Dat gaat waarschijnlijk nét lukken.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef PeRi het volgende:
Dat mag ook. Als je maar niet neukt, zolang dit topic loopt.
Vertel. Zijn er dames in zicht?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk nét lukken.![]()
Ik heb er al eentje uit de kast gepakt. Dat was ws minder ver lopen.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:40 schreef PeRi het volgende:
Oeh, ik heb nog wel glazen staan Q.
...en toen ging iedereen in dat andere topic posten.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk nét lukken.![]()
Ja, maar mag het nou ????????quote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef Together-Alone het volgende:
Peri vind mij lief, dus ik mag de eventuele regeltjes benden.
Eentje maar. Morgen, 20:15 Nijmegenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef PeRi het volgende:
Vertel. Zijn er dames in zicht?
Je brengt ze nog op ideeën!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...en toen ging iedereen in dat andere topic posten.
Gelukkig ben ik nog in staat om het forum van RL te onderscheiden.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:43 schreef Croupouque het volgende:
...en toen ging iedereen in dat andere topic posten.
U heeft een dinnetje?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Eentje maar. Morgen, 20:15 Nijmegen
Hopen dat het topic dan maar dicht is.
Je weet het nooit! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn deze dagen.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Alsof die jongen in dat geval ook écht zou denken: "Hmm, kut. Nu kan ik niet neuken."
Cool. Zo-een wil ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:48 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nope. Gewoon de 'avond' doorbrengen enzo, samen zijn![]()
Nee schatquote:
Okay. Das ook leuk.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:48 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nope. Gewoon de 'avond' doorbrengen enzo, samen zijn![]()
Nou én!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee schat
Twee topics is gewoon not done
Echt een aanrader! Verliefdheid enzo... net als in de film.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Croupouque het volgende:
Cool. Zo-een wil ik ook.
Net als in de film...ik wil hetquote:Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Echt een aanrader! Verliefdheid enzo... net als in de film.
Gemeen he?quote:
De hele dag drinken, ijskannen, theekannen, toch liever vla dan een boterham, 'let u op mn suiker zuster'.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:51 schreef Together-Alone het volgende:
Wehehe, de hele dag glaasjes water halen en kussens opschudden.
Moet je ze lekker zelf laten lopen. Bevallen ze nog sneller ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
De hele dag drinken, ijskannen, theekannen, toch liever vla dan een boterham, 'let u op mn suiker zuster'.
Dat hoef je zelf niet te doen natuurlijk
Nee, geen verliefdheid! Enkel pure onverbloemde dierlijke lust!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Echt een aanrader! Verliefdheid enzo... net als in de film.
Que?quote:
Waar ben ik voor danquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Moet je ze lekker zelf laten lopen. Bevallen ze nog sneller ook.
Zo'n kans laat je dan ook niet liggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Doe maar. Ik wilde het, en toen kreeg ik het!![]()
Heerlijk boek is datquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef karoltje het volgende:
De gelukkige huisvrouw. Ik vervloek Heleen van Rooyen nog steeds. Ik hoop dat ik ooit nog kinderen durf te krijgen
.
Om ze in de rolstoel te helpen als dat kind eenmaal gaat komen.quote:
Een uitermate succesvolle combinatie, merk ik zelf momenteel.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Croupouque het volgende:
Nee, geen verliefdheid! Enkel pure onverbloemde dierlijke lust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |