Je bent MissWorld gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leek dit een beetje op de gemiddelde Miss World-toespraak?
Leuk dame maar wat een homo die kerel ...quote:
Dat is de maatschappijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef Skaai het volgende:
Iedereen heeft altijd en overal een oordeel over elkaar. Of je een ander nou kent of niet.
En krijg jij ook maar de kolere.quote:
Het moet BIT heten. Het Bitchfight forum ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Dit is wel een waardige #300 vind ik! Perfect voor SHO
Wie zijn dat?quote:
En dat zijn wijquote:
Yeah babyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
mijn browser kan dit alles echt niet meer aan hoor mensen
mag ik nog wel even zeggen dat ik Bupa en Mark vandaag absoluut de leukste vind?! en zussie op nr.3
mooi... en dan nu even ademhalen
Ik vind jou liefquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef Skaai het volgende:
Iedereen heeft altijd en overal een oordeel over elkaar. Of je een ander nou kent of niet.
Ik ook niet!quote:
Hmzz... misschien maar is toch eigenlijk volkomen onterecht om zomaar een oordeel te hebben over iemand die je niet kent? (Even over het algemeen gesproken danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef Skaai het volgende:
ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
ZIJN ER OOK NOG MENSEN MET EEN HEKEL AAN MIJ?!?!?!?!?.
GRAAG NU MELDEN SVP!
Du kand ik med deen gedust hard dnieszenquote:
Ja maar ik ben geen bitchquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het moet BIT heten. Het Bitchfight forum ofzo
Jij, stomme Hind-fan jij!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
ZIJN ER OOK NOG MENSEN MET EEN HEKEL AAN MIJ?!?!?!?!?.
GRAAG NU MELDEN SVP!
Ja is ijskoud anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
ook mij?
lekker met je vest aan onder de douche gestaan gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |