Wie noemt hier iemand dronken, omdat diegene zegt wat ze van hem vindt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
haha ik vond 't wel aandoenlijk hoor Mark
en PeRi, nu is 't wel 'n beetje klaar, je bent jezelf nogal aan het verlagen....
Deze week: Disney’s Oliver en Coquote:
Dronken mensen zeggen toch de waarheidquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie noemt hier iemand dronken, omdat diegene zegt wat ze van hem vindt.
ALTIJD! OMG, hoelang ben je hier in SC. Voor SC kende ik je niet en sinds jij hier bent post ik gemiddels 1 post per topic (let op gemiddeld).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gelukig was het niet alleen omdat je zo ziek was en vond ik altijd al dat je een huilie was. Maar dat hoef je er niet bij te vertellen.
Ach, we zijn er nu toch bijna allemaal mee bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh jij bent van de PeRi-fanclub?
oh evelien niet mee gaan bemoeien.
IK!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
Om even de meningen te peilen:
Wie heeft er allemaal een hekel aan mij, dan weten we dat ook weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
IK IK IK!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
Ja, das stom mên, dan klopt het eigenlijk niet meerquote:
Hey, niks mis met klonen hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee ik laat 't niet.... ik vind 't achterlijk...
'n beetje ineens meedelen dat jij 'n kutuser zou zijn, wat gewoon niet zo is,
want we weten allemaal dat kutusers van die mislukte klonen zijn [no offense maikel].....
doe toch normaal mens.....![]()
Dat ik niet overal post, wil niet zeggen dat ik de users er niet ken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
ALTIJD! OMG, hoelang ben je hier in SC. Voor SC kende ik je niet en sinds jij hier bent post ik gemiddels 1 post per topic (let op gemiddeld).
Maar goed, ik heb me al lang bij neergelgd dat je me irritant vindt. No problem. Ik vind jou nog steeds lief (af en toe)
In dat geval.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, we zijn er nu toch bijna allemaal mee bezig
Ik ben niet van de fanclub hoor, en ik ben het niet altijd eens met wat PeRi zegt, maar vaak genoeg ook weer wel, GMTA enzo. Ben het ook vaak genoeg eens met Dizer, maar hij had het over we en dat klopte niet echt, want we heeft ieder zijn eigen mening met eigen argumenten, neem ik aan.
Poeh, het is laat en ik tik veel te lange posts zeg
Ik heb echt te veel gekocht weer:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Deze week: Disney’s Oliver en Coen een docu: Bruce Lee: A Warrior’s Journey
Vuile stoephoer!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
En niet op 'Andijvie' stemmenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Vind jij Bupatih tof?
» Altijd
» Immer
» Andijvie.
[afbeelding]

Wie dan wel?quote:
[Gert]quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En niet op 'Andijvie' stemmen [afbeelding]
Andijvie is van mij
Ik heb wel later uitgelegd wie ik met "we" bedoel, dat heb je wel gezien?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, we zijn er nu toch bijna allemaal mee bezig
Ik ben niet van de fanclub hoor, en ik ben het niet altijd eens met wat PeRi zegt, maar vaak genoeg ook weer wel, GMTA enzo. Ben het ook vaak genoeg eens met Dizer, maar hij had het over we en dat klopte niet echt, want we heeft ieder zijn eigen mening met eigen argumenten, neem ik aan.
Poeh, het is laat en ik tik veel te lange posts zeg
te laatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andijvie is van mij
Zeg dat er in het vervolg even wat eerder bij jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's ook veel beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:17 schreef mark_03 het volgende:
Ik wou andijvie aanklikken maar heb altijd aangekliktSorry
Ja, moet er nu maar s voor uitkomen hequote:
Ja dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb wel later uitgelegd wie ik met "we" bedoel, dat heb je wel gezien?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ROFLMAOPIMP
=
Rolling on the floor laughing my ass off pissing in my pants
Waarom weet ik dit
Wou jij zeggen dat als jij iemand niet "kent" persoonlijk of tegen die persoon hebt gepraat je alsnog een oordeel kan hebben of je die persoon mag of niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat ik niet overal post, wil niet zeggen dat ik de users er niet ken.

Der Untergang - Hele goede film, heb hem in de bioscoop gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
- Der Untergang
- Charmed S1
- Angel S4
- Predator 2 SE
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Niet terugkrabbelenquote:
Lekker rebels.quote:
Ach ja..je pikt wel eens wat op hèquote:
uuhm... in 2 woorden heeft ie zijn gevoel geuit... is best wel inhoudelijk sterk hoorquote:
Leek dit een beetje op de gemiddelde Miss World-toespraak?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
Alle grapjassen stemmen op 'Andijvie'.
Maar hallo!!
Ik ben meer dan een lekker jong dat er toevallig verdomd lekker uit ziet [afbeelding]
Ik bedoel, ik heb ook hersens.
Ik vind oorlogen óók stom!
En....tsja!
Nou ja! Ik vind gewoon dat er vrede op aarde moet komen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |