Zo, dat was weer een grapjequote:
Mark en de console-babesquote:
ja daar heb ik ook wat moeite meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
DOE EEN ALLEMAAL RUSTIG JOH! IK HEB NIET EENS TIJD OM BIJ TE LEZEN!![]()
![]()
Oeh jij bent van de PeRi-fanclub?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet iedereen deelt jouw mening, Dizepize
Ik lach ook hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zij verlaagt zichelf tot zo een niveau. Mij een zeikerd noemen omdat ik hier loop te vertellen dat ik ziek ben (want anderen ook doen) en dan mij erop aanspreken...
Sorry hoor maar ben ik de enige die hier gewoon keihard om loopt te lachen?
Weetr ik ook lieverd. Was bedoeld voor Maikel, Babsie en moiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet iedereen deelt jouw mening, Dizepize
Zelfs die wist ik neit eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik was hem kwijt na laughing my ass off
Wel doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh jij bent van de PeRi-fanclub?
oh evelien niet mee gaan bemoeien.
Niet, dan moet het zijn:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ROFLMAOPIMP
=
Rolling on the floor laughing my ass off pissing in my pants
Waarom weet ik dit
'the' tellen ze vaak niet mee met afkortingen.quote:
Gelukig was het niet alleen omdat je zo ziek was en vond ik altijd al dat je een huilie was. Maar dat hoef je er niet bij te vertellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zij verlaagt zichelf tot zo een niveau. Mij een zeikerd noemen omdat ik hier loop te vertellen dat ik ziek ben (want anderen ook doen) en dan mij erop aanspreken...
Sorry hoor maar ben ik de enige die hier gewoon keihard om loopt te lachen?
Wat slecht!quote:
nee ik laat 't niet.... ik vind 't achterlijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
Laat haar, kunnen we lachen...:*
Fuck.. het is al 10 uur.. ach what the heck... I'll stay up just a few minutes more
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |