Oh, dat kan ik zo veranderen hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:38 schreef PeRi het volgende:
Ja eehhh Buup wat is dat nu. Ik zei toch dat ik naast D wilde staan. Pffftssk.
Maar verder issie kewl!![]()
WTFquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:39 schreef PeRi het volgende:
Dizer wat ben jij trouwens af en toe een huilie zeg. Miepen om in de top drie te staan. Laatst ook al om niets. tering, wees eens een vent.
Je icon is geüpdatet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:38 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even kijken of ik aan het OP plaatje kan rommelen
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:39 schreef PeRi het volgende:
Dizer wat ben jij trouwens af en toe een huilie zeg. Miepen om in de top drie te staan. Laatst ook al om niets. tering, wees eens een vent.
Nee gek, hoeft niet. Was maar een grapje. Hij is kewl zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik zo veranderen hoor.
Ik neem aan dat niemand er problemen mee heeft...?
Nee, oke...Peri naast D.
Ik zeg niksquote:
quote:
Ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Als ik nog even mag zeiken
Die linkjes naar de vorige topics he? Waarom niet meer linkjes op 1 regel, zodat de hele regel vol is dus. Lijkt mij mooierMaar ik heb altijd wat te zeiken ja...
Heb je iets tegen mij of zoquote:
Is al gefixtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee gek, hoeft niet. Was maar een grapje. Hij is kewl zo.![]()
Ja, onze smileyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
oh en omdat het feest is.... jaja daar is ie weer:
[afbeelding] Buup en Bet aan de drank!!
babs heeft ook een andere avatarquote:
Oh dátquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
babs heeft ook een andere avatar
Maar voor de rest ie heel mooi
Ik heb niks tegen je, alleen om je gezeur om niks af en toe. Ik kan nu geen voorbeeld noemen en ik heb geen zin om terug te zoeken. Maar ik weet wel dat ik me af en toe dooderger aan je.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mij of zo
Als ik zeg dat ik toch wel had verwacht om in de top3 te staan is niet zeiken hoor. Maar waar heb ik nog meer over gezeikt waardoor ik geen vent meer ben?
En ik danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
oh en omdat het feest is.... jaja daar is ie weer:
[afbeelding] Buup en Bet aan de drank!!
Dan ga je toch lekker weg uit SCquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je, alleen om je gezeur om niks af en toe. Ik kan nu geen voorbeeld noemen en ik heb geen zin om terug te zoeken. Maar ik weet wel dat ik me af en toe dooderger aan je.
quote:
Wat jij zegtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Als ik nog even mag zeiken
Die linkjes naar de vorige topics he? Waarom niet meer linkjes op 1 regel, zodat de hele regel vol is dus. Lijkt mij mooierMaar ik heb altijd wat te zeiken ja...
Ik laat me niet wegjagen door een baby. Daar vind ik het hier veel te leuk voor.quote:
Nóg voller?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat jij zegt
En kunnen die foto's ook niet standaard in de OP ?
Ja, het irriteerde mij ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
@ Sven: Kan er niet 1 fototje bij?Nu is er zo'n gat rechtsonder
Nu hou ik écht op met zeiken!
Hou dan op met zeiken dat ik zeik en ga lekker verder..en voortaan aub met voorbeelden komen voordat je zo iets uitschreeuwtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen door een baby. Daar vind ik het hier veel te leuk voor.
Ja! En dan ook die mooie foto van mij en timbobquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat jij zegt
En kunnen die foto's ook niet standaard in de OP ?
Tranceptorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het irriteerde mij ook alMaar wie
?
Ik zoek nooit ruzie in SCquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heuh!
Niet ruzie schoppen in het feest-topic.
Nóg meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! En dan ook die mooie foto van mij en timbob
Ja, of, dat je de 3 zonder foto eruit haalt... Ofzoietsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het irriteerde mij ook alMaar wie
?
Laatst over je stage/werk/whatever. Een keer dat je iets had, ohja mogelijk hooikoorts. Je zou doodgaan als we jou mochten gelolven. En je kan nu ook al niet tegen kritiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou dan op met zeiken dat ik zeik en ga lekker verder..en voortaan aub met voorbeelden komen voordat je zo iets uitschreeuwt
Het schijnt dat ik haar irriteer met mijn gezeurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
Hé, wie aan Dizer komt, komt aan mij[n kind]... back off lady!!!!
Welk gat woon jij?!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Ik ga er morgen serieus een kopenWat prachtig allemaal
![]()
Een smiley.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
Moet dat ding in de OP trouwens nog wat voorstellen?
Zeg nou zelfquote:
Das hip men!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Welk gat woon jij?!
Jullie lopen iig heel erg achter![]()
![]()
Die heb ik nog steeds allemaal thuis. Never dat ik ze wegdoequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
![]()
We hebben ook pas een riolering hierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Welk gat woon jij?!
Jullie lopen iig heel erg achter![]()
![]()
OMG... volgens mij ben je dronken of zo. Dus ik mag niet zeggen dat ik ziek ben?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Laatst over je stage/werk/whatever. Een keer dat je iets had, ohja mogelijk hooikoorts. Je zou doodgaan als we jou mochten gelolven. En je kan nu ook al niet tegen kritiek.
Ik heb nog wel een Snes liggen anders, veul mooiere graphicsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Jullie hebben niet eens gezoend.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeg nou zelf
[afbeelding]
Laatste keer dat ik spam
Jij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Snes liggen anders, veul mooiere graphics
Andersom zou meer logisch zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik haar irriteer met mijn gezeur![]()
![]()
mja ik kan er ook niks aan doen, dit zíjn Buup en ik nou eenmaalquote:
Niet eens op de wang?quote:
Jezus, wees een echte vrouw en zeik niet zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef PeRi het volgende:
Ik ga richting mijn bedje. Ik moet morgen werken en ik wil niieeeet want ik moet zoooo vroeg opstaan. En al die klotebejaarden eten geven en dat gezeik aanhoren van ze dat het eten niet goed is, en dat ze hun medicijnen willen.
Op de wang? Of meer?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meerIk heb iig wel met jou gezoend
Wat een gemene sneerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef PeRi het volgende:
Ik ga richting mijn bedje. Ik moet morgen werken en ik wil niieeeet want ik moet zoooo vroeg opstaan. En al die klotebejaarden eten geven en dat gezeik aanhoren van ze dat het eten niet goed is, en dat ze hun medicijnen willen.
Zie me graagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik kan er ook niks aan doen, dit zíjn Buup en ik nou eenmaal
als je heel goed luistert kun je ons zelfs Clouseau-liederen horen zingen
maar ik heb ook 'n Svennie hoor: [afbeelding]
Af en bijzonder toe.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk, want jij post hier. [afbeelding]
Je deed net of hooikoorts hetzelfde is als een mes tussen je ribben krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG... volgens mij ben je dronken of zo. Dus ik mag niet zeggen dat ik ziek ben?
En ik kan heel goed tegen kritiek, want ik maak grappen tegen je want ik neem je niet serieus
Dat weten alleen de mensen die op de meet warenquote:
Ik had er nooit een. In de speelgoedwinkel stond er eentje achter heel dik glas. Hoeveel uren ik daar wel niet naar heb zitten kijken...quote:
MB vond ik er juist wel het type voor ... retroquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Raar niet.... juist leuk.
Maar ik vond je het type er niet zo voor.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je deed net of hooikoorts hetzelfde is als een mes tussen je ribben krijgen.
Gelukkig weet ik dat ik niet de enige ben die je strontirritant vindt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jullie zijn gemeen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat weten alleen de mensen die op de meet waren
Hip dat welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MB vond ik er juist wel het type voor ... retro
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Raar niet.... juist leuk.
Maar ik vond je het type er niet zo voor.
Dizer is ook niet de enige die jou irritant vind gelukkigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij bent zo vlot hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:57 schreef QyRoZ het volgende:
Oeh, ruzie. Tof.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dizer is ook niet de enige die jou irritant vind gelukkig![]()
He Skaai, is je ondertitel van Miss Gwen Stefani (quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij bent zo vlot he
Ze gaat al slapen!
You missed al the fun!
Dizer, lieverd, je had toch wel door dat ze je aan het persifleren was daar hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus, wees een echte vrouw en zeik niet zo![]()
Scheer jij je eens gauw weg uit deze discussie.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dizer is ook niet de enige die jou irritant vind gelukkig![]()
Svennie, moppie, heb je mijn PI gezien daar?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer, lieverd, je had toch wel door dat ze je aan het persifleren was daar he!
Dat zeg ik nietquote:
PeRiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Scheer jij je eens gauw weg uit deze discussie.
Oeeh yeahquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
He Skaai, is je ondertitel van Miss Gwen Stefani () ?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen zeurt wel eens.
Behalve ik natuurlijk
Kan je niet eens tegen een beetje krietiekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Scheer jij je eens gauw weg uit deze discussie.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MB vond ik er juist wel het type voor ... retro
Whehehequote:
Yep, jij nog consoles? OMG, ik ga er helemaal nerderig van pratenquote:
Ik doe niet aan partij trekken bij dit soort discussies.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ze is alleen lekker recht-voor-z'n-raap.
Ik dacht dat je zei:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik doe niet aan partij trekken bij dit soort discussies.
Want daar hebben we niks aan.
Zeggen we dat dat hip is en dan mag het weerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
Yep, jij nog consoles? OMG, ik ga er helemaal nerderig van praten
Noem je dat kriEtiek?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan je niet eens tegen een beetje krietiek
Tjah, dat merk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ze is alleen lekker recht-voor-z'n-raap.
Je mist haar nu al he?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei:
Daar hebben we niksan
Nee ik heb alleen een Gameboy Advancequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Whehehe
[..]
Yep, jij nog consoles? OMG, ik ga er helemaal nerderig van praten
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb wel eens een mes tussen mijn ribben gehad.
Voelde net aan alsof ik hooikoorts had.
There's my shit ... there's my shit ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
'Cuz I ain't no hollaback girl.. lalalala
I just love the girlquote:
Ik dacht dat ze na mijn grapje liefdevol in elkaars armen zouden vallen..quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je mist haar nu al he?
* Skaai drukt Bupatih tegen haar boezem
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
This shit is bananas. This shit is bananas
(of zingt ze wat anders)
babette!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
...en die Mark lult ondertussen in z'n eigen wereldje maar door over spelcomputertjes....![]()
![]()
He rot op is Orgi eindelijk weg ga jij moelijk doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:02 schreef PeRi het volgende:
MacDonald heeft eindelijk een manier gevonden, zn mening jegens mij te uiten. Via jou.
Wij zijn hipquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zeggen we dat dat hip is en dan mag het weerWat een maatschappij
Oh, had ik al gezegd dat ik heel goed was op de Advancequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen een Gameboy Advance.
Ik zou er wel een willen hebben.
Dus als ik centjes heb.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef PeRi het volgende:
Ik moet wel lachen om Buup. Je bent wel lief.
Ik ben weg.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
...en die Mark lult ondertussen in z'n eigen wereldje maar door over spelcomputertjes....![]()
![]()
Je bent gewoon een kutuser. Kan ik er wat aan doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
He rot op is Orgi eindelijk weg ga jij moelijk doen![]()
quote:
Peri, ga slapen mensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kutuser. Kan ik er wat aan doen?
Ik ben niet eens de enigequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
![]()
Ik weet trouwens alleen wat de eerste vier letters betekenenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze na mijn grapje liefdevol in elkaars armen zouden vallen..
Ik word nooit een goede vredestichter
Laat Dizer en PeRi lekker saampjes sudderen, als wij er tussen gaan zitten dan gaat iedereen straks partij trekken. En he, slaande ruzie in het superieure 300e topic is not done!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
He rot op is Orgi eindelijk weg ga jij moelijk doen![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
PIMP?quote:
Wow, echt geniaal gewoon. En ik maar denken dat Orginial van die waardevolle posts had als ie mensen ging uitkaffen.. maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben ook een nerdquote:
We schrijven 'm op voor QUOTE VAN HET JAAR AWARDquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow, echt geniaal gewoon. En ik maar denken dat Orginial van die waardevolle posts had als ie mensen ging uitkaffen.. maar dit slaat alles![]()
ROFLMAOPIMPquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet trouwens alleen wat de eerste vier letters betekenen
Hoezo cru?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef Skaai het volgende:
Een lijn trekken tussen PeRi en Orginial is not done.
Dan liever een kutuser dan iemand zijn die denkt dat ze wat is en met iedereen ruzie zoekt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Laat haar, kunnen we lachen...:*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
en PeRi, nu is 't wel 'n beetje klaar, je bent jezelf nogal aan het verlagen....
Oh, ik was hem kwijt na laughing my ass offquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ROFLMAOPIMP
=
Rolling on the floor laughing my ass off pissing in my pants
Waarom weet ik dit
Niet iedereen deelt jouw mening, Dizepizequote:
Tjah, zij verlaagt zichelf tot zo een niveau. Mij een zeikerd noemen omdat ik hier loop te vertellen dat ik ziek ben (want anderen ook doen) en dan mij erop aanspreken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef Skaai het volgende:
Een lijn trekken tussen PeRi en Orginial is not done.
Zo, dat was weer een grapjequote:
Mark en de console-babesquote:
ja daar heb ik ook wat moeite meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
DOE EEN ALLEMAAL RUSTIG JOH! IK HEB NIET EENS TIJD OM BIJ TE LEZEN!![]()
![]()
Oeh jij bent van de PeRi-fanclub?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet iedereen deelt jouw mening, Dizepize
Ik lach ook hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zij verlaagt zichelf tot zo een niveau. Mij een zeikerd noemen omdat ik hier loop te vertellen dat ik ziek ben (want anderen ook doen) en dan mij erop aanspreken...
Sorry hoor maar ben ik de enige die hier gewoon keihard om loopt te lachen?
Weetr ik ook lieverd. Was bedoeld voor Maikel, Babsie en moiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet iedereen deelt jouw mening, Dizepize
Zelfs die wist ik neit eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik was hem kwijt na laughing my ass off
Wel doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh jij bent van de PeRi-fanclub?
oh evelien niet mee gaan bemoeien.
Niet, dan moet het zijn:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ROFLMAOPIMP
=
Waarom weet ik dit
'the' tellen ze vaak niet mee met afkortingen.quote:
Gelukig was het niet alleen omdat je zo ziek was en vond ik altijd al dat je een huilie was. Maar dat hoef je er niet bij te vertellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zij verlaagt zichelf tot zo een niveau. Mij een zeikerd noemen omdat ik hier loop te vertellen dat ik ziek ben (want anderen ook doen) en dan mij erop aanspreken...
Sorry hoor maar ben ik de enige die hier gewoon keihard om loopt te lachen?
Wat slecht!quote:
nee ik laat 't niet.... ik vind 't achterlijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
Laat haar, kunnen we lachen...:*
Fuck.. het is al 10 uur.. ach what the heck... I'll stay up just a few minutes more
Wie noemt hier iemand dronken, omdat diegene zegt wat ze van hem vindt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
haha ik vond 't wel aandoenlijk hoor Mark
en PeRi, nu is 't wel 'n beetje klaar, je bent jezelf nogal aan het verlagen....
Deze week: Disney’s Oliver en Coquote:
Dronken mensen zeggen toch de waarheidquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie noemt hier iemand dronken, omdat diegene zegt wat ze van hem vindt.
ALTIJD! OMG, hoelang ben je hier in SC. Voor SC kende ik je niet en sinds jij hier bent post ik gemiddels 1 post per topic (let op gemiddeld).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gelukig was het niet alleen omdat je zo ziek was en vond ik altijd al dat je een huilie was. Maar dat hoef je er niet bij te vertellen.
Ach, we zijn er nu toch bijna allemaal mee bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh jij bent van de PeRi-fanclub?
oh evelien niet mee gaan bemoeien.
IK!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
Om even de meningen te peilen:
Wie heeft er allemaal een hekel aan mij, dan weten we dat ook weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
IK IK IK!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
Ja, das stom mên, dan klopt het eigenlijk niet meerquote:
Hey, niks mis met klonen hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee ik laat 't niet.... ik vind 't achterlijk...
'n beetje ineens meedelen dat jij 'n kutuser zou zijn, wat gewoon niet zo is,
want we weten allemaal dat kutusers van die mislukte klonen zijn [no offense maikel].....
doe toch normaal mens.....![]()
Dat ik niet overal post, wil niet zeggen dat ik de users er niet ken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
ALTIJD! OMG, hoelang ben je hier in SC. Voor SC kende ik je niet en sinds jij hier bent post ik gemiddels 1 post per topic (let op gemiddeld).
Maar goed, ik heb me al lang bij neergelgd dat je me irritant vindt. No problem. Ik vind jou nog steeds lief (af en toe)
In dat geval.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, we zijn er nu toch bijna allemaal mee bezig
Ik ben niet van de fanclub hoor, en ik ben het niet altijd eens met wat PeRi zegt, maar vaak genoeg ook weer wel, GMTA enzo. Ben het ook vaak genoeg eens met Dizer, maar hij had het over we en dat klopte niet echt, want we heeft ieder zijn eigen mening met eigen argumenten, neem ik aan.
Poeh, het is laat en ik tik veel te lange posts zeg
Ik heb echt te veel gekocht weer:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Deze week: Disney’s Oliver en Coen een docu: Bruce Lee: A Warrior’s Journey
Vuile stoephoer!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
En niet op 'Andijvie' stemmenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Vind jij Bupatih tof?
» Altijd
» Immer
» Andijvie.
[afbeelding]
Wie dan wel?quote:
[Gert]quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En niet op 'Andijvie' stemmen [afbeelding]
Andijvie is van mij
Ik heb wel later uitgelegd wie ik met "we" bedoel, dat heb je wel gezien?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, we zijn er nu toch bijna allemaal mee bezig
Ik ben niet van de fanclub hoor, en ik ben het niet altijd eens met wat PeRi zegt, maar vaak genoeg ook weer wel, GMTA enzo. Ben het ook vaak genoeg eens met Dizer, maar hij had het over we en dat klopte niet echt, want we heeft ieder zijn eigen mening met eigen argumenten, neem ik aan.
Poeh, het is laat en ik tik veel te lange posts zeg
te laatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andijvie is van mij
Zeg dat er in het vervolg even wat eerder bij jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's ook veel beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:17 schreef mark_03 het volgende:
Ik wou andijvie aanklikken maar heb altijd aangekliktSorry
Ja, moet er nu maar s voor uitkomen hequote:
Ja dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb wel later uitgelegd wie ik met "we" bedoel, dat heb je wel gezien?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ROFLMAOPIMP
=
Waarom weet ik dit
Wou jij zeggen dat als jij iemand niet "kent" persoonlijk of tegen die persoon hebt gepraat je alsnog een oordeel kan hebben of je die persoon mag of niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat ik niet overal post, wil niet zeggen dat ik de users er niet ken.
Der Untergang - Hele goede film, heb hem in de bioscoop gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
- Der Untergang
- Charmed S1
- Angel S4
- Predator 2 SE
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Niet terugkrabbelenquote:
Lekker rebels.quote:
Ach ja..je pikt wel eens wat op hèquote:
uuhm... in 2 woorden heeft ie zijn gevoel geuit... is best wel inhoudelijk sterk hoorquote:
Leek dit een beetje op de gemiddelde Miss World-toespraak?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
Alle grapjassen stemmen op 'Andijvie'.
Maar hallo!!
Ik ben meer dan een lekker jong dat er toevallig verdomd lekker uit ziet [afbeelding]
Ik bedoel, ik heb ook hersens.
Ik vind oorlogen óók stom!
En....tsja!
Nou ja! Ik vind gewoon dat er vrede op aarde moet komen enzo.
Je bent MissWorld gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leek dit een beetje op de gemiddelde Miss World-toespraak?
Leuk dame maar wat een homo die kerel ...quote:
Dat is de maatschappijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef Skaai het volgende:
Iedereen heeft altijd en overal een oordeel over elkaar. Of je een ander nou kent of niet.
En krijg jij ook maar de kolere.quote:
Het moet BIT heten. Het Bitchfight forum ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Dit is wel een waardige #300 vind ik! Perfect voor SHO
Wie zijn dat?quote:
En dat zijn wijquote:
Yeah babyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
mijn browser kan dit alles echt niet meer aan hoor mensen
mag ik nog wel even zeggen dat ik Bupa en Mark vandaag absoluut de leukste vind?! en zussie op nr.3
mooi... en dan nu even ademhalen
Ik vind jou liefquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef Skaai het volgende:
Iedereen heeft altijd en overal een oordeel over elkaar. Of je een ander nou kent of niet.
Ik ook niet!quote:
Hmzz... misschien maar is toch eigenlijk volkomen onterecht om zomaar een oordeel te hebben over iemand die je niet kent? (Even over het algemeen gesproken danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef Skaai het volgende:
ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
ZIJN ER OOK NOG MENSEN MET EEN HEKEL AAN MIJ?!?!?!?!?.
GRAAG NU MELDEN SVP!
Du kand ik med deen gedust hard dnieszenquote:
Ja maar ik ben geen bitchquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het moet BIT heten. Het Bitchfight forum ofzo
Jij, stomme Hind-fan jij!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
GRAAG NU MELDEN SVP!
Ja is ijskoud anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
ook mij?
lekker met je vest aan onder de douche gestaan gister?
GEM staat zo stom. Lijkt op GAM en dan komen al die game nerds in het zeikforum!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen bitchEerder een gemene zeikerd
Ach, zak in de stront.quote:
Je zal maar iedereen hetenquote:
Jij met je Hind Fetish (hoe je het ook schrijftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
GRAAG NU MELDEN SVP!
Vraag gewoon effe direct of je er op mag. Bespaar ons je loopse gedragquote:
Zo dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij met je Hind Fetish (hoe je het ook schrijft)
OEH OEH IK WEET HET IK WEET HET!! Zijn naam begint met een O en eindigt met rginialquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke wie doe ik na :
iedereen haat mij zeker![]()
![]()
Wijntje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
ben moe joh
Nietesquote:
Ha, ik neuk toch niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Vraag gewoon effe direct of je er op mag. Bespaar ons je loopse gedrag
Ik ook... had volgens mij een uur geleden al gezegd dat ik morgen om 6:50 de bus moest hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
ben moe joh
Onderscheidingsrginial? Kenonnequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
OEH OEH IK WEET HET IK WEET HET!! Zijn naam begint met een O en eindigt met rginial
Hij was moeilijk he ja hij was moeilijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
OEH OEH IK WEET HET IK WEET HET!! Zijn naam begint met een O en eindigt met rginial
Graag! Als ik die kop van Hind maar niet hoef te zienquote:
Consoles roeleren de pan uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |