
Dat mag ook. Als je maar niet neukt, zolang dit topic loopt.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef The_Langolier het volgende:
Mag je hier eigenlijk wel posten als je weleens neukt?
En neuken is hetzelfde als rukken?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aangezien dit een neukloos topic is.
Juist niet, maar PeRi bepaalt de spelregels hierquote:Op zondag 15 mei 2005 20:40 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
En neuken is hetzelfde als rukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |