Nee, dank je. Ik moet nog rijden.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach dus ende wee... plaatje dan maar?
whehe, het heeft wel wat inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef The_Langolier het volgende:
Dat nieuw nummer van de Backstreet boys!![]()
![]()
Neequote:
Kutnummer.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef The_Langolier het volgende:
Dat nieuw nummer van de Backstreet boys!![]()
![]()
Heb je Shakira's nieuwe nummer al gezien / gehoord?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutnummer.
Luister liever naar de nieuwe single van H.
Wie is H. ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutnummer.
H?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
Kutnummer.
Aanstootgevend. Dat heeft zo'n dame toch niet nodig.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Heb je Shakira's nieuwe nummer al gezien / gehoord?
quote:
Volg eerst maar eens een ShowChat-integratiecursusje voordat je hier weer post.quote:
Psst...Hind...verboden woord hier, omdat dan vele users spontaan moeten braken!!quote:
Lekker nummer.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je Shakira's nieuwe nummer al gezien / gehoord?
Was dat een hind?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Volg eerst maar eens een ShowChat-integratiecursusje voordat je hier weer post..
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Aanstootgevend. Dat heeft zo'n dame toch niet nodig.![]()
Ze kent ook aardig wat fans hier hoor!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Psst...Hind...verboden woord hier, omdat dan vele users spontaan moeten braken!!
Mail die cursus maar.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
Volg eerst maar eens een ShowChat-integratiecursusje voordat je hier weer post..
welk nummer is dat dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutnummer.
Heb een klein stukje demo van de (waarschijnlijke) single gehoord, komt vlgende maand alleen pas uit.quote:
Hou me tehegen!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb een klein stukje demo van de (waarschijnlijke) single gehoord, komt vlgende maand alleen pas uit..
Het album eind van de zomer, de single ruim ervoor.
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Psst...Hind...verboden woord hier, omdat dan vele users spontaan moeten braken!!
quote:
Moet je daar blij mee zijn?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:51 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn familie zitten op dit moment in de A'dam ArenA! En hebben net Guus Meeuwis zien optreden en krijgen zometeen Peter Koelewijn te zien!!
Whehe![]()
'Hind' is scheldwoord genoeg...quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:08 schreef Tranceptor het volgende:
Vuile vuile vuile...eeueeeeeehm
Slotjesnaaier...![]()
Jaquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef Tranceptor het volgende:
Slotjeshoer, moet jij niet je oplikken bij de MODjes...![]()
Volkomen terecht.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Dé reden dat ik naar Jiskefet kijk.
Dan ontwijk je haar op een ander net?!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Dé reden dat ik naar Jiskefet kijk.
Whehequote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
Of je moet Michiel Prins wat vinden![]()
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik bedoel: Je kijkt naar Jiskefet zodat je haar ergens anders niet hoeft te zien?!
Met andere woorden: Ik vind d'r lelijk..
Toedeledokiequote:Op zondag 15 mei 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Whehe
Nee dank je
Alhoewel...die hoofdzuster mag er ook wel wezen![]()
!!!!!
Anyway, ik ben weg.![]()
Zij? Lelijk? Dat is niet echt het eerste wat bij me opkomt als ik aan haar denkquote:Op zondag 15 mei 2005 22:16 schreef BVO het volgende:. Ik bedoel: Je kijkt naar Jiskefet zodat je haar ergens anders niet hoeft te zien?!
Met andere woorden: Ik vind d'r lelijk..
Ze is blondquote:Op zondag 15 mei 2005 22:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zij? Lelijk? Dat is niet echt het eerste wat bij me opkomt als ik aan haar denk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |