Oh, dat kan ik zo veranderen hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:38 schreef PeRi het volgende:
Ja eehhh Buup wat is dat nu. Ik zei toch dat ik naast D wilde staan. Pffftssk.
Maar verder issie kewl!![]()
WTFquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:39 schreef PeRi het volgende:
Dizer wat ben jij trouwens af en toe een huilie zeg. Miepen om in de top drie te staan. Laatst ook al om niets. tering, wees eens een vent.
Je icon is geüpdatet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:38 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even kijken of ik aan het OP plaatje kan rommelen
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:39 schreef PeRi het volgende:
Dizer wat ben jij trouwens af en toe een huilie zeg. Miepen om in de top drie te staan. Laatst ook al om niets. tering, wees eens een vent.
Nee gek, hoeft niet. Was maar een grapje. Hij is kewl zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik zo veranderen hoor.
Ik neem aan dat niemand er problemen mee heeft...?
Nee, oke...Peri naast D.
Ik zeg niksquote:
quote:
Ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Als ik nog even mag zeiken
Die linkjes naar de vorige topics he? Waarom niet meer linkjes op 1 regel, zodat de hele regel vol is dus. Lijkt mij mooierMaar ik heb altijd wat te zeiken ja...
Heb je iets tegen mij of zoquote:
Is al gefixtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee gek, hoeft niet. Was maar een grapje. Hij is kewl zo.![]()
Ja, onze smileyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
oh en omdat het feest is.... jaja daar is ie weer:
[afbeelding] Buup en Bet aan de drank!!
babs heeft ook een andere avatarquote:
Oh dátquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
babs heeft ook een andere avatar
Maar voor de rest ie heel mooi
Ik heb niks tegen je, alleen om je gezeur om niks af en toe. Ik kan nu geen voorbeeld noemen en ik heb geen zin om terug te zoeken. Maar ik weet wel dat ik me af en toe dooderger aan je.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mij of zo
Als ik zeg dat ik toch wel had verwacht om in de top3 te staan is niet zeiken hoor. Maar waar heb ik nog meer over gezeikt waardoor ik geen vent meer ben?
En ik danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
oh en omdat het feest is.... jaja daar is ie weer:
[afbeelding] Buup en Bet aan de drank!!
Dan ga je toch lekker weg uit SCquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je, alleen om je gezeur om niks af en toe. Ik kan nu geen voorbeeld noemen en ik heb geen zin om terug te zoeken. Maar ik weet wel dat ik me af en toe dooderger aan je.
quote:
Wat jij zegtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Als ik nog even mag zeiken
Die linkjes naar de vorige topics he? Waarom niet meer linkjes op 1 regel, zodat de hele regel vol is dus. Lijkt mij mooierMaar ik heb altijd wat te zeiken ja...
Ik laat me niet wegjagen door een baby. Daar vind ik het hier veel te leuk voor.quote:
Nóg voller?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat jij zegt
En kunnen die foto's ook niet standaard in de OP ?
Ja, het irriteerde mij ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
@ Sven: Kan er niet 1 fototje bij?Nu is er zo'n gat rechtsonder
Nu hou ik écht op met zeiken!
Hou dan op met zeiken dat ik zeik en ga lekker verder..en voortaan aub met voorbeelden komen voordat je zo iets uitschreeuwtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen door een baby. Daar vind ik het hier veel te leuk voor.
Ja! En dan ook die mooie foto van mij en timbobquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat jij zegt
En kunnen die foto's ook niet standaard in de OP ?
Tranceptorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het irriteerde mij ook alMaar wie
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |